تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

خرید و لیست قیمت شارژر اصلی سامسونگ

شارژر های اورجینال روی بسته بندی گوشی های سامسونگ عمر طولانی دارند اما پس از مدتی بالاخره دچار فرسودگی و خرابی میشوند. از طرفی جدیدا این شرکت قصد دارند شارژر ها را از روی بسته بندی گوشی حذف کنند. بنابراین شما عزیزان باید شارژری با کیفیت و اورجینال را خریداری کنید تا هم با گوشی سازگار باشد و آسیبی به باتری نرساند و همچنین برای مدتی طولانی کیفیت خود را حفظ کند. به این منظور ما مقاله ای با عنوان خرید و لیست قیمت شارژر اصلی سامسونگ برای شما عزیزان قرار داده ایم که در آن قیمت های مختلف شارژر اصلی گوشی های سامسونگ مطرح شده است.

پیشنهاد ویژه: خرید عمده شارژر موبایل با قیمت ارزان در تهران جانبی

انواع شارژر سامسونگ

یکی از پرفروش ترین لوازم برند سامسونگ شارژر های گوشی و تبلت می باشد که دلیل کیفیت بالا و تنوع در شارژر ها محبوبیت زیادی میان افراد پیدا کرده است. انواع شارژر های سامسونگ از نظر کارایی به شرح زیر است:

  • شارژر وایرلس سامسونگ: یکی از جدیدترین شارژر های برند سامسونگ می باشد که فناوری بسیار هوشمند و جالب دارد. این شارژر بی سیم می باشد و هر سال با گوشی های پرچمدار سامسونگ معرفی میشود. البته ناگفته نماند که این شارژر با برخی از گوشی های سری جدید گلکسی و نوت سازگار است و همه گوشی های سامسونگ این قابلیت را ندارند. شارژر وایرلس سامسونگ علاوه بر اینکه قابلیت شارژ سریع دارد از فناوری Qi پشتیبانی میکند که میزان جریان ورودی متناسب با دستگاه شما به باتری منتقل میکند.
  • شارژر فندکی سامسونگ: شارژر های فندکی این برند نیز به دلیل جمع و جور بودن ظاهر و در عین حال کیفیت بالای شارژ، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. البته شارژر های فندکی مناسب برای استفاده در ماشین میباشد. داشتن شارژر فندکی در سفر یکی از مهمترین لوازمی است که باید با خود به همراه داشته باشید. شارژر های فندکی سامسونگ از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی میکنند و دیگر نیازی نیست برای مدت طولانی منتظر شارژ شدن گوشی خود باشید. همچنین برخی از شارژ های فندکی دارای پورت هستند که میتوانید همزمان از دو پورت آن استفاده کنید.
  • شارژر دیواری سامسونگ: از متداول ترین شارژر های شرکت سامسونگ، شارژر های دیواری می باشد. این شارژر ها نیز با توجه به نوع گوشی سامسونگ، تایپ c و میکرو USB می باشد. گوشی های سری جدید سامسونگ همگی از تایپ سی استفاده میکنند. اغلب این شارژر روی بسته بندی گوشی قرار دارد اما همانطور که گفتیم پس از مدتی دچار فرسودگی و خرابی می شوند. جای نگرانی نیست در سایت تهران جانبی میتوانید اصل شارژر را خریداری کنید.

مشخصات شارژر اصل سامسونگ

شارژر های تقلبی در بازار بسیار زیاد شده است خصوصا برند سامسونگ که فروش بالایی دارد. بنابراین شما عزیزان باید با مشخصات کلی یک شارژر اصل آشنا باشید تا بتوانید آن را خریداری کنید. از طرفی شارژر های اصل سامسونگ قیمت بالاتری نسبت به فیک آن دارند. پس با دانستن مشخصات شارژر اصل سامسونگ دیگر نگران کلاهبرداری با این قیمت ها نخواهید بود. برخی از مهم ترین مشخصات به شرح زیر است:

  1. شارژر اصلی سامسونگ دارای یک نوشته لاتین سامسونگ روی آداپتور می باشد. شرکت های تقلبی برای نوشتن این لوگو بسیار تلاش کرده اند و تا حدود زیادی این نوشته را مانند شارژر اصل روی آداپتور شارژر تقلبی خود قرار داده اند. یکی از مشخصات شارژر اصل سامسونگ در این مورد این است که حرف A  در این نوشته بسیار باریک تر و ظریف تر و نازک تر از تقلبی آن نوشته شده است.
شارژر اصلی سامسونگ
  1. دومین مورد در تفاوت شارژر های اصلی سامسونگ با تقلبی آن مشخصات درج شده پشت آداپتور می باشد. اگر عبارت Made in china یا +A را مشاهده کردید بدانید که این نسخه تقلبی شارژر سامسونگ میباشد.
تفاوت شارژر های اصلی سامسونگ با تقلبی

همچنین لوگوری UL باید در سمت چپ و پایین آداپتور نوشته شده باشد و درون یک دایره قرار گرفته باشد. این لوگو نشان میدهد که توسط سازمان ایمنی و  حفظ استاندارد تکنولوژی تایید شده و اصل می باشد. اگر شارژر این لوگو را نداشت به هیچ عنوان استفاده نکنید زیرا آسیب زیان باری به باتری موبایل شما میرساند.

شارژر های اصلی سامسونگ
  1. کیفیت بدنه شارژر نیز از دیگرا مشخصاتی است که میتوانیم با استفاده از آن شارژر اصل و تقلبی سامسونگ را تشخیص دهید. از آنجایی که شارژر های تقلبی سامسونگ از پلاستیک های بی کیفیت ساخته شده اگر به لبه های شارژر توجه کنید میبینید که ناهموار ساخته شده و دارای پلاستیک های اضافه است.
  1. شارژر های تقلبی سامسونگ از نمونه اصل آن سبک تر است.
  1. در بخش اتصالات شارژر نیز میتوانید شارژر اصل و تقلبی را مقایسه کنید. شارژر اصل سامسونگ دارای اتصال صاف و تخت میباشد و نمونه تقلبی آن اتصال برجسته و تیز دارد.

این چند مورد از مهم ترین مشخصات یک شارژر اصل سامسونگ است که میتوانید قبل از خرید روی شارژر بررسی کنید و هزینه پرداختی شما بابت شارژر های کوتاه عمر تقلبی هدر نرود.

قیمت انواع شارژر سامسونگ بر اساس ولتاژ

برای خرید یک شارژر مناسب سامسونگ برای موبایل خود باید ولتاژ آن را نظر بگیرید تا به باتری گوشی آسیب نرساند و به طور استاندارد در مدت زمانی معین شارژ شود. در ادامه برخی از شارژر های را معرفی کرده ایم برای خرید و قیمت بروز هر کدام به سایت تهران جانبی مراجعه کنید.

قیمت شارژر 10 واتی اصل سامسونگ

شارژر 10 واتی سامسونگ بیشتر برای سری گوشی های A10 وA11 استفاده می شود. این شارژر دارای پورت میکرو USB است که با توجه به مدل گوشی ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشد. همچنین با توجه به اینکه قیمت ها متغیر است نمیتوانیم قیمت ثابتی را برای شما عزیزان مطرح کنیم. برای اطلاع از قیمت روز این نوع  شارژر به سایت تهران جانبی مراجعه کنید.

قیمت شارژر فست سامسونگ اصل

شرکت سامسونگ شارژر های فست شارژ زیادی را به بازار عرضه کرده است که با توجه به مدل گوشی خود باید آنها را تهیه کنید. اولین شارژر فست سامسونگ 15 واتی است که با کابل تایپ سی در بازار و سایت تهران جانبی موجود است. قیمت آن را به رفتن به صفحه اصلی و دسته بندی محصولات میتوانید مشاهده کنید.

قیمت شارژر 25 وات اصل سامسونگ

شارژر 25 وات سامسونگ از قابلیت فست شارژ پشتیبانی میکند. اما باید متناسب با باتری گوشی خود آن را خریداری کنید. اغلب گوشی های سری A و M سامسونگ در بسته بندی خود دارای شارژر 25 وات به همراه کابل هستند که میتوانید از آن استفاده کنید. برای خرید عمده شارژر 25 وات اصل سامسونگ نیز به سایت تهران جانبی مراجعه کنید. قیمت عمده آن را درصفحه اصلی سایت مشاهده کنید.

قیمت شارژر 45 وات اصلی سامسونگ

این شارژؤ با کابل دو سر تایپ سی به بازار عرضه میشود که اغلب برای مدل های s20 Ultra و s22 Ultra و تبلت های بزرگ سامسونگ استفاده میشود. فست شارژ این نوع شارژر سامسونگ بسیار قوی بوده و با سرعت بالایی دستگاه شما را شارژ میکند. قیمت شارژر 45 وات اصلی سامسونگ کمی بالا می باشد که در سایت تهارن جانبی اورجینال آن موجود است. در این مورد حتما مشخصات شارژر را هنگام خرید بررسی کنید.

سخن پایانی

ناگفته نماند که همیشه قیمت بالا نشانه کیفیت بالا نیست. بنابراین اولین مورد برای خرید شارژر با کیفیت توجه به مشخصات آن و مطمئن شدن از اصل بودن آن میباشد خصوصا سامسونگ. چون همانطور که گفتیم شارژر های بسیار پرفروشی دارد. در این مقاله به خوبی با مشخصات و قیمت شارژر های اصل سامسونگ آشنا شدید. اگر فروشگاه معتبری برای خرید عمده شارژر اصل سامسونگ سراغ ندارید حتما به سایت تهران جانبی سر بزنید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا