تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

آموزش تعریف ایمیل نجات برای اپل آیدی

میدانید که گوشی های آیفون از حساب مخصوص به خود یعنی همان اپل آیدی برای استفاده از برنامه های مختلف استفاده میکند. اپل آیدی حساسیت های مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال اگر رمز اپل آیدی را فراموش کنید با سوال های امنیتی رو به رو خواهید شد که برای شما مشکل ایجاد میکند. شرکت اپل یک فرصت طلایی برای چنین لحظاتی ایجاد کرده که با نام ایمیل نجات یا ایمیل پشتیبان شناخته میشود. این ایمیل نیاز به فعال شدن دارد که اگر نمی دانید چگونه آن را فعال کنید به این مطلب از تهران جانبی بپردازید. در ادامه آموزش تعریف ایمیل نجات برای اپل آیدی را قدم به قدم قرار داده ایم.

اهمیت ایمیل نجات

اگر تا بحال اپل آیدی ساخته باشید قطعا به گزینه Backup Email برخورده اید. اگر از آن استفاده میکنید و اکانت مطمئنی برایش تعیین کرده اید خیالتان از بابت اپل آیدی راحت باشد. اما اگر خودتان اپل آیدی را نساخته اید و تا بحال با چنین گزینه ای برخورد نکرد حتما ادامه مطلب را مطالعه کنید. زیرا ایمیل نجات دهنده در مواقعی که گفته شد آیفون شما را از بلا استفاده شدن نجات می دهد.

پیشنهاد ویژه: خرید عمده اکانت اپل آیدی آمریکا

کاربرد اصلی ایمیل نجات دهنده

بازیابی رمز اپل آیدی به کمک ایمیل نجات دهنده انجام میشود به همین دلیل این نام را برای آن قرار داده اند. هنگام ساخت اپل آیدی دو مورد بسیار مهم و ضروری است. یکی سوال های امنیتی که در ابتدا پرسیده میشود و دیگری ایمیل نجات دهنده است که برای بازیابی رمز اپل آیدی در مواقع ضروری استفاده میشود. نکته قابل توجه این است که برای ساخت ایمیل پشتیبان باید از ایمیلی استفاده کنید که رمز آن را داشته باشید. همچنین پیشنهاد ما این است که از اپل ایدی های آماده استفاده نکنید. در صورت استفاده حتما از فروشنده بخواهید تا ایمیل پشتیبان و سوال های امنیتی شما را مشخص کند.

ویدیو آموزش ایمیل نجات اپل آیدی | Rescue Email Apple ID

بعد از مشاهده ویدیو بالا خودتان می توانید برای اپل آیدی خود ایمیل نجات تعریف کنید و دیگر استرس فراموش کردن اطلاعات اپل آیدی را نداشته باشید.

چگونه ایمیل نجات اپل آیدی را فعال کنیم؟

فعال کردن این ایمیل در 5 مرحله ساده انجام می شود که در ادامه به طور کامل هر مرحله را توضیح داده ایم.

  1. در ابتدا باید وارد سایت appleid.apple.com شوید و اطلاعات اپل آیدی خود را وارد کرده تا وارد پنل مدیریت اپل آیدی شوید.
  2. در مرحله دوم روی گزینه security کلیک کنید و پس از آن روی گزینه Security روی Add a Rescue Email کلیک کنید.
چگونه ایمیل نجات اپل آیدی را فعال کنیم؟
چگونه ایمیل نجات اپل آیدی را فعال کنیم؟
  1. ممکن است اپل از شما 2 تا از سوال های امنیتی که قبلا تعیین کرده اید را بپرسد. جواب صحیح به این سوال ها بسیار مهم است پس دقت کنید. پس از آن گزینه Continue را انتخاب کنید.
ایمیل نجات
  1. حال نوبت آن رسیده که ایمیل مورد نظر خود را برای ساخت ایمیل نجات وارد کنید و روی گزینه Continue اوکی کنید.
ایمیل نجات برای اپل آیدی
  1. در مرحله آخر سایت اپل یک کد 6 رقمی را به ایمیل وارد شده ارسال میکند. اهمیت داشتن اطلاعات ایمیل در اینجا مشخص میشود. با وارد کردن کد 6 رقمی در سایت ایمیل نجات شما ساخته میشود. توجه داشته باشید تا زمان وارد کردن کد 6 رقمی ایمیل نجات تایید نخواهد شد.

سخن آخر

با انجام مراحل و آموزشی که برای فعال کردن ایمیل نجات گفته شد دیگر نگران اپل آیدی خود نخواهید بود و زمانی که اطلاعات اپل آیدی را فراموش کردید امکان بازیابی آن را خواهید داشت. چه در گوشی های اپل و چه اندورید سعی کنید اطلاعاتی به این مهمی را در نوت و جایی که فکر میکنید امن است نگهداری کنید. بدون داشتن ایمیل پشتیبان امکان بازگردانی اپل ایدی را نخواهید داشت. بنابراین یکی از مهم ترین کار هایی که هنگام خرید گوشی آیفون باید انجام دهید فعال کردن ایمیل پشتیبان است.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا