تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

بهترین هولدر موبایل برای ماشین های مختلف

مطمئنا برای همه شما عزیزان پیش آمده است که حین رانندگی نیاز ضروری به گوشی خود پیدا کنید. برای مثال نیاز به مسیر یابی از طریق جی پی اس گوشی و یا پاسخگویی به تماس و.. داشته باشید؛ که اگر حین رانندگی چنین  کاری را انجام دهید خطرات زیادی شما را تهدید میکند. به همین منظور اختراع بسیار کاربردی انجام داده اند و دست سومی را برای شما رانندگان تولید کرده اند. این دست سوم  که خطرات هنگام رانندگی را تا حد زیادی کاهش میدهد به نام هولدر نگهدارنده موبایل شناخته میشود. این هولدر ها انواع مختلفی دارند و برای هر نوع ماشین مدل مخصوص خود در بازار موجود است که در ادامه آنها را معرفی کرده ایم.

هولدر موبایل برای خودرو

انواع محل نصب هولدر نگهدارنده موبایل

هولدر ها بر اساس محل نصب روی ماشین به سه نوع تقسیم میشوند. هولدر موبایل روی شیشه و داشبورد که به راحتی روی آنها نصب میشود و برخی دارای گیره نگهدارنده گوشی هستند و برخی دیگر مغناطیسی میباشند. اغلب افراد این نوع هولدر را بر روی داشبورد نصب میکنند تا حواس پرتی ایجاد نکند. هولدر نگهدارنده گوشی روی دریچه کولر نوع دیگری می باشد که البته خواهان زیادی ندارد زیرا جلوی عبور هوا را میگیرد و در زمستان با جریان هوای گرم به باتری گوشی ممکن است آسیب برساند. محل دیگری که میتوان روی آن هولدر نصب کرد روی CD پلیر است که باعث کاهش دید شما نمیشود. برای کسانی که امکان نصب هولدر روی شیشه یا داشبورد ندارد این آخرین راه حل برای آنها می باشد.

مطالعه بیشتر: بهترین کابل های فست شارژ

انواع هولدر برای ماشین

از زمانی که این لوازم جانبی بسیار کاربردی شد و کاربران زیادی اقدام به خرید آن کردند تولید کنندگان تنوع در مدل های هولدر را بیشتر کردند که هر فردی با توجه به نیاز خود مدلی از آنها را تهیه میکند. اگر شما آشنایی کاملی با انواع آن ندارید و نیاز خود را در این مورد نمی شناسید ادامه مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

هولدر نگهدارنده گیره ای: این نوع هولدر با استفاده از گیره روی دریچه کولر نصب میشود و اختلالی در دید راننده ایجاد نمیکند. البته هنگامی که بخاری یا کولر ماشین روشن است ممکن است ضرر هایی به موبایل شما برساند که البته می توانید دریچه آن را ببندید و از دیگر دریچه های ماشین استفاده کنید. زیرا برای مثال گرمای بیش از حد باعث انفجار باتری گوشی میشود.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین

هولدر نگهدارنده مکنده: محل نصب این هولدر ها روی داشبورد یا شیشه ماشین می باشد. اتصال این هولدر ها به کمک ساکشن کاپ یا چسبنده های مکنده تنظیم می شود. هنگام خرید از کیفیت ساکشن کاپ مطمئن شوید زیرا پس از مدتی قدرت مکنده ها کم میشود. برای محل نصب نیز به دلیل فضای زیاد داشبورد و شیشه جلو نگرانی برای کمبود جا ندارید.

هولدر نگهدارنده خودرو

هولدر چسبی: همانطور که از اسمش پیداست این هولدر با چسب روی داشبورد و شیشه نصب میشود. بنابراین باید در محل نصب دقت کنیم زیرا پس از آن جابه جایی بسیار سخت است و جای چسب روی محل باقی می ماند.

هولدر گوشی برای ماشین

هولدر مغناطیسی: گوشی شما را با قدرت مغناطیسی محکمی نگهداری میکند. محل نصب این هولدر ها میتواند روی داشبورد، شیشه و دریچه کولر باشد. تنها تفاوت هولدر مغناطیسی با گیره ای برداشتن سریع گوشی است. بسیاری از افراد نگران آسیب رسیدن به گوشی خود هنگام استفاده از هولدر مغناطیسی هستند که باید بگویم این یک شایعه است و جای نگرانی نیست. هولدر مغناطیسی هیچ آسیبی به گوشی شما نمیرساند. اما باید از قوی بودن مگنت اطمینان حاصل کنید تا گوشی از هولدر جدا نشود.

هولدر مغناطیسی موبایل برای ماشین

خرید عمده هولدر موبایل

در ابتدای مقاله به شما قول داده بودیم که راهنمای خرید بهترین هولدر برای ماشین های مختلف را قرار دهیم. همانطور که گفتیم افراد با توجه به نیاز خود هولدر مناسب را خریداری میکنند اما برخی افراد ممکن است با این وجود باز هم نتوانند هولدر نگهدارنده مناسب را خریداری کنند. ادامه مطلب، مناسب برای فروشندگان و مشتری ها می باشد که میتوانند به راحتی پس از مطالعه آن هولدر مناسب را خریداری کنند. قبل از خرید نکات زیر را در محصول بررسی کنید.

  1. جنس هولدر: از مهم ترین نکات در هر محصولی خصوصا هولدر نگهدارنده بررسی جنس و کیفیت آن می باشد تا علاوه بر اینکه به گوشی شما آسیبی نرساند عمر طولانی داشته باشد. هولدر ها از جنس های پلاستیک و PVC ساخته میشوند. جنس پلاستیک ممکن است در معرض شکستگی قرار بگیرد بنابراین بهتر است از جنس Pvc استفاده کنید.
  2. امکان شارژ کردن موبایل: قطعا بهترین هولدر آن است که قابلیت و کاربرد های بیشتری داشته باشد. برخی هولدر ها قابلیت شارژ بی سیم را فراهم میکنند و برخی دارای شارژر فندکی هستند. چنین هولدر هایی مناسب برای مسافرت، رانندگان اسنپ و تاکسی می باشد.
  3. میزان چرخش هولدر: چرخش هولدر میتواند از مهم ترین ویژگی های آن باشد بنابراین بهتر است هولدری را تهیه کنید که قابلیت چرخش 360 درجه داشته باشد.

مطالعه بیشتر: بهترین روش های تمیز کردن اسپیکر گوشی

هولدر مناسب ماشین های مختلف

هولدر ها همانطور که دیدید انواع مختلفی دارند. اما ممکن است فرد نتواند هولدر مناسب ماشین خود را تشخیص دهد زیرا نوع طراحی داشبورد و داخل ماشین شما میتواند تاثیر زیادی در انتخاب شما بگذارد. در ادامه چندین نوع را بررسی کرده ایم.

بهترین هولدر موبایل برای پراید: انتخاب هولدر مناسب برای پراید سلیقه ای میباشد و از همه نوع هولدری میتوانید استفاده کنید و نیاز نیست سختگیر باشید. امکان نصب هولدر روی داشبورد، شیشه، فرمون، دریچه کولر پراید امکان پذیر است.

هولدر مناسب برای 206: نصب هولدر روی داشبورد 206 کمی سخت است و بهتر  است از هولدر مکنده ای روی شیشه جلوی ماشین استفاده کنید که به راحتی روی شیشه میچسبد.

بهترین هولدر برای ال 90: بهترین مکان نصب هولدر در ماشین های ال نود فضای بین دریچه کولر و شیشه جلو میباشد. بنابراین انتخاب بین دو گزینه هولدر مکنده و مغناطیسی را باید در نظر بگیرید و با توجه به محل نصب یکی از آنها را انتخاب کنید.

سخن پایانی

هولدر نگهدارنده موبایل، امنیت رانندگی را تضمین میکند و می توانید بدون حواس پرتی به تماس های خود پاسخ دهید، مسیر مورد نیاز را پیدا کنید و یا موسیقی های خود را پخش کنید. اما با این وجود نباید کل تمرکز خود را به گوشی دهید و فقط برای نگهداری گوشی از آن استفاده کنید. اگر نمیدانید هولدر با کیفیت را از کجا به صورت عمده خریداری کنید پیشنهاد ما سایت تهران جانبی می باشد. انواع هولدر ها با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در این سایت موجود است. لوازم جانبی های مختلفی در تهران جانبی نیز موجود است که میتوانید در مغازه خود موجود کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من راننده اسنپم و بعضی وقتا برای پیدا کردن مسیر به مشکل میخوردم و برای اینکه تصادف نکنم نمیتونستم از مسیریابی گوشیم استفاده کنم. به همین خاطر یک هولدر برای ماشینم گرفتم که واقعا عالی بود. این هولدر قابلیت چرخش 360 درجه داشت و می‌تونست به راحتی با انواع مختلف موبایل‌ها سازگاری داشته باشه. مهمترین ویژگی این هولدر این بود که موبایل را به صورت ایمن نگه می‌داشت و از سقوط اون جلوگیری می‌کرد. اگر به دنبال هولدری برای ماشینتان هستید، از این مطلب استفاده کنید. به من که خیلی کمک کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا