اتاق خبر

اپل به دنبال تقویت هوش مصنوعی در گوشی های خود

هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری کلیدی در صنعت گوشی‌های هوشمند مطرح شده است. در حال حاضر، گوگل و سامسونگ در بخش اندروید پیشرو هستند. اپل نیز قصد دارد در ماه ژوئن با انتشار iOS 18، ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کند.

شواهدی مبنی بر آزمایش مدل‌های هوش مصنوعی اپل در برابر ChatGPT در نسخه بتا iOS 17.4 یافت شده است. این شواهد نشان دهنده تلاش‌های مداوم اپل برای بهبود دستیار صوتی Siri است که با استفاده از مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی انجام می‌پذیرد.

تهران جانبي پخش عمده و واردكننده لوازم جانبي موبايل

تقویت هوش مصنوعی

طبق گزارش‌ها، اپل در آزمایش‌های داخلی برای کمک به پیشرفت مدل‌های هوش مصنوعی خود از ChatGPT AP استفاده می‌کند. این شرکت تا کنون چیزی اعلام نکرده است، اما حدس می‌زنیم که از هوش مصنوعی گوگل جمینی (Google Gemini) که نسخه‌ای از آن مخصوص گوشی‌های هوشمند ساخته شده است، استفاده کند.

شواهد نشان می‌دهد که اپل در نسخه جدید خود قصد دارد با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی چندین کار را همزمان انجام دهد. موضوعی که قبلا توسط بلومبرگ نیز گزارش شده بود، ادغام‌کردن سیری با برنامه Messages است که به لطف این ادغام می‌تواند پاسخ خودکار و قابلیت خلاصه‌سازی را دریافت کند. بلومبرگ همچنین فاش کرد که ویژگی‌های هوش مصنوعی به Apple Music و برنامه‌های بهره‌وری مانند Pages و Keynote می‌آیند.

در نهایت، هرچند اپل در حوزه هوش مصنوعی در مقایسه با دیگر شرکت‌ها دیرتر شروع به فعالیت کرده است، اما تلاش‌های پی‌در‌پی آن علاقه‌مندان این شرکت را به این باور رسانده است که می‌تواند به موفقیت‌های لازم برسد.

مطالعه مقالات بيشتر در تهران جانبي :

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا