تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

بهترین پاوربانک برای گوشی های سامسونگ

همانطور که میدانید پاور بانک ها امروزه به یکی از لوازم جانبی مهم و پرفروش بازار تبدیل شده است. با وجود پاوربانک افراد دیگر نگرانی خاموش شدن گوشی خود در مواقع ضروری نخواهند بود. اما آیا هر پاوربانکی برای گوشی شما مناسب است؟ در این مقاله از سایت تهران جانبی قصد داریم به شما عزیزان بهترین پاوربانک برای گوشی های سامسونگ را معرفی کنیم. بنابراین اگر قصد خریدی رضایتمند در حوزه خرید پاوربانک دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهترین پاوربانک برای گوشی های سامسونگ کدام است؟

قبل از هر چیز بهتر است بگوییم که اگر بهترین برند پاوربانک را خریداری کنید اما به نکاتی که در ادامه می گوییم هنگام خرید توجه نکنید به مرور زمان عمر باتری موبایل شما کاهش میابد. برخی از نکاتی که می بایست هنگام خرید پاوربانک به آن توجه کنید به شرح زیر است:

  • به سازگاری ظرفیت پاوربانک با باتری گوشی خود توجه کنید.
  • به پورت های پاوربانک توجه کنید. اگر میخواهید همزمان چندین دستگاه را با پاوربانک شارژ کنید حتما پاوربانکی تهیه کنید که از چندین پورت برخوردار باشد.
  • ابعاد و وزن پاوربانک نیز اهمیت دارد. هر چند که همه پاوربانک ها قابل حمل هستند اما باز هم بسته به نیازتان باید ابعاد مناسب را تهیه کنید. در مقالات دیگر که راجب راهنمای خرید پاوربانک صحبت کرده ایم گفته شده است که هر چه ابعاد و وزن پاوربانک بیشتر باشد از ظرفیت بیشتری نیز برخوردار است.

بهترین برند های پاوربانک برای گوشی های سامسونگ

به طور کلی می توان گفت که بهترین برند های پاوربانک در حال حاضر در بازار شیائومی، سامسونگ، انکر و پاورلوژی هستند. البته به این معنا نیست که سایر برند ها کیفیت خوبی ندارند اما این برند های مطرح شده محبوبیت بیشتری نسبت به سایر برند ها دارند. البته اگر اصل آن را تهیه کنید. باز هم میان این رقبا با توجه به شرایط اقتصادی پاوربانک شیائومی با توجه به کیفیت بسیار مناسبی که ارائه می دهد به دلیل قیمت مناسب از پرفروش ترین پاوربانک های موجود در بازار میباشد که خود مدل های مختلفی دارد. در ادامه برخی از بهترین مدل ها را معرفی کرده ایم.

پیشنهاد ویژه: برای خرید عمده پاوربانک برای فروشگاه خود سری به سایت تهران جانبی بزنید.

پاوربانک شیائومی ردمی 10000 مدل PB100LZM

نمونه ای از پاوربانک های ارزان قیمت و با کیفیت شیائومی این مدل می باشد که مناسب برای گوشی های سامسونگ است. یکی از ویژگی های خوب این پاوربانک داشتن پورت اضافی می باشد که همزمان میتوانید دو دستگاه را با آن شارژ کنید. پاوربانک های سری ردمی شیائومی از مدل های MI از کیفیت بدنه پایین تری برخوردار هستند. اما از لحاظ طول عمر و دوام از گزینه های بسیار عالی در پاوربانک هایی در رنج قیمت 500 الی 700 هزار تومان می باشد.

پاوربانک شیائومی ردمی 10000 مدل PB100LZM

پاوربانک سامسونگ 10000 میلی آمپر

قطعا برای گوشی های سامسونگ پاوربانک برند سامسونگ البته اورجینال آن نیز مناسب است و میتواند در طولانی مدت از باتری گوشی شما محافظت کند و آسیبی به آن وارد نکند. این پاوربانک قابلیت شارژ سریع و 25 واتی نیز دارد و همانطور که گفتیم بهترین سازگاری را با گوشی های سامسونگ دارد. از ویژگی های محبوب پاور بانک سامسونگ ابعاد کوچک و وزن سبک آن میباشد که به راحتی در جیب جا می شود. ناگفته نماند که با توجه به ولتاژ مورد نیاز گوشی شما به صورت اتوماتیک تنظیم میشود.

پاوربانک سامسونگ 10000 میلی آمپر

پاوربانک 30000 برند بیسوس

بیسوس نیز در حوزه ساخت و عرضه لوازم جانبی موبایل فعالیت می کند که پاور بانک های آن در لیست بهترین پاوربانک های بازار قرار گرفته است و برای گوشی های سامسونگ نیز مناسب است. پاوربانک بیسوس نیز از قابلیت شارژ سریع برخوردار است و در کم ترین زمان ممکن موبایل شما را شارژ میکند. همچنین علاوه بر گوشی دستگاه های دیگری که نیاز به شارژ دارند را شارژ میکند. پاوربانک بیسوس مدل PPCD30K شامل سه پورت که دوتای آن یو اس بی و دیگری تایپ سی میباشد و میتوانید سه دستگاه را به کمک آن شارژ کنید.

پاوربانک 30000 برند بیسوس

نتیجه گیری

با توجه به مطالب گفته شده متوجه شدید که برای خرید بهترین پاوربانک برای گوشی های سامسونگ تنها برند آن ملاک نیست. بلکه شما عزیزان باید قبل از خرید حتما نکاتی را در نظر بگیرید و به خوبی اصل و فیک بودن پاوربانک را بررسی کنید تا در آینده از خرید خود و هزینه ارزشمندی که کرده اید پشیمان نشوید. اگر به دنبال لوازم جانبی موبایل اصل و خوش قیمت هستید پیشنهاد ما سایت تهران جانبی است. سایت تهران جانبی تمام لوازم جانبی موبایل را به صورت عمده در اختیار شما عزیزان قرار داده است و کافیست به صفحه اصلی مراجعه کنید و تنوع بی نظیر را با چشمان زیبایتان مشاهده کنید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا