اتاق خبر

شايعه در مورد تخت نبودن نمايشگر گلكسي S24

به گزارش تهران جانبی : با نزدیک شدن به زمان معرفی سری گلکسی اس 24 سامسونگ، شایعات و گزارش‌های مختلفی درباره این خانواده دستگاه‌ها منتشرشده است. در گزارش جدیدی که منتشر شده است، احتمالاً دستگاه گلکسی S24 اولترا فاقد صفحه‌نمایش کاملاً مسطح خواهد بود.

تهران جانبی لوازم جانبی موبایل عمده

در شایعات قبلی گفته‌ شده بود که گلکسی S24 اولترا دارای نمایشگر کاملاً مسطح باشد. با این‌حال، طبق گزارش نشریه‌های مستقر درکره جنوبی، روی پنل گلکسی اس 24 اولترا انحنای 0.4-0.3 میلی‌متری وجود خواهد داشت. هرچند این میزان ممکن است ناچیز به‌نظربرسد، اما می‌تواند به کاربران این احساس را القا کند که نمایشگر گوشی آن‌ها کاملاً مسطح نیست. همچنین گفته شده است که اندازه حاشیه‌های بالا و پایین دستگاه یکسان بوده و این حاشیه نسبت به گلکسی اس 23 اولترا نصف شده است.

 نمايشگر گلكسي S24

با توجه به این شایعات، حاشیه‌های پرچمدار آینده سامسونگ نسبت به تمام پرچمداران دیگر این شرکت به‌طور قابل‌توجهی باریک‌ترخواهد بود. بااین‌حال، باید توجه داشت که تا زمان انتشار رندرهای واقعی سری گلکسی S24 نمی‌توان هیچ‌یک از این ادعاها را به‌طورقطعی تأیید کرد.

با توجه به زمان عرضه محصولات جدید سامسونگ، می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک شاهد انتشار اولین رندرهای رسمی ایندستگاه باشیم. در اولین تصاویر منتسب به گلکسی S24 اولترا که روز جمعه منتشر شد، طراحی این دستگاه با نمایشگر ظاهراً تختقابل مشاهده بود.

انتظار می‌رود سامسونگ در 17 ژانویه 2024 (27 دی‌ماه 1402) از سری گلکسی اس 24 رونمایی کند و تمامی شایعات وگزارش‌های مختلف درباره این دستگاه را تأیید یا رد کند.

مطالعه مقالات بیشتر در تهران جانبی :

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا