تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین

امروزه خرید عمده لوازم جانبی موبایل یکی از دغدغه های فروشگاه ها و فروشندگان شده است که به دنبال محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب می گردند. بهترین راه حل برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل واردات آنها از چین و دبی است. از آنجایی که چین بزرگترین تولید کنندگان در هر زمینه ای را دارد برای اینکه محصول خود را به فروش برسانند در رقابتند و از روش قیمت پایین با کیفیت بالا برای فروش محصول خود استفاده میکنند.

باید توجه داشته باید که به اندازه ای خرید کنید که سود و نفع شما از هزینه حمل آن بیشتر باشد و خرید شما به صرفه باشد. برای لوازم جانبی مثل کاور، قاب و گلس میتوانید از روش حمل دریایی استفاده کنید البته اگر میخواهید سفارش شما سریع تر به دستتان برسد از روش حمل هوایی استفاده کنید.

برای واردات عمده لوازم جانبی الکترونیکی میتوانید همین روش را پیش بگیرید اما باید سرمایه و هزینه بیشتری را صرف واردات کنید.به طور حدودی باید بالای هزار دلار سرمایه داشته باشید که هر ساله این مبلغ متغیر خواهد بود. خرید عمده پاوربانک، لوازم جانبی سامسونگ، شارژر، هندزفری و محصولات مشابه از تجارت های پرسود در بازار فروش لوازم جانبی موبایل می باشد.

صفر تا صد خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین

برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین از دو روش می توانید اقدام کنید. اولین روش که خرید حضوری است که بسیار هزینه بر خواهد بود. روش دوم خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر است که واردات لوازم جانبی موبایل از چین را انجام میدهند و هزینه های شما را به طور چشمگیری کاهش میدهد در ادامه،  مراحل واردات لوازم جانبی موبایل از چین را به ترتیب بررسی میکنیم.

انتخاب تامین کننده و محصولات در واردات لوازم جانبی موبایل

همانطور که گفتیم چین بزرگترین تولید کننده و صادر کننده لوازم جانبی موبایل در جهان است. بیشترین تولیدات لوازم جانبی در چین در شهر شنژن در استان گواندونگ انجام میشود. محصولات مورد نیاز خود را از سایت علی بابا و.. میتوانید پیدا کنید و یا این کار را به تیم تخصصی تهران جانبی بسپارید زیرا این سایت تمام محصولات خود را مستقیم از چین و دبی وارد میکند و با بررسی آنها به اورجینال بودن محصول صددرصد پی خواهید برد. از جمله خدمات تهران جانبی که میتوان نام برد:

  • تامین هرگونه لوازم جانبی موبایل مانند گلس، پاور بانک، هندزفری، شارژر، کاور و قاب گوشی و..
  • تعیین کیفیت کالای مورد نظر 
  • تضمین ضمانت و اورجینال بودن کالا
واردات لوازم جانبی موبایل از چین

قیمت لوازم جانبی موبایل در چین

واردات لوازم جانبی موبایل از چین کار آسانی نیست. اما خب قطعا بسیار به صرفه و پرسود خواهد بود. چرا که چین یکی از بزرگ ترین و اصلی ترین تولید کنندگان لوازم جانبی موبایل است و قطعا خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین می تواند بسیار ارزان تمام شود. اما دردسر های خود را دارد که ممکن است بسیار افراد به دلیل شروع تازه کارشان در این زمینه نتوانند به راحتی اینکار را انجام دهند.

برای آنها راه حل بسیار خوبی داریم! شما میتوانید از وارد کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل از چین که از هیچ واسطه ای استفاده نمیکند خرید کنید. کانال خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین فراوان است اما یکی از معتبر ترین فروشگاه ها تهران جانبی است که سالهاست به طور مستقیم تمام محصولات اورجینال وبسایت خود را از چین وارد میکند. بنابراین اگر میخواهید خرید لوازم جانبی موبایل از چین اما بی دردسر و راحت داشته باشید تهران جانبی بهترین گزینه برای شما کاسبان محترم خواهد بود.

انتخاب روش حمل و نقل برای واردات لوازم جانبی موبایل از چین

انتخاب حمل و نقل واردات لوازم جانبی موبایل به دو روش امکان پذیر است حمل و نقل دریایی و حمل و نقل هوایی

از آنجایی که حمل و نقل دریایی هزینه کمتری به دنبال خواهد داشت اکثر تاجران این روش را برای واردات انتخاب میکنند. حمل و نقل هوایی هزینه بیشتری را در بر میگیرد اما محصول خریداری شده سریع تر به دستتان می رسد.

ترخیص لوازم جانبی موبایل از چین و دبی

لوازم جانبی موبایل ممکن است در یک دسته قابل معرفی باشد ولی تنوع زیادی در این دسته وجود دارد که هرکدام مجوز خاص خود را میخواهد  و روش ترخیص آنها متفاوت است. اینکه قطعات کالا از چین یا دبی وارد شده باشد تاثیر کمی بر ترخیص کالا دارد اما مواردی مانند باتری میتواند به طور کلی بر روی ترخیص کالا تاثیر بسزایی داشته باشد.

پیشنهاد ویژه: خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی

ثبت سفارش برای لوازم جانبی موبایل

هر شخصی برای اینکه بتواند سفارشات خارج از کشور خود را به ثبت برساند ابتدا باید مجوز ثبت سفارش کالا را از سازمان توسعه و تجارت بگیرد سپس در ثبت سفارش کالا را انجام دهد. برای اینکار باید در سامانه جامع تجارت سفارش کالای خود را ثبت کند. در این سامانه میتوانید از خدماتی قبیل ثبت، پیگیری، ویرایش و پرداخت های الزامی نیز استفاده کنید.

پخش عمده لوازم جانبی موبایل از چین

از کجا لوازم جانبی عمده وارداتی و به صورت اینترنتی بخریم؟

و اما بحث شیرین آخر خرید عمده لوازم جانبی به صورت اینترنتی! امروزه سایت ها، پیج های اینستاگرام و کانال خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین بسیار زیاد شده که البته باید از فروشگاه های معتبر خرید کنید چرا که ممکن است کالاهای فیک را بجای اورجینال و به اسم وارداتی به فروش برسانند و مبلغ اصل آن را از شما دریافت کنند. به طور کلی انتخاب خرید آنلاین، گزینه بسیار راحت تر و از طرفی به صرفه تر می باشد و تنها نیازمند دانستن اطلاعاتی از معتبر بودن فروشگاه می باشد. که ما سایت تهران جانبی را به شما معرفی میکنیم تا لوازم جانبی عمده خود را از آنجا خرید کنید و مغازه خود را از انواع لوازم جانبی موبایل بی نیاز کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا