تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

بهترین سایت های موبایل و لوازم جانبی موبایل

یکی از پرفروش ترین حوزه ها در عصر فناوری لوازم جانبی موبایل است. امروزه 84 درصد مردم از گوشی های هوشمند استفاده میکنند. از آنجایی که گوشی های هوشمند از ظرافت و قیمت بالایی برخوردارند استفاده از لوازم جانبی موبایل بسیار در محافظت و عمر طولانی آنها موثرند. همچنین شرکت های تولید موبایل های هوشمند در حال حذف لوازم جانبی گوشی بر روی بسته بندی میباشند پس از این جهت لوازم جانبی موبایل بسیار مهم و پرفروش است. اما مطمئنا همه شما عزیزان با پیدا کردن منبعی برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل با مشکل روبرو هستید. ما در این مقاله 7 تا از بهترین سایت های موبایل و لوازم جانبی موبایل را به شما عزیزان معرفی میکنیم. 

سایت تهران جانبی

یکی از بزرگترین و معتبرترین سایت های پخش عمده لوازم جانبی موبایل سایت تهران جانبی می باشد. این سایت سالهاست که به پخش آنلاین لوازم جانبی موبایل مشغول است و دارای بروز ترین و خاص ترین لوازم جانبی موبایل است. دسته بندی منظم این سایت سبب شده تا هنگام انتخاب محصول سردرگم نشوید و وقت زیادی را صرف خرید نکنید. یکی دیگر از ویژگی های این سایت که باعث محبوبیت چند برابر آن شده است قیمت منصفانه و مناسب محصولات آن است. همچنین پس از خرید عمده لوازم جانبی موبایل خود میتوانید طی 2 الی 3 روز در آدرس مشخص شده محصول خود را تحویل بگیرید. ناگفته نماند هر چه تعداد سفارش شما از یک محصول بیشتر شود از قیمت آن نیز کاسته میشود.

سایت تهران جانبی

سایت دیجیکالا

قطعا همه شما عزیزان با سایت دیجی کالا آشنا هستید. این سایت در حوزه های مختلفی فعالیت می کند که بخشی از آن به لوازم جانبی موبایل اختصاص داده شده است. این سایت نیز به دلیل دسته بندی های منظم و تجربه بالا و همچنین تخفیف های ویژه اش مورد قبول عام قرار گرفته است. البته سایت هایی که تنها در حوزه فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت می کنند تخصصی تر می باشند. مانند تهران جانبی!

دیجی کالا

سایت جانبی

فروشگاه اینترنتی جانبی از دیگر فروشگاه های اینترنتی در حوزه فروش لوازم جانبی موبایل می باشد. کالا های این سایت نیز از کیفیت بالایی برخوردارند. علاوه بر کیفیت کالا شما اگر دسته بندی های این سایت را بررسی کنید متوجه قیمت مناسب نیز می شوید. چندین ویژگی بیانگر محبوبیت سایت جانبی تا به امروز میباشد. این ویژگی ها به شرح زیر است:

  • ضمانت اورجینال کالا
  • تحویل 24 ساعته محصول در تهران
  • امکان پرداخت درب منزل در تهران
  • ضمانت برگشت کالا در صورت نارضایتی

سایت کالانه

فروشگاه اینترنتی کالانه یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین معتبر است که با خیال راحت میتوانید به آن اعتماد و خرید کنید. یکی از ویژگی های این سایت این است که با توجه به برند گوشی خود میتوانید اکسسوری و لوازم جانبی گوشی خود را جستجو کنید. این سایت نیز مانند تهران جانبی امکان خرید عمده لوازم جانبی را دارد. البته متاسفانه در این سایت از قیمت و دسته بندی خبری نیست و کالای مورد نظر خود را باید با تماس تلفنی برای هماهنگی های لازم اقدام کنید. کالانه هر روز از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخگوی تماس شما می باشد.

سایت کالانه

سایت تکنولایف

برند معروف تکنولایف نیز به صورت گسترده ای در حوزه لوازم جانبی موبایل فعالیت میکند. در این سایت میتوانید انواع شارژر، قاب گوشی، پاوربانک و … را سفارش دهید و به راحتی درب منزل خود تحویل بگیرید. تنوع زیاد لوازم جانبی در این سایت باعث شده است که تکنولایف در لیست بهترین سایت های موبایل و لوازم جانبی موبایل قرار بگیرد. پس پیشنهاد میکنم به این سایت سر بزنید.

تکنولایف

سایت استایل آپ

در فروشگاه اینترنتی استایل آپ نیز تنوع لوازم جانبی موبایل بسیار زیاد است. این سایت مناسب برای فروشندگان فعال میباشد. چرا که هر نوع لوازم جانبی موبایل را میتوانید به صورت عمده تهیه کنید. از قیمت فروش ویژه این سایت میتوانید بهترین لوازم را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

سایت استایل آپ

سایت مستر کالا

این فروشگاه امکان خرید حضوری را نیز برای مشتریان بالقوه خود فراهم کرده است. این فروشگاه در تهران میزبان شما برای خرید حضوری می باشد. از طریق سایت نیز به راحتی می توانید سفارشات خود را ثبت کنید. این فروشگاه علاوه بر فروش لوازم جانبی موبایل در حوزه فروش لوازم جانبی لپ تاپ و خودرو نیز فعالیت میکند. این سایت نیز از بهترین سایت ها برای خرید ساعت هوشمند مانند تهران جانبی می باشد. پس از تهران جانبی مسترکالا بهترین سایت برای خرید ساعت هوشمند است.

سایت مسترکالا

مزایای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به صورت آنلاین

خرید عمده به صورت حضوری سختی های خود را دارد. ممکن است لوازم جانبی موبایل مورد نظر خود را در مغازه ها پیدا نکنید و با گشتن به دنبال مغازه مناسب وقت خود را هدر دهید. همچنین مغازه داران به دلیل اینکه واسطه هستند و ممکن است اجاره مغازه پرداخت کنند، اغلب قیمت بالاتری را روی محصولات خود قرار می دهند. اما فروشگاه های آنلاین خصوصا فروشگاه تهران جانبی به دلیل اینکه خود وارد کننده محصولات است از قیمت های بسیار عالی برخوردار است. از طرفی بزرگترین بازار لوازم جانبی موبایل پاساژ علاالدین در تهران است که اگر شما ساکن تهران نباشید رفت و آمد و خرید عمده برای شما بسیار هزینه بر خواهد شد. بنابراین بسیار به نفعتان است که از فروشگاه های آنلاین و معتبری که در این مقاله معرفی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل را انجام دهید و بهترین و متنوع ترین محصولات را در مغازه خود موجود کنید.

ویژگی بهترین فروشگاه آنلاین؛ سخن پایانی

افراد زیادی در زمینه فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل فعالیت می کنند. اما بهترین فروشگاه اینترنتی مانند مواردی که معرفی شد دارای نماد الکترونیک هستند و جای نگرانی هنگام خرید وجود ندارد. علاوه بر اینها محصولات بهترین سایت های فروش موبایل و لوازم جانبی موبایل مشخصات اصلی و اساسی دارند و برای مشتریان قابل درک و فهم است. ویژگی دیگری که به خوبی در بهترین سایت ها رعایت شده دسته بندی منظم محصولات است. تهران جانبی همانطور که در اول لیست قرار گرفت از بهترین سایت های فروش عمده لوازم جانبی موبایل است و همه این موارد را رعایت کرده است.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا