تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

بهترین پاوربانک ها برای آیفون

معرفی بهترین پاور بانک ها مخصوص گوشی های اپل

خرید پاوربانک امروزه به امری ضروری تبدیل شده است. زیرا با توجه به مصرف بالای افراد از گوشی هوشمند خود قطعا در مکانی با خاموش شدن گوشی خود روبرو خواهند شد. بنابراین بهتر است پاور بانک را به همراه خود داشته باشید تا در چنین مواقعی از خاموش شدن گوشی هوشمند خود جلوگیری کنید. اما آیا هر برندی از پاور بانک برای گوشی شما مناسب خواهد بود؟ در این مقاله از تهران جانبی یکی از بزرگ ترین فروشگاه های عرضه پاوربانک قصد داریم بهترین پاوربانک ها برای آیفون را به شما عزیزان معرفی کنیم. در پایان میتوانید انواع آن ها را در سایت تهران جانبی مشاهده کنید.

معرفی بهترین برند پاوربانک برای آیفون

امروزه با توجه تقاضا و خرید زیاد پاور بانک برند های زیادی به تولید این محصول کاربردی و اقتصادی پرداخته اند. بحث از اقتصادی شد ناگفته نماند که پاوربانک ها قیمت مناسبی دارند و همه افراد میتوانند به راحتی آن را تهیه کنند. البته برند های انکر و راوپاور به دلیل اینکه تمرکز شدیدی روی شرکت آیفون داشته و در حقیقت پاوربانک هایش را متناسب با آیفون ساخته است قیمت بالاتری نسبت به بقیه برند ها خواهد داشت. در سایت تهران جانبی انواع پاوربانک به صورت عمده موجود است. برخی از بهترین پاوربانک ها برای آیفون به شرح زیر است:

لیست پاوربانک بی سیم برای آیفون

یکی از مزایای خوب گوشی های آیفون جدید داشتن قابلیت شارژ بی سیم میباشد که اصطلاحا به آن قابلیت magsafe گفته می شود. به همین دلیل چندین برند پاوربانک های بی سیم طراحی کرده اند که کافیست پشت گوشی آیفون خود را به بخش مورد نظر وصل کنید و بدون نیاز به کابل گوشی خود را شارژ کنید. البته ناگفته نماند که در حال حاضر چنین پاوربانک هایی با گوشی های آیفون 14، و 14 پرو، آیفون 13، 13 پرو و 13 پرومکس، آیفون 12، 12 پرو و 12 پرومکس سازگار است. برترین برند های ساخت پاوربانک وایرلس به شرح زیر است:

  • پاوربانک magsafe
  • پاوربانک انکر 622
  • پاوربانک انکر 521
  • پاوربانک Excitrus PDW 100208 ( البته این پاوربانک پورت USB-C برای شارژ توسط کابل نیز دارد)

لیست پاوربانک سیمی برای آیفون

پاوربانک هایی که نیازمند کابل هستند نیز برای آیفون در بازار فراوان است که ما چندتا از بهترین ها را به شما عزیزان در ادامه معرفی کرده ایم.

  •  پاوربانک Mophie Powerstation Plus XL با ظرفیت 10000 : این پاوربانک به همراه کابل لایتنینگ عرضه میشود به همین دلیل گزینه بسیار خوبی برای آیفون و آیپد میباشد. همچنین از روکش پارچه ای برخوردار است و در برابر خط و خش مقاوم است. از طرفی دارای دو پورت ورودی می باشد و همزمان دو دستگاه را شارژ میکند.
  • پاوربانک انکر Powercore با ظرفیت 13000 میلی آمپر: این پاوربانک با وجود ظاهر حجیم و بزرگی که دارد فوق العاده سبک و قابل حمل می باشد. روکش مات این پاوربانک مانع لیز خوردن آن در دست میشود.
  • پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM با ظزفست 10000 میلی آمپر: پاوربانک های شیائومی پورت های مختلفی برای گوشی های مختلف دارد که این مدل از پاوربانک شیائومی علاوه بر پورت های دیگر دارای پورت لایتنینگ است که به راحتی می توانید آیفون خود را شارژ کنید. وزن آن تنها 400 گرم می باشد.
  • پاور بانک ای دیتا P20000QCD با ظرفیت 20000 : از مزایای این پاور بانک که باعث شده در لیست بهترین ها برای آیفون قرار بگیرد پشتیبانی از شارژ سریع کوالکام و PD است. همچنین میتواند سه دستگاه را همزمان شارژ کند.
  • پاوربانک لیتو مدل LP-22 با ظرفیت 20000: کمپانی لیتو یکی از کمپانی های فعال است که محصولات با کیفیتی تولید میکند. نمونه از محصولات آن پاوربانک می باشد که علاوه بر آیفون با انواع گوشی ها نیز سازگار است.
پاوربانک مناسب گوشی آیفون

قیمت پاوربانک

یکی از مهم ترین موارد برای همه از جمله فروشندگان قیمت مناسب و اقتصادی پاوربانک است. زیرا قرار است آن را به صورت عمده تهیه کند و با قیمتی مناسب نیز به مشتری خود عرضه کنند. همانطور که گفتیم در میان بهترین پاوربانک ها برای آیفون برند انکر و راوپاور نسبت به باقی برند ها قیمت بالاتری دارد. به طور کلی مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین محصولات از جمله پاوربانک را در سایت تهران جانبی میتوانید مشاهده کنید.

خرید بهترین پاوربانک ها برای آیفون

ما در مقاله راهنمای خرید پاوربانک تمام مطالب و نکاتی که باید هنگام خرید پاوربانک به آن توجه کنید را با جزئیات کامل بررسی کرده ایم. اما به طور کلی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید باید توجه کنید کیفیت و برند پاوربانک است. ظرفیت پاوربانک نیز مهم است که هر چه طرفیت یک گاوربانک بالاتر باشد وزن و اندازه آن نیز بیشتر است. ظرفیت نشان میدهد که چند بار میتوانید موبایل خود را شارژ کنید. ( با توجه به ظرفیت باتری گوشی) 

سخن پایانی

پس در این مقاله به معرفی بهترین پاوربانک ها برای آیفون پرداختیم. سایت تهران جانبی همواره در خدمت شما عزیزان است که علاوه بر پخش و فروش انواع لوازم جانبی موبایل عمده، می توانید خرید عمده پاوربانک را نیز از این سایت انجام دهید. کافیست با بررسی سایت، خودتان به این نتیجه برسید که چقدر کیفیت محصولات و تنوع آنها فراوان است.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا