تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

بهترین کابل شارژ تایپ سی فست شارژ

همه ما برای شارژ مجدد موبایل خود به کابل شارژ نیاز داریم و کابلی که روی بسته بندی گوشی قرار دارد تا همیشه جوابگوی ما نخواهد بود و به مرور فرسوده و خراب میشود. بنابراین خرید کابل شارژ یک نیاز ضروری و مهم است. با توجه به اینکه جنس های فیک و تقلبی در بازار افزایش یافته است برای افراد تشخیص دادن کابل اورجینال و مناسب کمی سخت است. ما در این مقاله می خواهیم بهترین کابل تایپ سی فست شارژ برای سامسونگ و شیائومی را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

معرفی 5 تا از بهترین کابل شارژ های تایپ سی

قبل از هر چیز مطمئنا با درگاه های مختلف موبایل ها آشنا هستید که سه نوع تایپ سی، میکرو USB و لایتنینگ می باشد. گوشی های اندروید امروزی معمولا درگاه تایپ سی استفاده میکنند و مدل های قدیمی تر از میکرو و گوشی های شرکت اپل نیز که از لایتنینگ استفاده میکنند. در ادامه بهترین کابل های شارژ را معرفی کرده ایم.

کابل تایپ سی هیسکا مدل LX405

یکی از بهترین کابل های برند هیسکا این مدل است که با طول یک متر در بازار به فروش میرسد. جنسی که برای تولید این کابل در نظر گرفته شده است چرمی میباشد که به طول عمر سیم در برابر کشیدگی و یا پوسیدگی اضافه میکند. همچنین این مدل از کابل شارژ برند هیسکا از شارژ سریع نیز پشتیبانی میکند و تا 60 وات را نیز ساپورت میکند. بنابراین به طور کلی این کابل را به عنوان بهترین کابل فست شارژ میتوان معرفی کرد.

کابل تایپ سی هیسکا مدل LX405
کابل تایپ سی هیسکا مدل LX405

کابل یو گرین US 177 مدل 30875 

خرید این کابل برای شما بسیار سودمند می باشد. چرا که با خرید یک کابل دو مدل کابل میکرو و تایپ سی را خواهید داشت. این محصول یک سری Micro USB و یک سر Type-c می باشد که با توجه به پورت گوشی خود میتوانید از هر کدام استفاده کنید. از کیفیت این کابل هرچه بگوییم کم است. کانکتور های این کابل فلزی هستند که کیفیت قابل توجهی را به شما عزیزان ارائه می دهد. طول کابل شارژ یوگرین 1 متر است که در زمان شارژ هم میتوانید از موبایل خود به راحتی استفاده کنید. این محصول ارزش خرید بسیار بالایی دارد به همین دلیل در لیست بهترین ها قرار گرفته است.

کابل یو گرین US 177 مدل 30875 
کابل یو گرین US 177 مدل 30875 

کابل شارژ تایپ سی بلکین مدل CAB001bt3M 

این مدل کابل شارژ از برند بلکین نیز یکی دیگر از کابل شارژ هایی است که برای شارژ کردن دستگاه هایی با پورت تایپ سی استفاده میشود و به عنوان بهترین کابل فست شارژ تایپ سی شناخته شده است. با  داشتن طول 3 متری به راحتی در هر کجا با فاصله زیاد از پریز برق نیز میتوانید موبایل خود را بدون استرس شارژ کنید. جنس این کابل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در برابر خم شدگی طبق تحقیقات بسیار مقاوم است. همانطور که گفتیم کابل شارژ بلکین از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی میکند.

کابل شارژ تایپ سی بلکین مدل CAB001bt3M 
کابل شارژ تایپ سی بلکین مدل CAB001bt3M 

کابل تایپ سی تسکو مدل TC C302

یکی دیگر از شرکت های معتبر و با کیفیت که در تولید لوازم جانبی موبایل فعالیت میکند تسکو است که یکی از محصولات بی نظیر با طول عمر بالای آن کابل شارژ میباشد. انواع کابل شارژر ها با پورت های مختلف تولید میکند. در اینجا اگر بخواهیم بهترین کابل تایپ سی تسکو را معرفی کنیم مدل TC C302 است و از شارژ سریع نیز پشتیبانی میکند. روکش این کابل از PVc است که در برابر پارگی و کشش بسیار مقاوم می باشد. اگر کابل اورجینال را تهیه کنید از گارانتی یکساله نیز بهره مند خواهید شد. طول این کابل نیز 1 متر است و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید.

کابل تایپ سی تسکو مدل TC C302
کابل تایپ سی تسکو مدل TC C302

کابل Type-c بیوا مدل C-06T

این کابل کوئیک شارژ یا همان فست شارژ بسیار فوری برای سامسونگ و شیائومی است که متقاضیان بسیار زیادی دارد. بیوا نیز در تولید بهترین لوازم جانبی موبایل و کابل شارژر مطرح است و همواره بهترین کیفیت را ارائه میدهد. جنس بدنه کابل پوست ماری است که در برابر پارگی و کشیدگی مقاوم می باشد. دارای سوکت های تقویت شده می باشد که به رنگ نارنجی هستند. این نشانه میتواند در شناخت کابل اورجینال به شما کمک کند هر چند تنها این مورد کافی نیست. با خرید عمده این محصول میتواند حاشیه سود بالایی نیز داشته باشد.

کابل Type-c بیوا مدل C-06T
کابل Type-c بیوا مدل C-06T (موجود در تهران جانبی)

راهنمای خرید بهترین کابل تایپ سی فست شارژ

برای خرید بهترین کابل تایپ سی فست شارژ، مواردی را باید در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین کابل را انتخاب و تهیه کنید. این موارد را به طور خلاصه در ادامه توضیح داده ایم:

1. پشتیبانی از فناوری‌های شارژ سریع: مطمئن شوید که کابل انتخابی شما از فناوری‌های مانند USB Power Delivery (PD) یا Qualcomm Quick Charge پشتیبانی می‌کند تا شارژ دستگاه‌هایتان به سرعت و با کارایی بالا صورت گیرد. توجه داشته باشید که کابل تقلبی را با نام فست شارژ به شما نفروشند.

2. مقاومت و بازدهی: انتخاب کابلی با مقاومت مناسب و بازدهی بالا از خرابی زودرس جلوگیری می‌کند و شارژ دستگاه‌هایتان بهینه می‌شود. همچنین انتخاب کابل مناسب به سلامت باتری گوشی شما نیز کمک بزرگی میکند.

3. سرعت انتقال داده: اگر نیاز به انتقال داده‌ها نیز دارید، مطمئن شوید که کابل دارای سرعت انتقال داده‌های بالا و پشتیبانی از USB 3.0 یا USB 3.1 است.

4. طول کابل: طول کابل را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. طول مناسب کابل به شما امکان استفاده راحت‌تر از دستگاهتان می‌دهد. و به نوعی کابل دچار کشیدگی و پارگی نمیشود.

5. گارانتی و پشتیبانی مشتریان: از خرید کابلی که دارای گارانتی و پشتیبانی مشتریان مناسب است، اطمینان حاصل کنید. زیرا چنین کابل های اورجینال خواهند بود. البته تضمین فروشنده به معنای گارانتی محصول نیست. میدانید که گارانتی باید روی بسته بندی آن درج شده باشد.

با توجه به این موارد بهترین کابل شارژ فست شارژ با سوکت تایپ سی می توانید تهیه کنید. انتخاب منبع مناسب برای خرید نیز یکی دیگر از عواملی است که در خرید بهترین ها به شما کمک میکند.

چرا کابل تایپ سی فست شارژ بخریم؟

معمولا موبایل هایی که دارای سوکت تایپ سی هستند از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی میکنند. پس چه بهتر که کابلی را تهیه کنید که این قابلیت را داشته باشد و در کمترین زمان ممکن موبایل شما را شارژ کند. برخی دیگر از مزایای خرید کابل تایپ سی فست شارژ را در ادامه مطرح کرده ایم:

  •  سرعت شارژ بالا: همانطور که گفتیم خرید کابل تایپ سی فست شارژ به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه‌هایتان را با سرعت بالا شارژ کنید. این نوع کابل‌ها از تکنولوژی‌های پیشرفته برقی استفاده می‌کنند که سرعت انتقال برق را افزایش می‌دهند و زمان لازم برای شارژ دستگاه‌ها را کاهش می‌دهند.
  •  سازگاری با انواع دستگاه‌ها: خرید کابل تایپ سی فست شارژ به شما این امکان را می‌دهد که انواع مختلفی از دستگاه‌ها را با آن شارژ کنید. این کابل‌ها دارای ورودی تایپ سی است که با بسیاری از دستگاه‌های مدرن سازگار است، بنابراین نیازی به داشتن کابل‌های مختلف برای دستگاه‌های مختلف نخواهید داشت.
  • مقاومت و دوام بالا: کابل‌های تایپ سی فست شارژ با کیفیت ساخت بالا تولید می‌شوند که ضریب مقاومت و دوام بالایی دارند. این امر به شما اطمینان می‌دهد که با خرید چنین کابلی، می‌توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید و نیاز به تعویض مکرر آن ندارید.

بنابراین، خرید کابل تایپ سی فست شارژ از مزایای زیر برخوردار است که شامل سرعت شارژ بالا، سازگاری با انواع دستگاه‌ها و مقاومت و دوام بالا می‌باشد.

جمع بندی

کابل شارژر از اصلی ترین و ضروری ترین لوازم جانبی موبایل است که هر فردی قطعا به آن نیاز دارد. بنابراین کیفیت و اصالت در چنین محصولی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای خرید کابل اورجینال نیاز نیست که حتما هزینه بالایی پرداخت کنید. شما با مراجعه به سایت تهران جانبی میتوانید قیمت عمده کابل مورد نظر خود را مشاهده کنید و اگر فروشنده هستید به صورت عمده سفارش دهید و رضایت مشتریان خود را نیز با محصولات با کیفیت به دست آورید. محصولات معرفی شده در مقاله فوق میتوانند بهترین کابل تایپ سی باشند که تاکنون تهیه کرده اید. پس برای خرید بهترین کابل تایپ سی فست شارژ از این مقاله استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا