تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

لیست لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل یکی از مهم ترین لوازمی است که پس از خرید گوشی به فکر آن هستید و یا حتی ممکن است قصد تعویض لوازم جانبی قدیمی خود را داشته باشید. تنوع لوازم جانبی موبایل بسیار گسترده است. در این مقاله لیست لوازم جانبی موبایل قرار داده ایم که با خواندن این مطلب میتوانید بهترین لوازم جانبی موبایل را برای خود و مغازه تهیه کنید.

قاب و کاور گوشی

اولین لوازم جانبی که پس از خرید گوشی نیاز ضروری به آن دارید قاب گوشی است. قاب گوشی علاوه بر زیبایی از آسیب رسیدن به گوشیتان جلوگیری میکند. قاب ها در جنس های مختلفی مانند سیلیکونی، ژله ای، فانتزی، چرمی و…. دارد که هر کدام قیمت مختلفی نیز دارد. طرح و رنگ بندی قاب و کاور ها نیز امروزه به بی نهایت رسیده است. بهترین برند های قاب موبایل را اگر بخواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم عبارت است از نیلکین،راک، x-level و… خرید عمده قاب گوشی در هر مدل و طرح در سایت تهران جانبی موجود است.

گلس و محافظ صفحه نمایش

دومین لوازم جانبی که خرید آن بسیار ضروری و مهم است گلس گوشی است. گلس جنس های مختلفی دارد مانند سرامیکی، شیشه ای، مات و نانو که همه آنها به خوبی از صفحه نمایش شما در برابر خط و خش و ضربه های ناگهانی محافظت میکند. شکستن صفحه نمایش گوشی هزینه زیادی را در بر میگیرد و گاهی اوقات جبران ناپذیر است. بنابراین خرید گلس بسیار مهم میباشد. فروشندگان گرامی نیز باید انواع گلس را در مغازه خود موجود داشته باشند. میتوانید گلس عمده را در سایت تهران جانبی مشاهده کنید.

هندزفری و ایرپاد

هندزفری لوازم جانبی بسیار کاربردی است که 90 درصد افراد از آن استفاده میکنند. هندزفری و هدفون ها انواع مختلفی دارند مانند هندزفری سیمی، ایرپاد و انواع هدفون ها و…  معمولا در حال حاضر هندزفری های بی سیم یا به عبارتی بی سیم در بازار خرید بیشتری دارند زیرا دیگر سیم آن مزاحمتی برای کارتان ایجاد نیمکند و در طول روز استفاده بیشتری می توانید از آن داشته باشید. بهترین برند های ایرپاد شامل سامسونگ، شیائومی، اپل، کیو سی وای و… میشود.

شارژر و آداپتور

بدون شارژر هیچ گوشی قابل استفاده نمیباشد. موبایل های هوشمند جدید معمولا در بسته بندی خود شارژر ندارند و یا تنها دارای کابل هستند. بنابراین شما پس از خرید باید آن را تهیه کنید و یا در طولانی مدت دچار خرابی میشود. بنابراین اگر روی صحبتم با فروشندگان عزیز باشد با خرید عمده شارژر و خرید عمده آداپتور می تواند سود خوبی را برای شما رقم بزند. البته توجه به کیفیت و اورجینال بودن شارژر بسیار مهم است که به باتری گوشی آسیب نرساند. سایت تهران جانبی انواع شارژر اصل را برای اندروید و ios دارد که به صورت عمده میتوانید تهیه کنید.

پاوربانک 

با داشتن پاوربانک در همه لحظه و همه جا می توانید گوشی خود را بی دغدغه شارژر کنید. پاوربانک ها با ظرفیت های مختلف و اندازه های مختلف موجود هستند که برای تمامی موبایل ها مناسب است. با توجه به ظرفیت باتری گوشی خود پاوربانک مناسب را باید تهیه کنید. ناگفته نماند که هر چه اندازه پاوربانک بزرگ تر باشد ظرفیت پاوربانک بیشتر خواهد بود. انواع پاوربانک های بی سیم و سیمی را با بهترین برند ها میتوانید در سایت تهران جانبی مشاهده کنید.

تا اینجا لوازم جانبی معرفی شده از ضروری ترین ها و پرفروش ترین ها هستند که موبایل بدون داشتن این لوازم جانبی ناقص خواهد بود. در ادامه مطلب لوازم جانبی هایی را معرفی میکنیم که افراد از روی علاقه و اختیاری می توانند تهیه کنند. بهتر است چنین لوازم جانبی موبایلی را نیز در مغازه خود موجود داشته باشید.

کارت حافظه: اگر حافظه گوشی شما کم است و یا پر شده است میتوانید از کارت حافظه استفاده کنید. البته هنگام خرید باید توجه داشته باشید که کارت حافظه مناسب با موبایلتان را انتخاب کنید.

هولدر نگهدارنده موبایل: هولدر موبایل برای استفاده از موبایل در خودرو بسیار کاربردی است. هولدر ها معمولا روی داشبورد ماشین نصب میشود و گوشی روی آن به طور ثابت قرار میگیرد. برای مسیریابی هنگام رانندگی و یا هر استفاده دیگری هنگام رانندگی مناسب است.

رینگ لایت: امروزه با رایج شدن انواع کلیپ ها و ویدیو های اموزشی و… فروش رینگ لایت نیز افزایش یافته است. رینگ لایت ها معمولا در مکان های کم نور استفاده می شوند تا کیفیت عکس و فیلمبرداری را بهتر کنند. رینگ لایت ها در سایز های مختلف تولید میشود که در سایت تهران جانبی موجود است.

دانلود لیست لوازم جانبی موبایل برای مغازه PDF

جمع بندی

در این مقاله انواع لوازم جانبی موبایل را معرفی کردیم. لوازم جانبی ضروری باید در اولویت قرار بگیرند. زیرا امروزه موبایل ها به یکی از مهم ترین وسیله های روزمره تبدیل شده است و باید به خوبی از آنها محافظت کنید. اگر به دنبال خرید عمده لوازم جانبی موبایل هستید سایت تهران جانبی یکی از معتبر ترین فروشگاه هایی است که تمام محصولات خود را از چین و دبی وارد میکند.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا