اتاق خبر

تقلب در سفارش آیفون ۱۵ پرو مکس از اپل!

به گزارش تهران جانبی : یک کاربر بریتانیایی پس از سفارش یک دستگاه آیفون ۱۵ پرو مکس از شرکت اپل، متوجه شده است که گوشی کاملا تقلبی است. این واقعه بسیار نادر است و احتمال وقوع آن نزدیک به صفر است. اما خرید گوشی تقلبی از پلتفرم‌های ناآشنا تجارت الکترونیکی دور از ذهن نیست.

کاربر پس از ثبت سفارش خود، تاییدیه ارسال آیفون ۱۵ پرو مکس را از سوی اپل دریافت کرد. به علاوه، جزئیات مربوط به نحوه و زمان ارسال این گوشی نیز از سوی شرکت پستی Dynamic Parcel Distribution در اختیار کاربر قرار گرفته بود.

تهران جانبی واردکننده و پخش لوازم جانبی موبایل

کاربر پس از باز کردن جعبه دستگاه به سرعت متوجه شد که نحوه بسته‌بندی گوشی درست نیست و احتمالا آیفون ۱۵ پرو مکس موجود در جعبه تقلبی است. این وضعیت باعث شد که کاربر تصور کند اپل یک نسخه مرجوعی را برای او فرستاده است. کاربر اما با بررسی‌های دقیق‌تر دریافت که وضعیت وخیم‌تر از آنچه فکر می‌کند، است.

ایفون 15

ارسال آیفون 15 تقلبی !!

کاربر مدنظر ادعا کرده که آیفون ۱۵ پرو مکس در واقع یک گوشی تقلبی اندرویدی است که تنها از رابط کاربری مشابه iOS برخوردار شده است. همچنین در این گوشی برنامه‌هایی مانند تیک‌تاک، فیس‌بوک و یوتوب به طور پیش‌فرض نصب شده‌اند که مدرکی دیگر برای اندرویدی بودن گوشی کاربر محسوب می‌شود.

خوشبختانه کاربر با اپل آیدی خود در گوشی لاگین نکرد و حساب اپل والت خود را نیز در دستگاه قرار نداد. در صورت اضافه شدن اپل آیدی و اپل والت به گوشی، امکان داشت که جزئیات مربوط به اطلاعات شخصی و مالی کاربر در اختیار تولیدکننده این گوشی تقبلی قرار بگیرد.

در نهایت باید اشاره کرد که کاربر با پشتیانی اپل تماس گرفته و کوپرتینونشین‌ها نیز وعده داده‌اند که به زودی با او تماس می‌گیرند.

مطالعه مقالات بیشتر در تهران جانبی :

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا