تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

راهنمای خرید عمده قاب گوشی آیفون

آیفون یکی از بهترین برند ها در ساخت گوشی و لوازم جانبی موبایل است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. از آنجایی که گوشی های آیفون قیمت بالایی دارند و از طرفی ظرافت های خاصی نیز دارد نیازمند مراقبت و محافظت فراوان است که لوازم جانبی موبایل این  کار را بسیار آسان کرده است. قاب و کاور های آیفون نیز مانند دیگر برند ها انواع مختلف و جنس های مختلفی دارد که در ادامه بررسی کرده ایم. تمامی مدل ها در تهران جانبی موجود است.

انواع قاب iphone

گوشی های آیفون مدل های مختلفی دارد و هر مدل مانند گوشی هایی با برند دیگر کاور و لوازم جانبی مخصوص به خود را دارد. شما به عنوان فروشنده باید سعی کنید انواع قاب های آیفون و ترند بازار را موجود داشته باشید. همچنین قاب هایی در طرح ها و جنس های مختلف. در ادامه چندین نوع محبوب قاب های گوشی آیفون را معرفی کرده ایم و در تهران جانبی میتوانید آنها را به همراه قیمت مشاهده کنید.

قاب سیلیکونی آیفون

قاب سیلیکونی برای هر برندی از گوشی در بازار بسیار محبوب است و به دلیل محافظت بالایی که از گوشی می کند اکثر افراد از این مدل قاب را تهیه میکنند. قاب های سیلیکونی انعطاف پذیری بالایی دارند و در اثر خم شدن به هیچ عنوان دچار شکستگی نمیشوند. طراحی این قاب ها بسیار ساده و شیک است و با تنوع فراوانی که در رنگ های آن موجود است جلوه خاصی را به موبایل شما میدهد. همانطور که میدانید اغلب قاب های سیلیکونی یک رنگ هستند اما طرح دار و عروسکی آن نیز موجود است. طراحی استاندارد و منظم و ظریف این جنس قاب ها نیز از ویژگی های دیگر است که بسیار خود را محبوب کرده.

قاب سیلیکونی آیفون

قاب ژله ای آیفون

قاب های ژله ای برای گوشی های آیفون از دیگر قاب های پر طرفدار در میان افراد است. چرا که اکثر این قاب ها شفاف هستند و علاوه بر محافظت بالا از گوشی گران قیمت شما طراحی زیبای آیفون نیز قابل مشاهده است. برای همه مدل های آیفون قاب ژله ای و شفاف موجود است و در تهران جانبی میتوانید قیمت عمده آن را مشاهده کنید. طراحی منظم چنین کاور هایی هیچ اختلالی در استفاده از پورت و دکمه های گوشی ایجاد نمی کند. اکثر افراد قاب گوشی آیفون 13 خود را با این مدل و جنس انتخاب می کنند زیرا در قاب خود گوشی از رنگ های خاص و زیبایی استفاده شده است.

از ویژگی های دیگر قاب ژله ای میتوان به طراحی برآمده کاور در بخش دوربین اشاره کرد. این طراحی باعث میشود تا ارتفاع دوربین با سطح زمین کمی بیشتر باشد و دوربین با ارزش گوشی شما آسیبی نبیند. البته میتوانید از لنز های دوربین نیز استفاده کنید که انواع آن را در تهران جانبی میتوانید ببینید.

قاب ژله ای آیفون

راهنمایی در خرید عمده قاب گوشی آیفون

همانطور که گفتیم انواع قاب های آیفون مانند دیگر برند ها می باشد و جنس های مورد علاقه خود را میتوانید خریداری کنید. اما اگر میخواهید خرید عمده موفقیت آمیزی داشته باشید باید به چند نکته زیر توجه کنید. این نکات به شما در فروش بیشتر کمک خواهد کرد. در فروش هر نوع قاب گوشی با هر برندی!

کاور های ترند را خریداری کنید: شما برای جذب مشتری باید از قاب هایی که در بازار ترند و محبوب شده اند خبر داشته باشید و آنرا در رنگ ها و طرح های مختلف در فروشگاه خود بروز کنید. کافیست برای اطلاع از کاور های ترند بازار به سایت تهران جانبی مراجعه کنید.

کاور های با کیفیت تهیه کنید: توجه به این مسئله چه برای فروشندگان و چه برای خریدار بسیار مهم است. قاب گوشی از مهم ترین لوازم جانبی برای گوشی شما محسوب میشود. همیشه میگن کیفیت از کمیت مهم تره! برای اینکه کیفیت قاب گوشی خود را تضمین کنید باید از فروشگاه های معتبر خرید کنید که بدانید محصولات خود را مستقیما از چین وارد میکند.

جمع بندی

در حال حاضر دو نوع از محبوب ترین قاب گوشی آیفون را به شما عزیزان معرفی کردیم تا بتوانید با خرید عمده قاب کسب و کارتان را رونق دهید. همچنین 2 نکته طلایی  برای خرید عمده قاب گوشی برای شما عزیزان به طور خلاصه قرار دادیم. حال ممکن است بسیاری از شما این سوال را از خود بپرسید که « از کجا لوازم جانبی عمده بخریم؟» یا اینکه « از کجا قاب گوشی عمده بخریم؟» خب در این صورت قطعا به چندین دلیل پیشنهاد ما به شما عزیزان سایت تهران جانبی است. اولین دلیل اینکه از مزایای خیلی خوبی مثل تخفیفات ویژه و کالا های تخفیف دار برخوردار است. دومین ویژگی هم اینکه ارسال بار برای شما 2 الی 3 روز طول میکشد. بقیه مزایا هم که خودتون میتونید مشاهده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا