تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

فروش عمده لوازم جانبی موبایل علاالدین

پاساژ علاالدین از معروف ترین مجتمع ها در حوزه فروش عمده لوازم جانبی موبایل است. اغلب فروشندگان، لوازم جانبی موبایل برای مغازه خود را از این پاساژ خریداری میکنند. این پاساژ در تهران با 1100 فروشگاه در سال 78 تاسیس شد و به دست فروشندگان واگذار شد. هر لوازم جانبی و لپ تاپ و حتی موبایلی که بخواهید در این پاساژ موجود است. بیشتر برند های معتبر هم در این پاساژ، مغازه ای اجاره کرده اند و در حوزه خود فعالیت میکنند. در ادامه به جزئیات پاساژ علاالدین میپردازیم.

پاساژ علاالدین، بازار موبایل ایران

آدرس پاساژ علاالدین

این پاساژ در تهران، در تقاطع خیابان های جمهوری اسلامی و حافظ قرار دارد. همچنین در کنار مجتمع تفریحی چارسو قرار دارد که فروشندگان و مشتریان برای رفع خستگی میتوانند به این پاساژ سر بزنند. روش های دسترسی به این پاساژ با ماشین شخصی از طریق دو خیابان گفته شده می باشد. استفاده از خط 4 بی آر تی نیز شما را به پاساژ علاالدین میرساند. برای استفاده از مترو بایستی با خط 1 به ایستگاه سعدی رفته و از آنجا به میدان جمهوری و خیابان حافظ بروید.

نمایندگی چه برند هایی در این پاساژ موجود است

از آنجایی که این پاساژ از اصلی ترین بازار های لوازم جانبی موبایل به شمار میرود نمایندگی شرکت های زیادی در آن موجود است. از جمله برند ها مانند سامسونگ، ال جی، اپل، نوکیا، سونی و.. در این پاساژ نمایندگی دارند. با گردش در پاساژ علاالدین میتوانید انواع محصولات با قیمت و برند های مختلف پیدا کنید و به صورت عمده برای مغازه خود تهیه کنید.

پیشنهاد ویژه: خرید عمده قاب گوشی ارزان در طرح های متنوع

راه اندازی کسب و کار با خرید عمده از علاالدین

پاساژ علاالدین، عنوان بورس موبایل را به خود اختصاص داده است. زیرا تنوع محصولات بروز در این پاساژ بسیار زیاد است و هر نمونه لوازم جانبی مورد نظر خود را بخواهید میتوانید در آنجا پیدا کنید.  این موضوع برای راه اندازی کسب و کار بسیار اهمیت دارد. این تنوع زیاد در لوازم جانبی موبایل در پاساژ علاالدین میتواند به شما کمک کند تا لوازم مورد نیاز برای راه اندازی کسب کار خود را به صورت یکجا تهیه کنید. این کار هم شما را شامل تخفیفات بیشتری میکند و همچنین در وقت شما صرفه جویی خواهد شد. همچنین در این بازار به دلیل رقابتی بودن مغازه قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای را مشاهده خواهید کرد.

البته اگر ساکن تهران نیستید و مراجعه به پاساژ علاالدین برای شما سخت است می توانید از منابع معتبر و عمده فروشان آنلاین استفاده کنید و به صورت آنلاین محصولات خود را سفارش دهید. تهران جانبی یکی از بزرگترین سایت های فروش لوازم جانبی عمده است که تنوع بسیاری از لوازم جانبی های بروز و مختلف را ارائه میدهد. نمونه ها را در صفحه اصلی سایت در بخش دسته بندی می توانید مشاهده کنید.

معایب و مزایای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از پاساژ علاءالدین

مزایای خرید عمده لوازم جانبی از پاساژ علاءالدین در تنوع محصولات است که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد را به قول معروف در این پاساژ میتوانید پیدا کنید و در طرح و جنس و قیمت های مختلف موجود است. 

معایب خرید از این پاساژ از مزایای آن بیشتر است. برای مثال روزانه هزاران نفر به این پاساژ سر میزنند و بنابراین شما به عنوان فروشنده شاید وقت کافی برای انتخاب محصولات نداشته باشید و به دلیل شلوغی به درستی محصول مورد نظر را بررسی نکنید. همچنین اگر ساکن شهر دیگری جز تهران باشید رفت و آمد برای شما هزینه بر و وقت گیر خواهد بود. بنابراین پیشنهاد ما به شما عزیزان سایت تهران جانبی می باشد؛ زیرا تمامی لوازم جانبی موبایل را به صورت عمده در تنوع فراوان می توانید بیابید.

پیشنهاد ویژه: خرید عمده پاوربانک های اصلی با قیمت مناسب

مجتمع تجاری علاالدین

واردات لوازم جانبی موبایل عمده

از روش های دیگری که فروشندگان برای تامین لوازم جانبی گوشی استفاده میکنند واردات لوازم جانبی موبایل است. خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین از جمله روش های واردات در ایران است. اما مشکلی که وجود دارد هزینه های سرسام آور واردات است که سرمایه شما را به کل در بر میگیرد. خرید عمده لوازم جانبی از دبی هم از روش های دیگر است که باز هزینه های سنگینی به دنبال دارد. 

پس چه بهتر از فروشگاه آنلاینی خرید کنید که محصولات وارداتی دارد و هزینه های گمرکی و.. شما را برای واردات حذف میکند. سایت تهران جانبی از این ویژگی برخوردار است. قیمت های مناسب و جنس اورجینال در این سایت سبب شده فروشندگان زیادی از این فروشگاه خرید کنند و از تمامی محصولات ترند در مغازه خود موجود داشته باشند.

پیشنهاد ویژه: خرید عمده هدفون و هندزفری در طرح و نوع های مختلف بلوتوثی و سیمی

پاساژ علاءالدین: مقصد اصلی برای فروش عمده لوازم جانبی موبایل‌های نوکیا

از زمانی که پاساژ علاءالدین به عنوان یکی از مراکز اصلی تجارتی شهر شناخته می‌شود، فروش عمده لوازم جانبی موبایل و موبایل‌های شیک و با کیفیت اینجا به یک تجربه خرید تبدیل شده است. اگر به دنبال نمایندگی نوکیا در این منطقه هستید، بی‌تردید پاساژ علاءالدین انتخاب درستی است. این نمایندگی نوکیا با تنوع وسیعی از موبایل‌های مدرن و لوازم جانبی آنها، به شما امکان می‌دهد که با بهترین قیمت‌ها و کیفیت برتر، از آخرین فناوری‌های موبایل بهره‌مند شوید.

لیست قیمت عمده موبایل و لوازم جانبی در فروشگاه‌های پاساژ علاءالدین شامل گستره‌ای وسیع از تجهیزات اصلی و جانبی برای گوشی‌های موبایل می‌شود. از جمله پاوربانک‌های با ظرفیت بالا، هدفون‌های با کیفیت صدا، کاورهای زیبا و محافظ صفحه نمایش تا شارژرهای سریع و کابل‌های مقاوم، همه چیز در اینجا آماده است. با انتخاب قیمت عمده، شما می‌توانید در بازار رقابتی موبایل و لوازم جانبی، به صورت اقتصادی و با سودآوری بیشتر خریداری کنید.

در مجموع، فروش عمده لوازم جانبی موبایل و موبایل‌های نوکیا در پاساژ علاءالدین انتخاب مناسبی برای کسانی است که به دنبال تنوع، کیفیت و قیمت مناسب هستند. اینجا به عنوان مقصد اصلی برای تامین نیازهای موبایلی شما، باز استقبال خوبی از مشتریان خود داشته و به شما تجربه خریدی لذت‌بخش و مطمئن ارائه می‌دهد.

مطلب پایانی

تا الان باید شناخت کاملی از پاساژ علاالدین داشته باشید. ما به طور کلی تمام مزایا و معایب این پاساژ را بررسی کردیم و متوجه شدیم انواع لوازم جانبی عمده نظیر قاب گوشی، گلس صفحه نمایش، قطعات موبایل، شارژر و.. و همچنین خدماتی نظیر تعمیرات گوشی و خدمات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر و گوشی در این پاساژ انجام میشود.

 اما اگر دسترسی شما به پاساژ علاالدین سخت است می توانید از سایت تهران جانبی برای خرید عمده محصولات خود استفاده کنید که با توجه به دسته بندی محصولات با زمان بیشتری می توانید محصول مورد نیاز را بررسی و به سبد خرید خود اضافه کنید. مدت ارسال بار در سایت ما حداکثر 3 الی 4 روز میباشد. 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا