اتاق خبر

شيشه هدست ويژن پرو خود به خود ميشكند!

هنوز چند هفته از عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل به نام ویژن پرو نمی‌گذرد، اما این محصول جدید بار دیگر خبرساز شده است. اینبار، تعدادی از کاربران از ترک خوردن ناگهانی و بدون دلیل شیشه جلویی این هدست گران‌قیمت خبر می‌دهند.

گزارش‌های متعددی در پلتفرم ردیت منتشر شده که نشان می‌دهد ترک‌هایی در شیشه جلویی ویژن پرو، در قسمت پل بینی، ایجاد شده است. کاربران تأکید می‌کنند که این ترک‌ها بدون هیچگونه ضربه یا حادثه‌ای، به طور خود به خود ظاهر شده‌اند.

تهران جانبي پخش عمده و وارد كننده لوازم جانبي موبايل

باید اشاره کنیم اپل ویژن پرو یک هدست واقعیت ترکیبی میباشد که محتوای دیجیتالی را وارد دنیای فیزیکی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق حرکت چشم‌ها، دست‌ها و البته صدا کارهای مورد نظر را انجام دهید. با هدست ویژن پرو دنیای واقعی با دنیای مجازی ترکیب می‌شود تا تجربه‌ای عجیب و منحصر به فرد به‌وجود بیاید که نمایی از آینده مشخص شود.

ویژن پرو چون اولین نسل از هدست واقعیت ترکیبی اپل است و به همین جهت سازنده آمریکایی باید طرح ابتدایی و اولیه را تولید می‌کرده که اتفاقا از نظر ظاهری نتیجه خوب و جذاب از آب درآمده است.

برای استفاده از ویژن پرو خودتان باید آن را سرهم کنید که کار چندان دشواری نیست. دوراه برای استفاده از ویژن پرو اپل وجود دارد، یکی این که از بند کشی موجود استفاده کنید و دیگری این که بند Dual Loop را به‌کار بگیرید. بند کشی ویژن پرو از نظر راحتی در برداشتن و گذاشتن محصول گزینه بهتری است و ظاهر زیبا‌تری هم دارد ولی باعث می‌شود که کل وزن ویژن پرو روی صورت و زیر چشم قرار بگیرد و شما را پس از ۳۰ یا ۴۰ دقیقه بسیار خسته کند!

بند Dual Loop کمی از نظر استفاده ممکن است دشوارتر باشد زیرا مانند بند کشی نمی‌توانید به‌راحتی آن را از طریق دایره چرخان کناری تنظیم کنید ولی از نظر راحتی وضعیت بسیار بهتری دارد. در واقع اگر از بند Dual Loop استفاده کنید فشار ویژن پرو و وزن آن به‌روی سرشما تقسیم می‌شود و فشار بسیارکمتری به صورت شما می اید.

پس برای استفاده کوتاه پیشنهاد می‌کنیم به سراغ بند کشی بروید و برای استفاده طولانی‌تر از بند دوتایی کمک بگیرید. اپل ویژن پرو بسته به نوع set up که انجام می‌دهید بین ۵۹۰ تا ۶۳۰ گرم وزن دارد که وزن آن مقداری بیشتر از رقبای موجود در بازار است ولی به‌گونه‌ای نیست که این وزن بیشتر احساس شود و بسیاری از رقبا نیز وزنی حدود ۵۰۰ گرم دارند.

شيشه هدست ويژن پرو

یک کاربر با نام کاربری dornbin می‌گوید که پس از تمیز کردن شیشه هدست و قرار دادن کاور روی آن، صبح روز بعد متوجه شکستگی شیشه شده است.

کاربر دیگری نیز گزارش می‌دهد که در حالی که ویژن پرو در کاور و کیس محافظ قرار داشته، شیشه آن ترک خورده است.

هنوز دلیل دقیق این مشکل مشخص نیست. برخی کاربران معتقدند که این مشکل به دلیل تولید حرارت زیاد دستگاه است، در حالی که برخی دیگر نقص طراحی را عامل این مشکل می‌دانند. آنها می‌گویند که سفت کردن بندهای پشتی هدست، فشار زیادی به شیشه واردمی‌کند.

هنوز مشخص نیست که چه تعداد از کاربران با این مشکل مواجه شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که تعمیر آن هزینه هنگفتی برای خریداران خواهد داشت. با وجود سرویس AppleCare، تعمیر شیشه ویژن پرو حدود 300 دلار و بدون این سرویس، حدود 800 دلار هزینه خواهد داشت.

کاربرانی که برای حل مشکل شکستگی نمایشگر ویژن پرو به نمایندگی‌های اپل مراجعه کرده‌اند، با پاسخ منفی روبرو شده‌اند. به آنهاگفته شده است که باید هزینه تعمیر شیشه را بپردازند، چرا که این مشکل هنوز به عنوان یک نقص ساختاری ثبت نشده است.

این مشکل جدید، نگرانی‌هایی را در مورد کیفیت و دوام ویژن پرو ایجاد کرده است. باید منتظر ماند و دید که اپل چه واکنشی به این گزارش‌ها نشان می‌دهد و آیا برای حل این مشکل اقدامی خواهد کرد یا خیر.

مطالعه مقالات بيشتر در تهران جانبي :

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا