اتاق خبر

شكست آيفون ١٥ در مقابل باتري سامسونگ گلكسي S24 !!

آخرین مدل از خانواده گلکسی، سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا (Samsung Galaxy S24 Ultra)، در آزمایشات جدید نمایانگردوام باتری بی‌نظیر است که این گوشی را به عنوان یکی از بادوام‌ترین گوشی‌های تاریخ از نظر باتری معرفی می‌کند. با یک باتری ۵۰۰۰میلی‌آمپر ساعتی، گلکسی S24 Ultra با حالت سازگاری (adaptive mode) حدود ۱۶ ساعت و ۴۵ دقیقه دوام می‌آورد.

مقایسه با مدل پیشین، گلکسی اس ۲۳ اولترا (Galaxy S23 Ultra)، نشان می‌دهد که افزایش چشمگیری در زمان شارژ دوام باتری رابه ارمغان آورده است. در آزمایشات، Galaxy S23 Ultra به مدت ۱۲ ساعت و ۲۲ دقیقه توانست دوام داشته است. همچنین، اگرصفحه نمایش گوشی گلکسی اس ۲۳ Ultra را در حالت ۶۰ هرتز قرار دهید، دوام آن به ۱۳ ساعت و ۹ دقیقه افزایش می‌یابد.

تهران جانبی واردکننده و پخش عمده لوازم جانبی موبایل

باتری گلکسی S24 Ultra رقیب آیفون ۱۵ پرومکس

باتری گلکسی S24 Ultra رقیب آیفون ۱۵ پرومکس

در مقایسه با رقیب اصلی، آیفون ۱۵ پرومکس (iPhone 15 Pro Max)، که با دوام ۱۴ ساعت و ۲ دقیقه به خود افتخار می‌کند،Galaxy اس ۲۴ اولترا نشان داده است که دارای دوام بیشتری در حدود ۳ ساعت نسبت به آیفون است.

با توجه به نتایج به دست آمده، سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا (Samsung Galaxy S24 Ultra) به عنوان یکی از بادوام‌ترین باتری‌های گوشی‌های هوشمند در تاریخ بازار معرفی شده است.

مطالعه مقالات بیشتر در تهران جانبی :

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا