تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی

 بازار خرید و فروش موبایل و لوازم جانبی آن بسیار پر رونق و داغ است و خرید عمده لوازم جانبی موبایل با قیمت به صرفه و کیفیت مناسب امروزه برای فروشندگان دغدغه شده است که یکی از روش های خریده عمده لوازم جانبی موبایل در ایران به دلیل تحریمات،  واردات لوازم جانبی موبایل از دبی است که حدود 250 میلیارد هر ساله وارد کشور میشود. این رقم نشان میدهد که چقدر واردات از دبی می تواند پر سود باشد و اکثر تجار به این روش رو آورده اند. در این مقاله ما یک راهنمای جامع از خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی برای شما عزیزان قرار داده را ایم.

شرایط خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی

همه شما فروشندگان محترم میدانید که خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی ملزم به رعایت یک سری قوانین و توجه به چندین نکته است که  در ادامه مطرح شده است:

  • در نظر داشتن هزینه گمرک محصولات: هزینه گمرک به هزینه ای گفته می شود که در قبال واردات محصولات به کشور گرفته میشود و از مهم ترین نکات توجه به همین موضوع  می باشد تا از به صرفه بودن واردات خود مطمئن شوید. هر محصول هزینه گمرک مخصوص به خود را دارد و هزینه گمرک همه محصولات مثل هم نیست.
  • دقت به کیفیت محصول: از اورجینال بودن محصول مطمئن باشید و از فروشگاه های معتبر خرید کنید. کیفیت محصولی که وارد میکنید باعث اعتماد سازی و مشهور شدن شما میان افراد می شود.

نحوه خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی

شما به دو صورت می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل اقدام کنید. حضوری خرید خود را انجام دهید و یا از فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید کنید. خرید اینترنتی قطعا مخارج کمتری را به دنبال خواهد داشت. البته خرید اینترنتی هم چند روش دارد:

  1. کانال خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی
  2. پیج اینستاگرام خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی
  3. سایت خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی

توجه: کانال تلگرام پخش عمده لوازم جانبی موبایل

ثبت سفارش برای واردات لوازم جانبی موبایل از دبی

برای وارد کردن لوازم جانبی موبایل و یا هر محصول دیگری ابتدا باید مجوز ثبت سفارش کالا را از سازمان توسعه تجارت کشور بگیرید سپس اجازه واردات را دارید.

پخش عمده لوازم جانبی موبایل از دبی

پرسود ترین لوازم جانبی موبایل برای خرید از دبی

به طور کلی فروش لوازم جانبی موبایل سود زیادی را به دنبال دارد اما فروش لوازم جانبی ترند سود بیشتری را به خود اختصاص میدهد چرا که سود در فروش بیشتر و سریع تر است که امروزه بیشتر مشتریان به دنبال لوازم جانبی موبایلی هستند که ترند و بروز باشد. البته از لوازم ضروری می توان گفت ال سی دی بیشترین سود را خواهد داشت که گاهی به 40 درصد هم میرسد.

از کجا لوازم جانبی موبایل بخریم؟

شاید فکر کنید که  برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی حتما باید به دبی سفر کنید که بسیار هزینه بر است و دردسر های زیادی به دنبال دارد اما در واقع روش های دیگری نیز وجود دارد که شاید از آن بی خبر باشید!!

فروشگاه هایی در ایران هستند که پخش عمده لوازم جانبی موبایل از دبی را انجام میدهند و شما دیگر نیازی به خرید حضوری از دبی نخواهید داشت اما باید توجه کنید که فروشگاه معتبر باشد و جنس فیک را به عنوان اصل وارداتی در دامان شما نیندازند.

اگر با فروشگاه های معتبر پخش عمده لوازم جانبی موبایل از دبی آشنایی ندارید ما فروشگاه تهران جانبی را به شما عزیزان معرفی میکنیم که تمامی لوازم جانبی بروز و با کیفیت خود را به طور مستقیم از چین و دبی وارد میکند و با داشتن فروشگاه آنلاین خرید عمده لوازم جانبی موبایل را بسیار آسان کرده است. قیمت های استثنایی تهران جانبی به شما این امکان را میدهد تا خریدی به صرفه و از طرفی پر سود را داشته باشید.

پس از کسب اطمینان کامل و بررسی دقیق کالا های سایت که به شما این اطمینان را میدهد لوازم جانبی موبایل تهران جانبی از دبی وارد شده میتوانید سفارشات خود را به آسانی ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن محصول خود را دریافت کنید.

توجه: از کجا لوازم جانبی عمده بخریم؟

سوالات متداول

عوارض واردات موبایل چقدر است؟

برای واردات قطعات فرعی موبایل و شارژر باتری عوارض واردات از صفر به 2.5 درصد افزایش یافته است.

برند های معروف لوازم جانبی موبایل کدام است؟

برای واردات لوازم جانبی موبایل از دبی و چین برند های انکر، شیائومی، بیسوس، اسپیگن، ریمکس از معروف ترین ها هستند.

بزرگترین وارد کننده لوازم جانبی موبایل کدام شرکت است؟

از بزرگترین وارد کننده لوازم جانبی موبایل از دبی و چین می توان به سایت تهران جانبی اشاره کرد که با توجه به سابقه بالا و کیفیت محصولاتش از بزرگترین وارد کننده ها به شمار می رود.

آیا وارد کردن گوشی آیفون از دبی امکان پذیر است؟

به طور رسمی نمیتوانید از هیچ شرکتی گوشی آیفون را از طریق پیک وارد کنید؛ اما برای مصرف خود میتوانید به یکی از بستگان بسپارید تا آن را برای شما تهیه کند و با خود بیاورد.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا