راهنمای خرید

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند سامسونگ در سال 1403

سامسونگ یکی از بهترین و محبوب ترین برند های بازار است که در حال حاضر بهترین ساعت های هوشمند را به بازار عرضه کرده است. قطعا همه شما شاهد این مسئله هستید که ساعت های هوشمند یکی از پرطرفدار ترین گجت های امروزی هستند که تنوع بسیار گسترده ای در بازار پیدا کرده اند. اگر به دنبال ساعت هوشمند با کیفیت و معقولی هستید سامسونگ یکی از بهترین برند هایی است که می توانید انتخاب کنید.در میان تنوع فراوان در ساعت های هوشمند سامسونگ برخی ساعت ها هستند که عملکرد بهتری را ارائه میدهد. بنابراین در این مقاله از تهران جانبی، قصد داریم بهترین ساعت هوشمند سامسونگ را به شما عزیزان معرفی میکنیم. با خواندن این مطلب تصمیم گیری برای شما بسیار راحت خواهد شد.

 گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک

هر چند که در حال حاضر مدل های جدید تری مانند گلکسی واچ 5 و 6 به بازار عرضه شده اند اما همچنان گلکسی واچ 4 در لیست بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ قرار دارد و در زمان خود رقیب سرسختی برای اپل واچ بوده است. سامسونگ در این ساعت با همکاری گوگل برای اولین بار به سراغ سیستم عامل wear os رفت.

در گلکسی واچ 4 شاهد 22 اپلیکیشن پیش فرض هستید که دو تا از اپلیکیشن های بسیار کاربردی این محصول گوگل مپس و پلی استور میباشد و امکان دانلود اپلیکیشن های مختلف و واچ فیس های متنوع را فراهم میکند. همچنین حسگر سلامت جدیدی که با نام BioActive در این ساعت استفاده شده است امکان اندازه گیری ضربان قلب، نوار قلب را فراهم کرده است و ترکیب بدن را به خوبی میخواند. البته ناگفته نماند که برخی ویژگی و قابلیت های این ساعت هوشمند در ایران قابل دسترس نیست. مواردی مانند فشار سنج یا ECG!

اطلاعات دیگری که بخواهیم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم این است که گلکسی واچ 4 دارای 16 گیگ حافظه داخلی و رم 1.5 گیگابایتی می باشد. ناگفته نماند که این ساعت هوشمند با سیستم عامل گوشی های آیفون سازگار نیست و تنها با گوشی هایی با اندروید 6.0 به بالا تر سازگار می باشد. 

دو نسخه از این ساعت موجود است که با نام های گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک شناخته میشود. که این دو نسخه صفحه نمایش 40 و 44 میلیمتری دارند. کیفیت صفحه نمایش هر دو به قدری بالا است که در نور آفتاب نیز به راحتی خوانا و واضح میباشد. مدل کوچکتر گلکسی واچ 4 از باتری 247 میلی آمپر بهره می برد در صورتی که نمونه بزرگتر آن یعنی 44 میلیمتری از باتری 361 میلی آمپری بهره میبرد. تفاوت دیگری که به عنوان مهم ترین تفاوت های این دو نسخه محسوب می شود وجود فریم چرخان در نمونه کلاسیک است که جذابیت ساعت هوشمند سامسونگ را جذاب تر کرده است. همچنین جنس بدنه گلکسی واچ کلاسیک از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که نسبت به نسخه دیگر آن که از آلومینیوم ساخته شده مقاوم تر و استاندارد تر است.

 گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک

گلکسی واچ 5 استاندارد و پرو

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 در دو نسخه استاندارد و پرو در بازار به فروش میرسد. نسخه استاندارد این ساعت مشابه با نسخه گلکسی واچ 4 است و نمونه پرو آن نیز شباهت هایی به نمونه کلاسیک گلکسی واچ 4 دارد. البته اگر به دنبال فریم های چرخان هستید باید سری 4 و 6 گلکسی واچ های سامسونگ را انتخاب کنید.

گلکسی واچ 5 استاندارد و پرو در دو نسخه 40  و 44 میلیمتری عرضه شده اند که از صفحات 1.19 و 1.36 اینچی بهره میبرند. سامسونگ برای محافظت از صفحه نمایش این سری ساعت خود از پوشش یاقوت کبود استفاده کرد که نسبت به گوریلا گلس مقاومت بیشتری دارد.گلکسی واچ 5 از یک نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن بالا و رنگ های زنده برخوردار است که تجربه دیدن محتواهای مختلف را برای کاربران بهبود می‌بخشد. این دستگاه همچنین دارای استاندارد ضد آب تا عمق 50 متر و مقاومت در برابر گرد و غبار است که امکان استفاده در شرایط مختلف را فراهم می‌کند.

با سیستم عامل Tizen، گلکسی واچ 5 قابلیت اجرای برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را دارد و به کاربران امکان پرداخت از طریق Samsung Pay را فراهم می‌کند. همچنین، این دستگاه انواع ورزش‌ها و فعالیت‌های ورزشی را با دقت بالا مانیتور می‌کند و اطلاعات سلامتی مانند ضربان قلب، خواب و تنفس را نیز رصد می‌کند.

امکانات دیگر این ساعت هوشمند شامل اعلان‌های هوشمند، پاسخگویی به پیام‌ها و تماس‌ها، پخش موسیقی از طریق بلوتوث، باتری با عمر طولانی تا 7 روز و طراحی زیبا و سبک با قابلیت تعویض بند‌های مختلف است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود گلکسی واچ 5 یک گزینه عالی برای کسانی با سبک زندگی فعال و توجه به سلامتی باشد.

تفاوت های قابل توجه میان نسخه استاندارد با پرو جنس بدنه های آنهاست. سامسونگ در مدل گلکسی واچ پرو بجای آلومینیوم از تیتانیوم برای ساخت بدنه این ساعت استفاده کرده که کیفیت ساخت بهتری نیز دارد. همچنین باتری قوی تری با ظرفیت 590 میلی آمپر ساعت در نسخه پرو به کار رفته است که سامسونگ ادعا میکند تا 80 ساعت برای شما شارژدهی خواهد داشت. برخلاف نسخه های قبلی که معرفی شد گلکسی واچ  پرو از فریم چرخان برخوردار نیست که این مسئله را در ابتدای مطلب نیز گفتیم.

گلکسی واچ 5 استاندارد و پرو

گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک

این دو ساعت هوشمند از سامسونگ در دو نسخه 43 و 47 ارائه شده اند که به ترتیب از نمایشگر های 1.3 و 1.5 اینچی بهره میبرند. طبق بررسی ها روشنایی و کیفیت صفحه نمایش آنها به 2000 نیت میرسد که وضوح بالایی حتی در نور آفتاب برای شما ارائه میدهد.

جنس بدنه نسخه کلاسیک گلکسی واچ 6 از فولاد ضد زنگ است در حالی که در نمونه استاندارد از آلومینیوم استفاده شده است. البته هر دو نسخه گواهی ضد آب را دارند و تا فشار 5 اتمسفر نیز دوام می آورند. دیگر تفاوت های این ساعت در فریم آنهاست که در نمونه گلکسی واچ 6 از فریم چرخان استفاده شده است. از طرفی باتری های استفاده شده در دو نسخه با ظرفیت های متفاوت است. گلکسی واچ 6 از باتری 300 میلی آمپر ساعت و دیگری از باتری 425 میلی آمپر ساعت بهره میبرند.

گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک

پایان مطلب

بازار ساعت های هوشمند در حال حاضر بسیار داغ است و همانطور که در ابتدای مطلب هم گفتیم بهترین ساعت های هوشمند همواره بهترین کیفیت را هم به شما عزیزان تحویل میدهند. همانطور که مشاهده کردید بهترین ساعت هوشمند سامسونگ را  در این مقاله به شما عزیزان معرفی کردیم که البته قیمت بالایی دارند. اگر بودجه کافی برای خرید این ساعت ها ندارید میتوانید در سایت تهران جانبی نمونه های دیگری از بهترین ساعت هوشمند را مشاهده و تهیه کنید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا