تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی شیاومی note 8 براساس نظرات کاربران

نقد و بررسی شیاومی نوت 8

ردمی نوت 8 را شرکت شیائومی در آگوست 2019 ( شهریور 98 ) معرفی کرد . در همان نگاه اول میتوان فهمید که با یک میانرده همه پسند روبرو هستیم . دوربین 4 گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و نمایشگر بدون حاشیه و رم اجرایی 4 گیگابایتی همه از دلایلی میباشند که بدون معطلی شیاومی نوت 8 را خریداری کنیم ! اما آیا این اعداد روی کاغذ توانسته اند در عمل هم رضایت مشتریان را جذب کنند ؟ با ما همراه باشید تا با بررسی نظرات کاربران به نتایج بهتری دست پیدا کنیم !

اولین چیزی که نظرمان را در صفحه نظرات کاربران در اکثر سایت های مطرح جلب میکند مقایسه این اسمارتفون با گلکسی A50 بود !

با توجه به اینکه شاید این مقایسه برای شما هم مهم باشد و از آنجاییکه شخصا هردوی این دستگاه ها را برای مدتی استفاده کرده ام باید بگویم که در بحث دوربین اصلی – سنسور اثر انگشت و باطری شیاومی یک برنده بزرگ نسبت گلکسی a50 میباشد . در بحث سخت افزار و روان بودن تفاوت خاصی را حس نمیکنید و هر دو گوشی واقعا خوب هستند ! اما سبک بودن a50 – کیفیت صفحه نمایش و کیفیت دوربین سلفی هم چیزهای باارزشی هستند ! البته بطور رنج آوری a50 به مشکلات عجیبی میخورد که اگر کمی بدشانس باشید گوشی تان را در همان 6 ماه اول باید به تعمیرکار بسپارید !!!!

نظرات کاربران در مورد قیمت دستگاه هم جالب بود ! اکنون که این متن را مینویسم نسخه 64 گیگی این دستگاه بعد از یک جهش قیمتی بزرگ به 3 میلیون و دویست هزار تومن رسید . باید بگوییم که هنوز هم شیاومی نوت 8 ارزش خرید دارد و نسبت به خیلی از همرده های خود خوش قیمت است !

در مورد دوربین نظر زیر توجهمان را جلب کرد !

اگر فکر میکنید دوربین 48 مگاپیکسلی یک معجزه است باید بگوییم که اشتباه میکنید ! رزولوشن دوربین تنها یکی از اعداد تعیین کننده کیفیت آن است ! دوربین نوت 8 در مقایسه با همرده های خودش واقعا عالی است ! اما به تنهایی شاید نتوانیم عنوان فوق العاده را به آن نسبت بدیم ! اما مطمبن باشید با مبلغی که پرداخت میکنید هیچ گوشی موبایلی که بهتر از نوت 8 عمل کند نمیتوانید پیدا کنید ! درمورد لنز ماکرو که پایین ترین لنز باشد هم باید بگوییم تنها در صورتیکه یک عکاس حرفه ای باشید میتوانید از آن استفاده کنید وگرنه عملا کاربردی ندارد ! فیلمبرداری هم عالی نیست اما در توع خودش خوب است ! درمورد دوربین سلفی هم باید گفت معمولی ترین دوربین ممکن وجود دارد و این را شاید بتوان جزو نقاط ضعف نوت 8 دانست !! بیرون زدگی دوربین هم هرچند خیلی بد است اما با چسباندن یک گلس و استفاده از یک قاب خوب تا حد زیادی قابل حل است !

درمورد باطری باید بگوییم که کاملا کافی و خوب به نظر میرسد ! سرعت شارژ هم بشد راضی کننده است هرچند که میتوانید با خرید یک شارژر 18 واتی به مبلغ حدودی 100 تومن این سرعت را حتی بیشتر از قبل کنید ! در زمینه باطری سامسونگ در a30 عملکرد بهتری دارد .

نظر شما چیست ؟ آیا خرید Xiaomi Redmi Note 8 را به دیگران توصیه میکنید ؟ برای نقد و بررسی بعدی به کدام گوشی بپردازیم ؟

Rate this post

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. من خودم حدودا یه ماه میشه نوت هشت شیائومی خریدم خودمم توی کار موبایلم از نظر سخت افزار نسبت به قیمتی که داره بدون شک خیلی عالیه از نظر دوربین هم با شما هم نظرم باطری هم حدودا توی یک ساعت و نیم کامل شارژ میشه با پردازنده اسنپدراگون که داره دیگه حرفی واسه آدم برای گفتن توی اجرای بازی ها نمی‌ذاره رابط کاربری شیائومی هم که یه چیز سلیقه‌ای هست منو راضی کرده و خیلی راحت و قابلی تغییر هم هست (با تم های که توی برنامه های خود شیائومی توی گوشی نصب شده). ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا