تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

راهنمای خرید گوشی نوکیا ساده

در دنیای امروز که گوشی‌های هوشمند همه‌جا را فرا گرفته‌اند، هنوز هم هستند کسانی که به دنبال گوشی‌های ساده و دکمه‌ای باشند. این گوشی‌ها برای افرادی که به دنبال کارایی‌های پایه‌ای مثل تماس، پیامک، و گوش دادن به موسیقی هستند، انتخابی ایده‌آل هستند. همچنین، گوشی‌های ساده برای کودکان، سالمندان، و یا افرادی که به دنبال گوشی دوم هستند، مناسب می‌باشند. در این مقاله با ما همراه باشید چرا که راهنمای کاملی برای خرید گوشی نوکیا ساده برای شما عزیزان قرار داده ایم.

دلایل خرید گوشی نوکیا ساده

همانطور که گفتیم دلایلی موجود است که بسیاری از افراد هنوز هم به دنبال خرید گوشی نوکیا ساده باشند. برخی از این دلایل به شرح زیر است:

1. قیمت مناسب: گوشی‌های ساده نوکیا در مقایسه با گوشی‌های هوشمند قیمت بسیار ارزان‌تری دارند. این گوشی‌ها برای افرادی که به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب هستند، انتخابی ایده‌آل هستند.

2. عمر باتری طولانی: گوشی‌های ساده نوکیا به دلیل عدم استفاده از سیستم عامل و برنامه‌های سنگین، عمر باتری بسیار طولانی‌تری دارند. این گوشی‌ها با یک بار شارژ می‌توانند تا چند روز روشن بمانند. البته در صورتی که باتری خراب نشود.

3. مقاومت بالا: گوشی‌های ساده نوکیا به دلیل طراحی ساده و استفاده از مواد باکیفیت، از مقاومت بالایی برخوردارند. این گوشی‌ها در برابر ضربه، آب، و گرد و غبار مقاوم هستند.

4. کاربری آسان: گوشی‌های ساده نوکیا کاربری بسیار آسانی دارند. این گوشی‌ها برای افرادی که به دنبال گوشی با کاربری آسان هستند، مناسب می‌باشند.

6. مناسب برای سالمندان: گوشی‌های ساده نوکیا به دلیل کاربری آسان و قیمت مناسب، برای سالمندان مناسب می‌باشند.

7. استفاده به عنوان گوشی دوم: بسیاری از افراد از گوشی‌های ساده نوکیا به عنوان گوشی دوم در کنار گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند.

راهنمای خرید گوشی ساده نوکیا

معرفی بهترین گوشی های ساده نوکیا 

نوکیا سابقه ای طولانی در تولید گوشی های باکیفیت و بادوام دارد و گوشی های ساده آنها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. گوشی های ساده نوکیا برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی قابل اعتماد و با کاربری آسان هستند، انتخابی عالی هستند. در اینجا برخی از بهترین گوشی های ساده نوکیا  آورده شده است:

گوشی نوکیا 105 مدل (2023)

این گوشی ساده نوکیا به عنوان بهترین گوشی های ساده در بازار شناخته شده است. این گوشی با قیمتی مناسب و کاربرد های مثبت مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. بازه قیمتی نوکیا 105 حدود 1 میلیون تومان میباشد. از قابلیت های این گوشی می توانیم به مواردی مانند قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیمکارت، نمایشگر 1.7 اینچی که با رزولوشن 120در160 است اشاره کنیم. باتری در نظر گرفته شده برای نوکیا 105، ظرفیت 1000 میلی آمپری دارد و پس از یکبار شارژ تا روز ها نیاز به شارژ کردن موبایل  نخواهید داشت. 

گوشی نوکیا 105 مدل (2023)

گوشی نوکیا FA 106 مدل 2018

دومین گوشی از بهترین گوشی های ساده نوکیا که بسیار سبک و خوش دست است مدل نوکیا FA106 می باشد که تنها 70 گرم وزن دارد. این مدل به دلایل زیادی مانند طراحی کلاسیک ساختار گوشی، سبک بودن، دکمه های نرم، قیمت مناسب و… میان افراد بسیار محبوب شده است. باتری این گوشی قابل تعویض است و ظرفیت 800 میلی آمپر را دارا میباشد. رم گوشی 4 مگابایت است و از نظر حافظه میتواند 2000 مخاطب به همراه 500 پیامک در آن ذخیره کنید.

گوشی نوکیا FA 106 مدل 2018

گوشی نوکیا 110 مدل 2022

ابعاد مناسب و وزن سبک این گوشی، آن را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های ساده شرکت نوکیا تبدیل کرده است. صفحه نمایش این گوشی اندازه ۱.۷۷ اینچ دارد و دارای نمایش ۱۱۳ پیکسل در هر اینچ و رزولوشن ۱۲۰*۱۶۰ پیکسل است. در بخش پشت گوشی، سنسور دوربین از نوع QVGA قرار دارد که قابلیت ضبط ویدیو و عکاسی با وضوح کم را دارا است. باتری این گوشی دارای ظرفیت ۱۰۰۰ میلی‌آمپر است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده روزمره تبدیل کرده است. این گوشی همچنین از قابلیت اتصال به شبکه ۲G نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی نوکیا 110 مدل 2022

گوشی نوکیا FA 3310 مدل 2017

قیمت این موبایل نسبت به موارد قبلی که معرفی شد کمی بیشتر است و در بازه قیمتی 3 الی 4 میلیون قرار دارد. اما ویژگی های بیشتر و کیفیت بهتری را شامل میشود. به عنوان مثال این گوشی با طراحی ظریف تر و صفحه نمایش بزرگتر در بازار به فروش میرسد. کلید های نرمی که برای این گوشی در نظر گرفته شده تایپ کردن شما را بسیار راحت تر میکند. همچنین این گوشی قابلیت اتصال به اینترنت 2G دارد. از طرفی دوربین 2 مگاپیکسلی در این گوشی قرار گرفته که البته کیفیت آنچنانی ندارد اما یک قابلیت به شمار میرود. باتری این گوشی نیز قابل تعویض است و 1200 میلی آمپر ظرفیت دارد و 22 ساعت برای شما دوام می آورد.

گوشی نوکیا FA 3310 مدل 2017

گوشی نوکیا Flip 2660

این گوشی یکی از بهترین نمونه های گوشی تاشو در بازار است. صفحه نمایش این گوشی نسبت به سایر گوشی های معرفی شده بزرگتر است و 2.8 اینچ میباشد. نکته جالب در مورد این گوشی این است که پس از تا کردن گوشی یک صفحه نمایش 1.7 اینچی در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید اعلان های جدید را مشاهده کنید. نوکیا Flip 2660 از سنسور دوربین در پشت گوشی برخوردار است که کیفیت 0.3 مگاپیکسلی را ارائه میدهد. همچنین قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را در این گوشی خواهید داشت. ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای این موبایل 1459 میلی آمپر می باشد و بعد از شارژ کامل تا چند روز شارژدهی دارد. حافظه داخلی گوشی 1258 مگابایت است و از یک رم 48 مگابایتی به همراه درگاه کارت حافظه نیز بهره میبرد.

گوشی نوکیا Flip 2660

پیشنهاد ویژه: خرید عمده گوشی نوکیا ساده با قیمت ارزان

نکاتی برای انتخاب گوشی ساده نوکیا

  • نیازهای خود را در نظر بگیرید: به این فکر کنید که از گوشی چه استفاده ای می خواهید بکنید. آیا فقط به دنبال تماس و پیامک هستید؟ یا به امکاناتی مثل دوربین، رادیو، و حافظه جانبی هم نیاز دارید؟
  • بودجه خود را تعیین کنید:گوشی های ساده نوکیا در رنج قیمت های مختلفی عرضه می شوند. با تعیین بودجه خود، می توانید انتخاب هایتان را محدودتر کنید.
  • مشخصات فنی:به مشخصات فنی گوشی مثل اندازه صفحه نمایش، نوع باتری، حافظه داخلی، و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی توجه کنید.
  • قابلیت های اضافی: برخی از گوشی های ساده نوکیا از قابلیت های اضافی مثل دوربین، رادیو، بلوتوث، و چراغ قوه برخوردارند.

نتیجه گیری

برای خرید گوشی نوکیا ساده نیز ملزم به دانستن نکاتی هستید تا بهترین نوع آن را تهیه کنید و عمری طولانی برای شما داشته باشد. ما تمام نکات لازم برای خرید گوشی نوکیا ساده را در این مقاله برای شما عزیزان مطرح کردیم. همچنان اگر سوالی داشته باشید میتوانید در قسمت نظرات کاربران مطرح کنید. اگر به دنبال خرید اینترنتی گوشی ساده نوکیا هستید وب سایت تهران جانبی از معتبر ترین فروشگاه های پخش عمده گوشی نوکیا ساده میباشد که میتوانید تمام محصولات خود را با ضمانت و گارانتی تهیه کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا