تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تبریز

لوازم جانبی موبایل در چند دهه اخیر از پرفروش ترین محصولات در بازار بوده و خواهد بود. چرا که موبایل ها از پرکاربردترین وسایل روزمره ما شده است و استفاده از لوازم جانبی آن بسیار مهم است. البته یکی از معضلاتی که اغلب فروشندگان با آن روبرو هستند خرید عمده لوازم جانبی موبایل است. برخی برای شروع کار خود منبعی برای خرید عمده لوازم جانبی سراغ ندارند و برخی نیز به دنبال خرید عمده اقتصادی هستند. فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تبریز یکی از این منبع ها می باشد. در ادامه راجب منابع اقتصادی و انواع لوازم جانبی موبایل صحبت کرده ایم.

انواع لوازم جانبی موبایل

تنوع لوازم جانبی موبایل آنقدر زیاد شده که در یک مقاله نمیتوانیم همه آنها را مطرح کنیم. اما میتوانیم برخی از مهم ترین و کاربردی ترین آنها را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد شروع فروش لوازم جانبی موبایل دارید در ابتدا مهمترین ها و پرفروش ترین ها را موجود کنید و به مرور زمان به اکسسوری های دیگر موبایل بپردازید.

قاب گوشی

همانطور که میدانید هر کسی که گوشی جدیدی تهیه میکند همان لحظه قاب گوشی را نیز تهیه میکند. چرا که گوشی های هوشمند امروزی از ظرافت بالا و همچنین قیمت بالایی برخوردارند و نیازمند محافظت در برابر هرگونه ضربه میباشد. شما برای خرید عمده باید منبعی معتبر و بسیار اقتصادی سراغ داشته باشید تا بتوانید در میان فروشندگان هم محبوبیت و هم کیفیت کار خود را تضمین کنید. مرکز خرید عمده قاب گوشی در تبریز بسیار زیاد است. تنوع قاب گوشی چه از لحاظ جنس ( ژله ای، سیلیکونی، چرمی و..) و چه طرح و رنگ در بازار بالا می باشد.

لیست برند های محبوب قاب گوشی

  • نیلکین
  • هوانمین
  • راک 
  • اسپیگن
  • کاور X-Level
لیست برند های محبوب قاب گوشی

گلس گوشی

گلس یا همان محافظ صفحه نمایش یکی دیگر از مهم ترین لوازم جانبی موبایل است که خرید آن برای افراد بسیار پر اهمیت میباشد. گلس نیز انواع مختلفی مانند شیشه ای، سرامیکی، مات و.. دارد که در مقالات دیگر سایت میتوانید با آنها آشنا شوید. گلس های تقلبی در بازار رونق پیدا کرده است. بنابراین اگر تازه کار هستید و با گلس ها آشنایی ندارید حتما مقاله های مربوط به این بخش را مطالعه کنید. برخی گلس ها علاوه بر محافظت اشعه و نور های مضر را بازتاب میکند و از چشم شما محافظت میکند. انواع گلس های عمده در تهران جانبی موجود است.

گلس نیز انواع مختلفی مانند شیشه ای، سرامیکی، مات و.. دارد

شارژر گوشی

همانطور که میدانید شارژر گوشی به دو قسمت کابل و آداپتور تقسیم میشود که هر دو به طور جداگانه نیز فروش بالایی دارد. البته خرید شارژر مناسب روی گوشی و باتری گوشی شما تاثیر زیادی دارد. اگر میخواهید سلامت باتری گوشی مشتری خود را تضمین کنید و محبوبیت خود را میان افراد کسب کنید باید شارژر های استاندارد و با کیفیت تهیه و عرضه کنید. شارژر گران قیمت یا ارزان قیمت نشان دهنده کیفیت شارژر نیست. شما کافیست به اطلاعات درج شده روی هر شارژر توجه کنید و اصل و فیک بودن آن را بررسی کنید. برای این مورد نیز راه حلی داریم. کافیست مقاله تشخیص شارژر اصل از فیک را مطالعه کنید سپس در سایت تهران جانبی انواع شارژر های اصل و اورجینال را مشاهده کنید.

انواع شارژر ها

شارژر ها به سه دسته تقسیم میشوند:

  • شارژر معمولی
  • فست شارژ
  • شارژر وایرلس ( بی سیم)
تشخیص شارژر اصل از فیک

پاوربانک

فروش پاور بانک نیز بسیار بالا رفته و تقاضای افراد برای این محصول همچنان بالا مانده است. هر شخصی به یک پاور بانک نیازمند است تا در طول روز دچار خاموش شدن گوشی و غیر قابل استفاده ماندن آن نشود. پاور بانک ها به راحتی قابل حمل هستند و با ظرفیت ها و برند های متفاوت در بازار موجود است. خرید عمده پاور بانک نیز سود بی نظیری به شما میرساند به شرطی که برند های محبوب و معروف را تهیه کنید. برخی از این برند ها به شرح زیر است.

  • خرید عمده پاور بانک Anker
  •  خرید عمده پاور بانک Belkin
  • خرید عمده پاوربانک سامسونگ 
  • خرید عمده پاوربانک شیائومی 
  • خرید عمده پاوربانک Romoss
  • خرید عمده پاور بانک انرجایزر
پاور بانک سفید

از کجا لوازم جانبی موبایل عمده بخریم؟ سخن پایانی

یکی از سوالات متداولی که فروشندگان به دنبال پاسخی مطمئن و مناسب هستند همین است. که از کجا لوازم جانبی عمده را بخریم؟ بسیاری از افراد به دنبال واردات لوازم جانبی موبایل از چین و دبی هستند تا سود بیشتری را شامل خود کنند. اما همانطور که در مقالات دیگر راجب این موضوع صحبت کرده ایم واردات لوازم جانبی موبایل بسیار هزینه بر می باشد و مراحل گمرک آن بسیار وقت گیر! خرید عمده لوازم جانبی از تبریز نیز میتواند گزینه خوبی باشد اما آیا همه شما در تبریز زندگی می کنید؟ قطعا خیر! پس چه بهتر که خرید عمده خود را به طور آنلاین انجام دهید. اما نه هر آنلاین شاپی! 

سایت تهران جانبی تمام محصولات خود را از چین و دبی وارد میکند به همین دلیل از قیمت های بسیار استثنایی برخوردار است. همچنین با بررسی محصولات، متوجه اورجینال بودن آنها میشوید. پس کافیست سفارشات خود را ثبت کنید و در مدت 2 الی 3 روز لوازم جانبی موبایل عمده خود را تحویل بگیرید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا