اتاق خبر

بهترین پاوربانک زیر یک میلیون

امروزه پاوربانک ها به یکی از وسیله های بسیار کاربردی و ضروری برای افراد تبدیل شده است. خصوصا برای کسانی که همواره با کمبود شارژ گوشی روبه رو هستند نیازمند خرید پاوربانک میباشند. بنابراین بازار فروش پاوربانک در حال حاضر داغ است. قیمت این محصول از چند صد هزار تومان تا قیمت های میلیونی وجود دارد که معمولا انتخاب پاور بانک هایی تا رنج قیمت 1 میلیون تومان برای اغلب افراد مناسب است و کیفیت خوبی نیز دریافت میکنند. در این مقاله می خواهیم چند تا از بهترین پاوربانک های زیر یک میلیون را معرفی کنیم.

پاوربانک فست شارژ 10000 شیائومی مدل xiaomi Redmi PB100LZM 10W گلوبال

پاوربانک های شیائومی به دلیل کیفیت و قدرت شارژی که دارند میان افراد بسیار محبوب شده اند. اگر به دنبال پاوربانک با قیمت مناسب و کیفیت خوب هستید این مدل از شیائومی گزینه ای بسیار ایده آل برای شما خواهد بود. ظرفیت 10 هزار این پاوربانک میتواند بیشتر از یک بار موبایل شما را شارژ کند و همانطور که می بیند فست شارژ است و در نیم ساعت موبایل شما را به طور کامل شارژ خواهد کرد. از ویژگی های دیگر پاوربانک شیائومی امکان شارژ کردن چند دستگاه به طور همزمان می باشد.

این پاوربانک دارای دو پورت یو اس بی و تایپ سی میباشد که هر کدام با شدت جریان بالای 2.6 آمپر و ولتاز خروجی 5.1 ولت پشتیبانی میکند. از طرفی این پاوربانک دارای باتری پلیمری است که شارژ ایمن دستگاه شما را در برابر اتصالات برقی و آسیب دیدگی محافظت میکند.

پاوربانک فست شارژ 10000 شیائومی مدل xiaomi Redmi PB100LZM 10W گلوبال

بیشتر بخوانید: بهترین پاوربانک ها برای آیفون

پاوربانک 20 هزار مک دودو مدل MC-435 10.5W

یکی دیگر از بهترین پاوربانک ها در محدوده قیمت 1 میلیون در بازار مک دودو با این مدل می باشد. دارای دو پورت میکرو یو اس بی و تایپ سی میباشد و توان خروجی کلی آن 10.5 وات است. بدنه این پاوربانک بسیار مقاوم است و در برابر ضربات احتمالی بسیار محکم میباشد. وضعیت شارژ باقی مانده پاوربانک را به کمک صفحه ال ای دی که روی بدنه آن قرار داده اند میتوانید ببینید.

پاوربانک 20 هزار مک دودو مدل MC-435 10.5W

مطالعه بیشتر: بهترین پاوربانک برای گوشی های سامسونگ

پاوربانک سامسونگ مدل EB-P3300

سامسونگ یک برند مطرح است که به دلیل کیفیت بالای محصولات خود از طرفداران زیادی برخوردار است. این مدل از پاوربانک سامسونگ دارای قابلیت فست شارژ می باشد و در کمترین زمان موبایل شما را شارژ میکند. این دستگاه از دو پورت برخوردار است و همزمان میتوانید دو  دستگاه را شارژ کنید. ناگفته نماند قابلیت شارژ سریع آ« تنها برای گوشی های سامسونگ قابل استفاده است.

پاوربانک سامسونگ مدل EB-P3300

پاوربانک 5000 تسکو مدل TP 803

 یکی از بهترین گزینه ها برای خرید عمده پاوربانک این مدل است که بسیار اقتصادی و با کیفیت است. از ویژگی های مثبت این پاوربانک میتوان به جنس آن اشاره کرد که از پلاستیک ABS و پلی کربنات ضد حرارت ساخته شده است و مقاومت نسبتا بالایی در برابر فشار و گرما و ضربه دارد. این پاوربانک از باتری پلیمری 5000 برخوردار است و برای شارژ کردن آن نیاز به 4 ساعت زمان دارید که از هر دو پورت برای شارژ کردن میتوانید استفاده کنید. قیمت عمده آن در سایت تهران جانبی باورنکردنی است و تنها 300 هزار تومان می باشد.

پاوربانک 5000 تسکو مدل TP 803

بیشتر بدانید: معرفی بهترین مارک های پاوربانک

پاوربانک فست شارژ Amado

این پاوربانک شرکتی دارای 10000 میلی آمپر ظرفیت باتری است و از 6 ماه گارانتی شرکتی برخوردار است. اگر این برند پاوربانک را در بازار بدون گارانتی تهیه کردید یکی از نشانه های تقلبی بودن آن را مطرح میکند. این پاوربانک ساختار بسیار ساده و لوکس و اندازه مناسبی دارد و به راحتی در همه جا میتوانید از آن استفاده کنید. برای خرید عمده پاوربانک Amado اصل از سایت تهران جانبی اقدام کنید.

خب تا اینجا چند تا از بهترین پاوربانک های زیر 1 میلیون را معرفی کردیم. انواع آنها را به همراه اطلاعات کامل میتوانید در وبسایت تهران جانبی مشاهده کنید. همچنین مدل های بیشتری را به قیمت مناسب در تهران جانبی میتوانید ببینید.

جمع بندی

پاوربانک ها شارژر های قابل حملی هستند که در مواقع اضطراری نگرانی شما را در مورد اتمام شارژ باتری گوشی برطرف میکنند. بنابراین بهتر است هر فردی یکی از آنها را داشته باشد. اما کیفیت در چنین محصولاتی و در کل لوازم جانبی موبایل بسیار مهم است. به عنوان مثال اگر پاور بانک تقلبی و ارزان قیمت تهیه کنید قطعا به مرور زمان به باتری گوشی شما آسیب میرساند و هزینه های بیشتر را برای شما ایجاد میکند. بنابراین اگر قیمت پاوربانک برای شما مهم است رنج قیمت 1 میلیون میتواند پاوربانک های مناسبی را ارائه دهد مانند مواردی که در این مقاله پیشنهاد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا