اتاق خبر

شگفتی از اپل: پیشرفت به سوی فناوری 6G برای دستگاه‌های خود!

در حالی که خبرهایی درباره شکست اپل در توسعه مودم 5G منتشر شده بود، افشاگر معروف توضیح داده است که این شرکت به پیاده‌سازی اتصال شبکه‌ای 6G در دستگاه‌های خود توجه می‌کند.

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین خبرنامه خود اظهار کردهاست که اپل به طور فزاینده‌ای به توسعه فناوری 6G علاقه‌مند است و حتی با وجود مشکلاتی که در توسعه مودم 5G سفارشی گزارش شده است، همچنان به این موضوع تمرکز دارد.

تهران جانبی پخش عمده و واردکننده لوازم جانبی موبایل

پیشرفت به سوی فناوری 6G

این شرکت در سال ۲۰۲۱ با لیست مشاغل خاصی که به 6G اشاره داشت، نشان داد که به پیشرفت فناوری شبکه‌ای 6G علاقه‌منداست. همچنین، یک موقعیت شغلی برای هماهنگی طراحی و مدل‌سازی معماری مرجع 6G نیز در وب سایت اپل منتشر شده است. این فهرست بخشی از تلاش فزاینده اپل برای استخدام مهندسان برای توسعه فناوری‌های شبکه‌ای 6G است.

اپراتورها در حال حاضر روی نسل بعدی اتصال شبکه‌ای، یعنی 6G کار می‌کنند. اپل هم به «Next G Alliance» ملحق شده است،گروهی صنعتی که به پیشبرد پیشروی فناوری تلفن همراه در 6G و فراتر از آن در طول دهه آینده می‌پردازد. با این حال، همچنان به تکامل فناوری 5G نیز فکر می‌کنند.

بعضی از تحلیلگران باور دارند که فناوری 6G می‌تواند سرعت بیش از ۱۰۰ برابر سریع‌تر از 5G را فعال کند، اما عملکرد بهبود یافته آن هنوز در دنیای واقعی مشخص نیست. انتظار نمی‌رود که 6G تا سال ۲۰۳۰ در دستگاه‌های آینده ظاهر شود، زیرا خود صنعت 5G هم هنوز یک فناوری نوپا محسوب می‌شود!!

مطالعه مقالات بیشتر در تهران جانبی :

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا