تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

بهترین لوازم جانبی آیفون 14 پرو در تهران جانبی

همانطور که می‌دانید، آیفون ۱۴ پرو یکی از جدیدترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است. برای بهره‌مندی کامل از این گوشی، به لوازم جانبی مناسب نیاز دارید. فروشگاه تهران جانبی، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم جانبی موبایل در ایران است که تنوع گسترده‌ای از لوازم جانبی آیفون ۱۴ پرو و دیگر مدل موبایل ها را ارائه می‌دهد. در این مقاله، به معرفی بهترین لوازم جانبی آیفون ۱۴ پرو در سایت تهران جانبی در دسته‌های مختلف می‌پردازیم

محافظ صفحه نمایش

گلس سرامیکی پرایوسی بیوا: این گلس از جنس سرامیک بوده و مقاومت بالایی در برابر خط و خش و ضربه دارد. همچنین دارای وضوح تصویر بالا و ضخامت کم است.

گلس مات: این گلس از انعکاس نور و اثر انگشت جلوگیری می‌کند و وضوح تصویر بالایی دارد. همچنین در برابر خط و خش بسیار مقاوم است و هیچ خط و خشی روی آن نخواهد افتاد.

قاب و کاور

قاب سیلیکونی apple:  این قاب انعطاف‌پذیر بوده و به خوبی از گوشی در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌کند. همچنین دارای رنگ‌های متنوعی است.

قاب فانتزی آیفون 14 پرو: تنوع قاب های آیفون 14 پرو در سایت تهران جانبی بسیار گسترده است. از بهترین و محبوب ترین آنها می توانیم به قاب های فانتزی اشاره کنیم که میتوانید با مراجعه به سایت انواع آنها را سفارش عمده دهید.

کاور کی دو آیفون 14 پرو: این برند از کاور در لیست بهترین لوازم جانبی موبایل قرار گرفته است که اگر اصل آن را تهیه کنید از محافظت آن مطمئن خواهید بود. این کاور ها از قابلیت مگ سیف برخوردار هستند و به راحتی میتوانید از شارژر بی سیم استفاده کنید.

قاب نیلکین: این برند دارای قاب های سبک و بسیار مقاومی است که با جنس های مختلف سیلیکونی، شفاف، شفاف تیره و شفاف رنگین و…  موجود است.

بهترین لوازم جانبی آیفون 14 پرو

شارژر

شارژر MagSafe Mophie: این شارژر به صورت مغناطیسی به گوشی شما وصل شده و سرعت شارژ بالایی دارد. همچنین دارای طراحی جمع و جور و قابل حمل است.

پاوربانک Anker مدل PowerCore III Elite 20000 mAh: این پاوربانک ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند چندین بار گوشی شما را شارژ کند. همچنین دارای دو پورت USB-A و USB-C است.

هندزفری

AirPods Pro: این هندزفری‌ها کیفیت صدای عالی و قابلیت حذف نویز دارند. همچنین دارای طراحی ارگونومیک و راحتی هستند.

هندزفری سیمی: برای هر مدل موبایل آیفون هندزفری سیمی موجود است که با کیفیت ترین آنها را در سایت تهران جانبی میتوانید مشاهده کنید.

دیگر لوازم جانبی

پایه نگهدارنده Baseus مدل SU-YLZX01: این پایه نگهدارنده برای تماشای فیلم یا استفاده از گوشی به عنوان مسیریاب مناسب است.

 قلم لمسی ESR مدل Active Pen:این قلم لمسی برای یادداشت برداری یا نقاشی مناسب است و می‌تواند به شما در انجام کارهایتان کمک کند.

بهترین لوازم جانبی آیفون 14

مزایای خرید از تهران جانبی

  • تنوع گسترده لوازم جانبی
  • قیمت های مناسب
  • ضمانت و اصالت کالا
  • ارسال سریع و مطمئن

نکاتی برای انتخاب لوازم جانبی

  • قبل از خرید لوازم جانبی، به نیازهای خود و نوع استفاده‌تان از گوشی توجه کنید.
  • از برندهای معتبر و شناخته شده خرید کنید.
  • به نظرات کاربران در مورد لوازم جانبی مختلف توجه کنید.
  • قیمت لوازم جانبی را با هم مقایسه کنید و از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید.

نتیجه گیری

با انتخاب لوازم جانبی مناسب از سایت تهران جانبی، می‌توانید از تمام امکانات آیفون ۱۴ پرو بهره‌مند شده و از کار با آن لذت بیشتری ببرید توجه داشته باشید که خرید کالای اصل برای هر نوع موبایلی از جمله ایفون 14 پرو بسیار مهم است.سایت تهران جانبی خود وارد کننده انواع لوازم جانبی موبایل از چین و دبی است.بنابراین کالای های اصل و با گارانتی برای پخش عمده لوازم جانبی موبایل به شما عزیزان ارائه میدهد

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا