تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

بهترین ایرپاد تا 500 هزار تومان

دنیای هدفون و ایرپاد روز به روز در حال گسترش است و نیاز مردم به آن بسیار بیشتر میشود. چرا که از پرکاربرد ترین لوازم جانبی موبایل است که هر فردی به نمونه ای از آن نیاز دارد. در گذشته هدفون های سیمی طرفداران بسیار زیادی داشت و از پر فروش ترین هدفون ها بود. اما در حال حاضر هدفون های بی سیم جایگزین شده اند البته یک جایگزین مفید! در این مقاله قصد داریم بهترین هدفون تا 500 هزار تومان را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با بودجه کم نیز بتوانید هدفون بی سیم مورد علاقه خود را تهیه کنید.

توجه: خرید عمده هدفون و هندزفری با قیمت ارزان همراه با ارسال رایگان در تهران جانبی

ایرپاد هایلو مدل X1 Neo

این مدل از هندزفری بی سیم از جدید ترین های برند هایلو است. در حالی که از قیمت بسیار خوبی برخوردار است ارزش خرید بالایی نیز دارد. از ویژگی های خوب این ایرپاد میتوان به سیلیکونی نبودن سری هایش اشاره کرد. از طرفی این ایرپاد از درایور داینامیک 13 میلیمتری استفاده میکند که همین امر باعث بالا رفتن کیفیت صدای ایرپاد میشود. طراحی ظاهر این ایرپاد نیز طرفداران زیادی پیاده کرده است. شرکت هایلو برای این مدل از ایرپاد خود از بلوتوث 5.3 استفاده کرده است که بسیار آن را جذاب تر کرده. ناگفته نماند این ایرپاد برای گیمر ها نیز می تواند مناسب باشد.

ایرپاد هایلو مدل X1 Neo

ایرپاد QCY T13

این هدفون بی سیم دارای کیس مربعی با لبه های خمیده است و ظاهری بسیار شیک با اندازه ای مناسب دارد. بادزها نیز از طراحی خوبی برخوردارند و به راحتی در گوش قرار میگیرند. پد های لمسی که روی ساقه های بادزها قرار دارد به شما این امکان را میدهد که پخش موسیقی را کنترل کنید. درون جعبه ایرپاد نیز سیم تایپ سی قرار گرفته است. این ایرپاد از بلوتوث 5.1 پشتیبانی میکند و اتصال خوبی را به شما ارائه می دهد به طوری که تا فاصله 9 یا 10 متری اتصال خود را حفظ میکند. این ایرپاد به خوبی نویز های اطراف را حذف میکند و به نسبت قیمت مناسب کیفیت صدای بسیار عالی را رد و بدل میکند.

ایرپاد QCY T13

ایرپاد QCY مدل T5

این مدل ایرپاد از ارزان ترین هدفون های بی سیم بازار و زیر 500 هزار تومان است که شما میتوانید آن را تهیه کنید. سری سیلیکونی بادزها باعث میشود صدای اطراف تا حد زیادی مسدود شود. از نظر کیفیت صدا این به طور کلی می توانیم کیفیت خوبی را برای آن در نظر بگیریم. اما صدای بیس در این ایرپاد به خوبی ارائه نمیشود. به طور کلی با توجه به قیمتی که دارد این ایرپاد میتواند رضایت شما را بدست بیاورد. ناگفته نماند که درگاه شارژ کیس این ایرپاد Micro-USB می باشد و درون بسته بندی خود دارای کابل مورد نظر میباشد. قابلیت پد های لمسی نیز دارد و می توانید موسیقی خود را کنترل کنید.

ایرپاد QCY مدل T5

ایرپاد لنوو مدل Livepods LP40

طراحی بادزهای این ایرپاد بسیار شبیه به ایرپاد اپل میباشد. همین ویژگی باعث شده است تا در لیست بهترین هدفون های بی سیم از نظر ارگونومی قرار بگیرد. این هدفون از گواهی IP54 در برابر آب و گردوغبار برخوردار است. شرکت لنوو برای این مدل از ایرپاد خود بلوتوث 5.0 برای اتصالی بی نقص به همراه دیافراگم 13 میلیمتری در نظر گرفته است. این کیس از درگاه شارژ تایپ سی استفاده میکند. طراحی کیس این ایرپاد نیز شبیه به اپل پرو طراحی شده. از طرفی بادزها فاقد سری سیلیکونی هستند. پدهای لمسی استفاده شده در این ایرپاد قابلیت های مختلفی مانند پاسخگویی به تماس، کنترل موسیقی و حتی دستیار صوتی دارد.

ایرپاد لنوو مدل Livepods LP40

هندزفری بی سیم لنوو مدل HT 18 m New

این ایرپاد نیز از بهترین ایرپاد های زیر 500 هزار تومان است. بادزهای این ایرپاد بدون ساقه هستند و به طور کامل درون گوش قرار میگیرند. درگاه شارژ این ایرپاد میکرو USB است و دارای 4 چراغ ال ای دی میباشد که محدوده شارژ را نشان میدهد. کیفیت تماس در این ایرپاد چندان خوب نیست و با قابلیت حذف نویز نمی توانید تماس خوبی را برقرار کنید. پد های لمسی برای کنترل کردن موسیقی نیز وجود دارد. به طور کلی نسبت به مبلغی که بابت خرید این ایرپاد پرداخت میکنید کیفیت خوبی را دریافت خواهید کرد.

ایرپاد کیو سی وای مدل T17

و آخرین معرفی بهترین هدفون ها تا 500 هزار تومان هدفون کیو سی وای مدل T17 در این مقاله میباشد. این ایرپاد از پورت USB-C استفاده میکند. کیس این ایرپاد به اندازه کافی محکم است اما انتظار خط و خش روی ایرپاد را داشته باشید. ناگفته نماند در این مدل خبری از گواهی ضد آب نیست و باید در برابر هرگونه قطره آب از آن محافظت کنید. کیفیت صدا را از نظر صدای بیس و حذف نویز نیز در این ایرپاد میتوان قابل قبول و مناسب دانست.

ایرپاد کیو سی وای مدل T17

سوالات متداول در این بخش؛ سخن پایانی

بهترین فروشگاه برای خرید هدفون تا 500 هزار تومان؟

فروشگاه تهران جانبی از بهترین فروشگاه های پخش عمده لوازم جانبی موبایل، ساعت های هوشمند و انواع هدفون ها میباشد. اگر به دنبال فروشگاهی معتبر و ارزان قیمت برای خرید عمده خود هستید پیشنهاد اول ما به شما عزیزان سایت تهران جانبی می باشد که ارسال به تمام نقاط کشور دارد.

آیا QCY جزو برند شیائومی است؟ 

خیر کیو سی وای کاملا یک شرکت جداگانه میباشد. و جزو یکی از بهترین مارک های هدفون ارزان قیمت به شمار می رود.

4.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا