اتاق خبر

دوربین گلکسی S24، جایگزینی برای وب‌کم کامپیوتر

به گزارش تهران جانبي ، احتمالا دوربین گلکسی S24، جایگزینی برای وب‌کم کامپیوتر خواهد بود ،سامسونگ در سری گلکسی S24 خود قابلیت جدیدی را معرفی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد از دوربین گوشی خود به عنوان وب‌کم کامپیوتر استفاده کنند. این قابلیت از ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند تار کردن پس‌زمینه و کادربندی خودکار نیز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ می‌گوید این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا از کیفیت بالای دوربین گوشی‌های گلکسی خود برای بهبود جلسات کاری درسرویس‌هایی مانند مایکروسافت تیمز استفاده کنند. همچنین می‌توان از ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند تار کردن پس‌زمینه و کادربندیخودکار برای بهبود کیفیت تصویر استفاده کرد.

این قابلیت در حال حاضر تنها برای سری گلکسی S24 در دسترس خواهد بود، اما سامسونگ قصد دارد آن را در آینده به سایردستگاه‌های خود نیز اضافه کند.

تهران جانبی پخش عمده و واردکننده لوازم جانبی موبایل

دوربین گلکسی S24

مزایا:

این قابلیت مزایای زیر را برای کاربران به همراه دارد:

  • امکان استفاده از کیفیت بالای دوربین گوشی‌های گلکسی برای جلسات کاری و کنفرانس‌های ویدئویی
  • امکان استفاده از ویژگی‌های هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصویر
  • صرفه‌جویی در هزینه خرید وب‌کم

معایب:

این قابلیت در حال حاضر تنها برای سری گلکسی S24 در دسترس است و مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی آن را به سایردستگاه‌های خود اضافه خواهد کرد.

نتیجه‌گیری:

این قابلیت جدید سامسونگ می‌تواند یک ویژگی مفید برای کاربرانی باشد که به دنبال کیفیت بالای تصویر برای جلسات کاری وکنفرانس‌های ویدئویی هستند.

مطالعه مقالات بیشتر در تهران جانبی :

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا