تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

خرید عمده لوازم جانبی سامسونگ

سامسونگ یک برند بسیار محبوب است که انواع مختلفی از گوشی‌های هوشمند را طراحی کرده که همه‌ی این مدل‌ها به سلیقه و نیاز هر فردی پاسخ می‌دهند. به همین دلیل، تجهیزات سامسونگ از جمله گلس های محافظ صفحه نمایش، کیف‌های متنوع، لوازم جانبی هدفون، و محصولات دیگر با تنوع بی‌نظیری تولید و به بازار عرضه می‌ شوند.

تنوع لوازم جانبی گوشی سامسونگ به مراتب بیشتر از لوازم جانبی اپل است. خرید عمده لوازم جانبی سامسونگ کمک زیادی به سود دهی و بازار کار شما خواهد کرد زیرا به طوری این محصول در دل افراد جا گرفته که تا سالیان سال بازار کار خوبی خواهد داشت البته ناگفته نماند که روزانه سامسونگ در حال پیشرفت چشمگیر و ساخت لوازم خفن تر می باشد. 

یکی از موضوعات دیگری که در خصوص خرید لوازم جانبی برای گوشی‌های سامسونگ مورد توجه قرار می‌گیرد، ورود سریع گوشی‌های جدید سامسونگ به بازار ایران است. اغلب مدل‌های جدید این شرکت به سرعت وارد بازار ایران می‌شوند و ممکن است برای یافتن قاب یا گلس مناسب برای گوشی سامسونگ، به مدت چند هفته نیاز به تحقیق باشد. به همین دلیل، فروشگاه تهران جانبی سعی کرده است تا مجموعه‌ی کاملی از لوازم جانبی، از جمله قاب گوشی‌های سامسونگ، را جمع‌آوری و عرضه کند تا فرآیند انتخاب و خرید عمده لوازم جانبی سامسونگ را برای شما آسان‌تر کند.

تهران جانبی در زمینه پخش عمده لوازم جانبی موبایل فعالیت می کند و توانسته مشتریان بسیاری را از سراسر ایران جذب کند و رضایت آنها را بدست آورد.

انواع لوازم جانبی سامسونگ

لوازم جانبی موبایل سامسونگ شامل موارد زیر می‌شود:

– قاب و محافظ صفحه نمایش

– کیف و کاور موبایل

– شارژرهای دیواری و خودرویی

– کابل‌های شارژ و انتقال داده

– هدست و هدفون

– باتری‌های قابل شارژ

– لنزهای دوربین اضافی

– دسته بازی برای بازی‌های موبایل

– استیکر و چسب‌های دکوراتیو

– پاکت نگهدارنده و دستمال میکروفایبر برای تمیزی و مراقبت از موبایل.

خرید جدیدترین لوازم جانبی سامسونگ اورجینال

 جدیدترین لوازم جانبی سامسونگ شامل موارد زیر می‌شود:

1. گوشی‌های تاشو سامسونگ Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 که به دلیل طراحی خاص خود، نیاز به لوازم جانبی ویژه‌تری دارند.

پخش عمده لوازم جانبی سامسونگ

توجه: خرید عمده قاب گوشی از سایت تهران جانبی ارسال به سراسر کشور

2. شارژر سریع بی سیم Samsung Wireless Charger Duo 2 با قابلیت شارژ دو دستگاه به طور همزمان.

با معرفی گلکسی نوت 9، شارژر وایرلس سامسونگ مدل Duo به بازار عرضه شد که قابلیت شارژ دو دستگاه را به طور همزمان برای کاربران فراهم می‌کند. این شارژر از دو قسمت تشکیل شده است؛ قسمت استند که در حین شارژ گوشی، امکان استفاده را با یک زاویه مناسب فراهم می‌کند، و قسمت پد مانند که برای شارژ ساعت هوشمند و گوشی‌هایی که از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند، قابل استفاده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این شارژر، فن خنک کننده آن است که در هنگام استفاده از شارژ سریع، از گرم شدن دستگاه‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین، با شارژر بی‌سیم Samsung Duo، یک کابل تایپ سی و آداپتور 25 واتی نیز عرضه می‌شود.

لوازم جانبی گوشی های سامسونگ

3. کیف‌های محافظ Samsung S-View Flip Cover و Clear Standing Cover برای گوشی‌های سری Galaxy S21.

4. هدست بلوتوث Samsung Galaxy Buds Pro با کیفیت صدای بسیار بالا و قابلیت کنترل لمسی.پس از پنج ماه از عرضه سری گلکسی بادز لایو، سامسونگ در یک مراسم رسمی، از طرح جدید خود یعنی Galaxy S21 همراه با هدست جدید خود با نام Galaxy Buds Pro رونمایی کرد. این هندزفری بلوتوث به همراه گوشی Galaxy S21 در تاریخ 14 ژانویه 2021 معرفی شد و از روز بعد در بازار به فروش رسید. هر دوی این دستگاه‌ها از قابلیت لغو نویز صدا پشتیبانی می‌کنند و می‌توان گفت هر دوی آن‌ها از پشتیبانی صوتی فضایی برخوردار هستند که برای تماشای فیلم و سریال‌ها بسیار مناسب هستند.

هندزفری بلوتوث سامسونگ Galaxy Buds Pro در سه رنگ مشکی، نقره‌ای فانتوم و بنفش عرضه شده است که رنگ آن‌ها با رنگ قاب شارژر هماهنگی دارد که این مورد جذابیت آن را چند برابر کرده است. با اینکه Galaxy Buds Pro طراحی بزرگی دارد، اما از کیس بسیار کوچکی برای نگهداری آن‌ها استفاده شده است و نسبت به سری‌های قبلی، از آهنربای قوی‌تری برای نگهداری هدست‌ها درون کیس استفاده شده است.

توجه: خرید عمده گلس گوشی از سایت تهران جانبی ارسال به سراسر کشور

هندزفری سامسونگ

5. قلم S Pen Pro که برای استفاده با گوشی‌های سامسونگ سری Galaxy Z و Galaxy Note طراحی شده است.

نسخه استاندارد این قلم جدید از همه جهت ابعاد بزرگتری دارد و از این جهت با آن کار کردن به راحتی امکان‌پذیر است. این قلم قرار نیست مانند سری نوت در جایی درون گوشی قرار گیرد، بنابراین سامسونگ لزومی ندیده است که ابعاد آن را کوچک و باریک طراحی کند. این قلم به جایگاهی که درون قاب گوشی در نظر گرفته شده، قرار خواهد گرفت

لازم به ذکر است که همواره شرکت سامسونگ در حال توسعه و عرضه لوازم جانبی جدید با امکانات بیشتر و طراحی‌های متنوع است و احتمالاً در آینده نیز لوازم جانبی دیگری به بازار عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه: خرید عمده گلس super d یکی از پرفروش ترین های گلس گوشی

از کجا لوازم جانبی گوشی سامسونگ بخریم

با توجه به اینکه امروزه محصولات فیک و تقلبی سامسونگ بسیار زیاد شده است باید توجه زیادی به اورجینال بودن محصولات داشت زیرا شما فروشندگان عزیز با خرید لوازم جانبی سامسونگ که تقلبی باشند علائه بر از دست دادن اعتبار خود میان مشتریان ممکن است هزینه اصل آن را هنگام خرید از شما دریافت کنند که ضرر بزرگی به دنبال خواهید داشت.

پس باید از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. اگر فروشگاهی را نمی شناسید، ما به شما فروشگاه اینترنتی تهران جانبی را به شما پیشنهاد می دهیم که علاوه بر دارا بودن تمام محصولات سامسونگ میتوانید با بررسی نکاتی مانند اسکن بارکد محصول، بررسی عکس محصول و مقایسه آن به اصل و فیک، توجه به گارانتی و ضمانت و.. با خیالی آسوده خرید عمده خود را انجام دهید و به اعتبار خود میان مشتریان بیافزایید.

مطالعه بیشتر:

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا