تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

بهترین پاور بانک فست شارژ کدام است؟

به طور کلی پاور بانک ها یکی از وسایل ضروری هر فردی میتواند محسوب شود زیرا مطمئنا شما هم تا بحال در موقعیتی قرار گرفته اید که به پریز برق برای شارژ کردن گوشی خود دسترسی نداشته باشید. اینجاست که پاوربانک نجات دهنده شارژ گوشی شما خواهد بود. البته امروزه پاوربانک های فست شارژ متقاضی بیشتری  نسبت به پاوربانک هایی که مانند شارژر های معمولی عمل میکنند دارد. زیرا سریع تر اقدام به شارژ کردن گوشی شما میکند. همین ویژگی باعث شده تا افراد به سمت خرید پاوربانک های فست شارژ بروند. در این مقاله تلاش کرده ایم تا با تحقیقات و تجربه خود بهترین پاوربانک فست شارژ را به شما عزیزان معرفی کنیم.

پاوربانک فست شارژ شیائومی مدل Redmi PB100LZM

این پاوربانک یکی از ارزان ترین پاوربانک های فست شارژ با کیفیت بازار است که اغلب افراد میتوانند با بودجه کم آن را تهیه کنند. این پاوربانک هم درگاه میکرو یو اس بی دارد و هم درگاه تایپ سی بنابراین از هر دو آنها برای شارژ کردن دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. قیمت این محصول حدود 600 هزار تومان است که البته قیمت عمده آن بسیار متفاوت است. این پاوربانک با ظرفیت 10 هزار و سرعت شارژ 10 وات در بازار فروخته میشود.

پاوربانک فست شارژ شیائومی مدل Redmi PB100LZM

پاوربانک باسئوس مدل Qpow ظرفیت 10000 

اگر در روزمره خود استفاده زیادی از پاوربانک دارید و به دنبال یک پاوربانک جمع و جور کوچک هستید این پاوربانک گزینه ای بسیار عالی برای شما عزیزان خواهد بود. از ویژگی های بسیار خوب این پاوربانک دارا بودن کابل تایپ سی روی بدنه خود است که دیگر نگران جا گذاشتن کابل نخواهید بود. علاوه بر آن دارای پورت usb type-A نیز هست که میتوان همزمان دو دستگاه را در مواقع ضروری شارژ کرد. همچنین یک نمایشگر ال ای دی روی بدنه آن قرار گرفته است که میزان شارژ باتری پاوربانک را به شما اطلاع میدهد. توان خروجی این محصول 15 وات است که در کمترین زمان میتوانید موبایل خود را شارژ کنید.

پاوربانک باسئوس مدل Qpow ظرفیت 10000 

پاوربانک فست شارژ انکر مدل A1363 ظرفیت 20000 

یکی دیگر از پاوربانک هایی که در لیست بهترین پاوربانک فست شارژ قرار گرفته است این مدل از پاوربانک انکر میباشد که با توان خروجی 18 وات در کمترین زمان باتری گوشی شما را شارژ میکند و نیاز به ساعتها انتظار نیست. ظرفیت این پاوربانک همانطور که گفتیم 20000 است که چندین بار می تواند موبایل شما را به طور کامل شارژ کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول تطبیق شدت جریان خروجی با ولتاژ دستگاهی است که به آن متصل شده است. این مورد کمک میکند تا باتری دستگاه شما آسیب نبیند. این پاوربانک نیز مانند دیگر محصولات معرفی شده دارای دو پورت میباشد و امکان اینکه همزمان دو دستگاه را شارژ کنید وجود دارد.

پاوربانک فست شارژ انکر مدل A1363 ظرفیت 20000 

پاوربانک سیلیکون پاور مدل QX55

این پاوربانک با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر است که نسبت به نمونه های قبلی وزن سنگین تری نیز دارد. همانطور که میدانید هر چه ظرفیت باتری بالاتر برود وزن و اندازه پاوربانک نیز افزایش میابد. با این ظرفیت عالی می توانید چندین بار موبایل خود را شارژ کنید و اگر دائما در سفر هستید بهترین گزینه برای شما است. سیلیکون پاور پورت های مختلفی را روی خود دارد که انواع دستگاه  ها را با آن میتوانید شارژ کنید و نشان میدهد که نمونه بارز یک پاوربانک کامل است. برای شارژ کردن کامل این پاور بانک نیاز به 9 ساعت زمان دارید اما با قابلیت فست شارژی که دارد دستگاه شما را در کمترین زمان شارژ میکند. قیمت این پاوربانک حدود 2 میلیون تومان می باشد.

پاوربانک سیلیکون پاور مدل QX55

پاوربانک فست شارژ انرجایزر مدل UE30000PQ

یکی از مدل های پرسرعت پاوربانک که با سرعت 22.5 وات موبایل شما را شارژ میکند این نمونه از انرجایزر می باشد که با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر در بازار به فروش میرسد. این پاوربانک نیز مانند قبلی دارای سه پورت میکرو یو اس بی، لایتنینگ و تایپ سی میباشد که هر نوع دستگاهی را با آن میتوانید شارژ کنید. بنابراین میتوانید از این محصول برای شارژ دستگاه هایی که از فست شارژ پشتیبانی میکنند استفاده کنید.

پاوربانک فست شارژ انرجایزر مدل UE30000PQ

پاوربانک راوپاور مدل RP-PB 201

این پاوربانک از نظر فنی بسیار عالی عمل میکند و با ظرفیت 20هزار خود میتواند چندین بار موبایل شما را شارژ کند. همچنین با سرعت فست شارژ بالای خود ثابت کرده است که برای شارژ کردن لپ تاپ نیز بسیار مناسب است. این پاوربانک قیمت بالایی دارد اما در عوض کیفیت بسیار خوبی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. از ویژگی های پاوربانک راوپاور میتوان به دارا بودن قابلیت شارژ سریع آیفون با توان 60 وات و اندروید با توان 18 وات، امکان شارژ همزمان  دو دستگاه اشاره کرد. این پاوربانک برای شارژ شدن نیاز به 3 ساعت زمان دارد. بنابراین تنها معایب این پاوربانک قیمت بالای آن است.

پاوربانک راوپاور مدل RP-PB 201

پاوربانک فست شارژ انکر مدل PowerCore III Sense 10K

یکی دیگر از بهترین پاوربانک های فست شارژ انکر این مدل است که با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر تولید میشود. این پاوربانک از فناوری PD برای شارژ سریع دستگاه های سازگار با USB-C پشتیبانی میکند. این پاوربانک نیز می تواند دو دستگاه را همزمان شارژ کند. اگر استفاده زیادی از پاوربانک دارید این مدل به راحتی در کیف شما جا میشود و وزنی بسیار سبک دارد. روی بدنه این پاوربانک صفحه ال ای دی کار شده است که میزان شارژ پاوربانک را نشان میدهد. این مدل از برند انکر با گارانتی 18 ماهه در فروشگاه ها موجود است.

پاوربانک فست شارژ انکر مدل PowerCore III Sense 10K

جمع بندی

اگر به دنبال پاوربانکی هستید که از شارژ سریع پشتیبانی کند و در کمترین زمان دستگاه شما را شارژ کند میتوانید از این مقاله کمک بگیرید. در این مقاله چند نمونه از بهترین پاوربانک فست شارژ را با قیمت های مختلف معرفی کرده ایم. البته تهران جانبی یکی از بزرگترین فروشگاه های پخش عمده پاوربانک است که میتوانید نمونه های بیشتری از پاوربانک فست شارژ را در آن مشاهده کنید و به صورت عمده سفارش دهید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا