تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

گواهی MFi اپل در لوازم جانبی چیست و چه اهمیتی دارد؟

گواهی MFi اپل مخفف “Made for iPhone/iPad” به معنای “ساخته شده برای آیفون/آیپد” است. این گواهی نشان میدهد که لوازم جانبی موبایل برند اپل از چه کیفیتی برخوردار است. برای مثال آیفون یک برنامه تست دارد که در آن عملکرد کابل شارژر و لایتنینگ تست میشود و در صورت داشتن کیفیت مناسب به آنها گواهی MFi تعلق میگیرد.

از طرفی گواهی MFi اهمیت زیادی دارد زیرا اطمینان می‌دهد که لوازم جانبی خریداری شده شما با دستگاه‌های اپل شما سازگار و ایمن هستند. لوازم جانبی بدون گواهی MFi ممکن است با دستگاه‌های اپل شما سازگار نباشند یا حتی باعث آسیب به دستگاه شوند. در این مقاله به نکات مهمی راجب این گواهی پرداخته ایم که پیشنهاد میکنیم برای اینکه خرید رضایتمندی از لوازم جانبی اپل داشته باشید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

دانلود برنامه بررسی گواهی MFI اپل

 دلایل اهمیت گواهی MFi

در ابتدا چند دلیل مهم برای اهمیت گواهی MFi آورده شده است که واجب است آن را بخوانید:

  • ایمنی: لوازم جانبی دارای گواهی MFi از نظر ایمنی آزمایش شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که هنگام استفاده با دستگاه‌های اپل خطر آتش‌سوزی یا شوک الکتریکی وجود ندارد.
  • سازگاری: لوازم جانبی دارای گواهی MFi با دستگاه‌های اپل شما سازگار هستند و به درستی کار خواهند کرد. بنابراین آسیبی به دستگاه نمیرساند.
  • عملکرد: لوازم جانبی دارای گواهی MFi عملکردی مشابه لوازم جانبی اصلی اپل دارند.

 چگونه لوازم جانبی دارای گواهی MFi را تشخیص دهیم

لوازم جانبی دارای گواهی MFi با لوگوی MFi در بسته بندی خود مشخص می‌شوند. این لوگو معمولاً در کنار نام محصول یا سازنده قرار دارد. همچنین می‌توانید از وب‌سایت اپل برای تأیید اینکه یک محصول دارای گواهی MFi است، استفاده کنید. برای تشخیص این گواهی از طریق سایت باید وب سایت اپل را باز کنید سپس در کادر اول برند را انتخاب کنید و در کادر متنی بعدی نام تجاری محصول را وارد کنید. اگر محصول دارای گواهی باشد در سایت جستجو میشود و نتیجه آن نمایش داده میشود.

انواع لوازم جانبی دارای گواهی MFi

گواهی MFi برای انواع لوازم جانبی اپل از جمله موارد زیر در دسترس است:

  • کابل‌های لایتنینگ
  • شارژرهای بی‌سیم
  • اسپیکرها
  • هدفون‌ها
  • کیس‌ها
  • لوازم جانبی خودرو 

  نتیجه‌گیری

گواهی MFi یک نشان کیفیت مهم برای لوازم جانبی اپل است. با خرید لوازم جانبی دارای گواهی MFi، می‌توانید مطمئن باشید که لوازم جانبی خریداری شده شما با دستگاه‌های اپل شما سازگار و ایمن هستند. شما عزیزان می توانید انواع لوازم جانبی موبایل با برند اپل به صورت عمده در وبسایت تهران جانبی برای فروشگاه خود تهیه کنید و بهترین کیفیت را با قیمتی منصفانه به مشتری خود تحویل دهید. تهران جانبی در زمینه پخش لوازم جانبی موبایل با کیفیت و وارداتی فعالیت میکند که مطمئنا خرید عمده لوازم جانبی موبایل بروز از این سایت به جذب مشتری و افزایش فروش شما بسیار کمک خواهد کرد. 

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا