تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری

هر چقدر که مدل گوشی بالاتر باشد فناوری های استفاده شده در آن نیز پیشرفته تر خواهد بود و به طبع موبایل شما انرژی بیشتری مصرف میکند. به همین دلیل است که به مرور زمان با پیشرفت برند شیائومی موبایل هایی را با باتری های قدرتمند طراحی و وارد بازار کرده است که تا حدودی این دغدغه مهم را برای افراد برطرف کند. برای مثال امروزه ظرفیت باتری گوشی های شیائومی به 5 و 6 و حتی 7 هزار رسیده است و در امر نگهداری شارژ به خوبی عمل میکند. البته باید توجه داشته باشید که تنها ظرفیت باتری روی نگهداری شارژ گوشی موثر نیست. در ادامه انواع مدل بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری را معرفی کرده ایم:

توجه: پخش عمده لوازم جانبی موبایل در سایت تهران جانبی با قیمت مناسب

شیائومی پوکو M3

گوشی پوکو M3 با بازه قیمتی مناسب دارای ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر است. این گوشی با یک بار شارژ کامل میتواند 22 ساعت وبگردی مداوم و همچنین 17 ساعت پخش ویدیو را هندل کند. از طرفی باتری گوشی پوکو M3 از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی میکند که البته شرکت شیائومی آداپتور 22.5 واتی را درون جعبه قرار داده است که در مدت زمان نیم ساعت حدود 25 درصد گوشی شما را شارژ میکند.

شیائومی پوکو M3

شیائومی ردمی نوت 11S

این گوشی در لیست گوشی های جدید شیائومی قرار گرفته است. قیمت آن نیز ارزش خود را حفظ کرده و از نظر دوام باتری مان گوشی های شیائومی به عنوان بهترین ها و دومین گوشی با دوام قرار گرفته است. ظرفیت باتری این گوشی 5000 می باشد و خوشبختانه در نگهداری شارژ به خوبی عمل میکند. همچنین از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی میکند و در بسته بندی جعبه خود از آداپتور مناسب برخوردار است. در مدت زمان 30 دقیقه به راحتی می توانید 50 درصد موبایل خود را شارژ کنید و در مدت 1 ساعت نیز به طور کامل موبایل خود را شارژ کنید.

شیائومی ردمی نوت 11S

شیائومی ردمی 10

از سومین مدل های شیائومی که در نگهداری شارژ گوشی به خوبی عمل میکند ردمی 10 است. این گوشی در سال 1400 وارد بازار ایران شد به همین دلیل می توان گفت جزو گوشی های جدید شیائومی محسوب می شود. توجه داشته باشید که این مدل از شیائومی را با مدل ردمی نوت 10 اشتباه نگیرید. ظرفیت باتری ردمی 10 نیز 5000 میلی آمپر می باشد. همچنین از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی میکند که در مدت زمان نیم ساعت حدود 26 درصد گوشی شما را شارژ میکند.

شیائومی ردمی 10

انواع دیگر بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری به شرح زیر است:

  • شیائومی ردمی نوت 11 ، دارای باتری با ظرفیت 5000
  • پوکو M4 پرو و پوکو M4 پرو 5G ، دارای باتری با ظرفیت 5 هزار
  • ردمی نوت 10 5G، با ظرفیت باتری 5000
  • ردمی نوت 10 پرو با ظرفیت باتری 5020 و…

توجه: پخش عمده پاوربانک در سایت تهران جانبی با قیمت ارزان

لیست بهترین گوشی های شیائومی از نظر سرعت شارژ

اگر شما هم آن دسته از افرادی هستید که سرعت شارژ شدن گوشی برایتان اهمیت زیادی دارد حتما ادامه مطلب را بخوانید. زیرار در ادامه به شما موبایل های با کیفیتی از شیائومی معرفی شده است که در زمان کمتری نسبت به سایر گوشی ها شارژ می شود. این مورد در مواقع ضروری برای همه ما اهمیت زیادی دارد. برخی از بهترین گوشی های شیائومی از نظر سرعت شارژ به شرح زیر است:

شیائومی 12 پرو

شیائومی 12 پرو از بهترین گوشی های سری 12 محسوب میشود و شرکت شیائومی برای این موبایل شارژ سریع 120 واتی در نظر گرفته است. عملکرد بسیار خوب این موبایل به گونه ای است که در مدت زمان 7 دقیقه میتواند 50 درصد از گوشی شما را شارژ کند و در 20 دقیقه به طور کامل موبایل شما را شارژ کند.

  • شیائومی 11 تی پرو
  • شیائومی 11 اولترا
  • شیائومی  11 تی
  • شیائومی 12 نمونه های دیگری از بهترین گوشی های شیائومی از نظر سرعت شارژ است.

توجه: خرید عمده قاب گوشی فانتزی، ارزان و با کیفیت در سایت تهران جانبی

برای بهبود عملکرد باتری گوشی شیائومی چه اقداماتی انجام دهیم؟

اگر به تنظیمات گوشی شیائومی بروید میتوانید عملکرد باتری گوشی و میزان شارژدهی را بهتر کنید. برای این کار کافیست به بخش battery and performance تنظیمات بروید در این بخش دو گزینه battery saver و ultra battery saver مشاهده میشود. اگر گزینه اول را انتخاب کنید میزان مصرف شارژ برنامه ها مدیریت می شود. با محدود کردن فعالیت برنامه ها انرژی بیشتر در گوشی ذخیره خواهد شد. گزینه دوم را برای زمانی می توانید استفاده کنید که نیاز داشته باشید تا چند روز شارژ گوشی شما تمام نشود. موارد زیر نیز کمک زیادی به ذخیره انرژی باتری میکند:

  • از گزینه دارک مود و پس زمینه های دارک و تیره استفاده کنید.
  • از حالت power saving mode استفاده کنید.
  • در صورت استفاده سنگین از گوشی به آن استراحت بدهید و به طور مداوم از موبایل خود استفاده نکنید.
  • نور صفحه نمایش را روی حالت خودکار قرار دهید.

نتیجه گیری

برند شیائومی از بهترین برند ها و محبوب ترین برند ها برای افراد محسوب میشود که علاوه بر ساخت گوشی انواع لوازم جانبی موبایل مانند ایرپاد، ساعت هوشمند و انواع پاوربانک های شیائومی را تولید میکند. با خرید گوشی شیائومی تجربه ای عالی و حرفه را میتوانید داشته باشید. کیفیت دوربین گوشی های شیائومی نیز بحثی کاملا جدا و محشر است که در مقالات دیگر راجب آن صحبت کرده ایم. انواع لوازم جانبی اورجینال شیائومی را میتوانید در وبسایت بزرگ تهران جانبی مشاهده کنید و سفارش عمده خود را با بهترین قیمت ثبت کنید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا