اتاق خبر

سامسونگ تنوع رنگ‌بندی سری گلکسی S24 را افزایش می‌دهد

با نزدیک شدن به زمان معرفی سری گلکسی S24 سامسونگ، اطلاعات بیشتری از این محصولات فاش می‌شود. در جدیدترین گزارش،تصاویری از خشاب سیم‌کارت این محصولات منتشر شده است که نشان می‌دهد گلکسی S24 و S24 پلاس در سه رنگ جدید نارنجی،بنفش و سفید عرضه خواهند شد.

با توجه به این که خشاب سیم‌کارت در پایین بدنه قرار می‌گیرد، باید با سایر بخش‌های فریم هم‌رنگ باشد. در نتیجه می‌دانیم که حداقل این سه رنگ برای گلکسی S24 و S24 پلاس در نظر گرفته شده است. البته ممکن است سامسونگ این رنگ‌ها را تنها از طریق وب‌سایت خود در دسترس قرار دهد.

تهران جانبی پخش عمده و واردکننده لوازم جانبی موبایل

این رنگ‌های جدید می‌توانند گزینه‌های بیشتری را برای کاربران فراهم کنند تا بتوانند گوشی مورد نظر خود را با رنگ دلخواه خود انتخاب کنند.

مشخصات گلکسی s24

مشخصات سری گلکسی S24

طبق گزارش‌های قبلی، سری گلکسی S24 سامسونگ در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا عرضه خواهد شد. این خانواده در مدل استاندارد نمایشگر 6.2 اینچی، در مدل پلاس نمایشگر 6.7 اینچی و در مدل اولترا نمایشگر 6.8 اینچی خواهد داشت. حداکثر روشنایی هر سه صفحه نمایش به 2600 نیت می‌رسد.

گلکسی S24 اولترا از عکاسی تله‌فوتو چهارگانه با زوم 2، 3، 5 و 10 برابری پشتیبانی خواهد کرد. از طرف دیگر امسال تنها گلکسیS24 معمولی حافظه پایه 128 گیگابایتی خواهد داشت و بقیه مدل‌های این خانواده از حافظه پایه 256 گیگابایتی بهره می‌برند.

با توجه به اطلاعات فاش شده، سری گلکسی S24 سامسونگ از نظر رنگ‌بندی بسیار متنوع خواهد بود. این موضوع می‌تواند باعث جذب بیشتر کاربران به این خانواده شود.

مطالعه مقالات بیشتر در تهران جانبی :

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا