تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

مقایسه اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2316 با مدل TS 23004 

تسکو یکی از بهترین برند های تولید انواع لوازم جانبی موبایل است که به صورت تخصصی در زمینه تولید مدل های مختلف اسپیکر های بلوتوثی نیز فعالیت میکند. مدل های TS 2316 و TS 23004 دو نمونه از محبوب ترین اسپیکر های برند تسکو در بازار است که مزایای بسیار و شبیه به هم در عین حال متفاوت نیز دارند و اغلب افراد هنگام خرید نمیتوانند تصمیم بگیرند که کدام یک بهتر است. در این مقاله می خواهیم به مقایسه این دو اسپیکر بپردازیم و به این نتیجه برسیم که کدام یک برای شما بهتر است؟ پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. 

مدل های TS 2316 و TS 23004 دو نمونه از محبوب ترین اسپیکر های برند تسکو

معرفی اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل  TS 23004

این مدل از اسپیکر قابل حمل و بلوتوثی تسکو از پلاستیک فشرده ساخته شده است که حدود 480 گرم وزن دارد. شما میتوانید به هر دو صورت باسیم و بدون سیم از آن استفاده کنید. این اسپیکر از درگاه‌های USB ،AUX و شیار کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. علاوه بر اینها از بلوتوث نیز پشتیبانی میکند که یکی از محبوب ترین روش ها برای اتصال به اسپیکر است. یک میکروفون مخصوص گفتگو در این اسپیکر قرار داده شده است که امکان مکالمه تلفنی را برای شما فراهم میکند. دکمه هایی نیز روی بدنه قرار دارد که امکان استفاده از رادیو نیز در این اسپیکر موجود است.

از دیگر ویژگی های این اسپیکر می توان به باتری قدرتمند اسپیکر تسکو اشاره کرد که در این مدل از باتری لیتیومی با ظرفیت 12000 استفاده شده است. وضوح و قدرت صدا در این اسپیکر 42 دسی بل است. توان این دستگاه به طور کلی بسیار خوب است اما اگر اسپیکر را به برق متصل کنید توان بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اگر ویژگی های ظاهری این اسپیکر را بخواهیم برای شما بازگو کنیم؛ دارای چهار دکمه روی بدنه می باشد که با کمک آنها میتوان از قابلیت های پخش/توقف، جوابگویی به تماس های ورودی، کم و زیاد کردن صدای اسپیکر و همچنین تعویض اهنگ ها را انجام دهید. این اسپیکر جذاب همچنین علاوه بر داشتن ریموت کنترل، درگاه اتصال گیتار نیز دارد. میتوانید گیتار الکتریک خود را به اسپیکر وصل کنید و از صدای آن لذت ببرید. از دیگر قابلیت های جذاب این اسپیکر میتوان به نورپردازی آن اشاره کرد که در مهمانی ها بسیار کاربردی است.

معرفی اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2316

اسپیکر بلوتوثی مدل TS 2316 از برند تسکو، با طراحی استوانه‌ای شیک و منحصر به فرد، توانایی پخش صدای باکیفیت را فراهم می‌کند. این اسپیکر از طریق فناوری بلوتوث به گوشی‌های هوشمند، تبلت و سایر دستگاه‌های سازگار متصل می‌شود و فاصله اتصال تا 10 متر را پوشش می‌دهد. همچنین، دارای ورودی AUX 3.5  میلی‌متری برای اتصال به دستگاه‌های بدون بلوتوث، شیار کارت حافظه میکرو SD و پورت USB برای اتصال فلش مموری می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این اسپیکر، قابلیت TWS است که به کاربر امکان اتصال دو اسپیکر TS 2316 به یک دستگاه بلوتوثی را می‌دهد و صدای قوی‌تر و واضح‌تری ارائه می‌کند.

این اسپیکر با دو درایو و توان خروجی 10 وات، در محدوده فرکانسی 100 هرتز تا 18کیلوهرتز صدایی استریو با جزئیات کامل و بیس عالی ارائه می‌دهد. همچنین، دارای میکروفون داخلی با کیفیت برای مکالمات بدون نویز، پشتیبانی از رادیو FM با آنتن اکسترنال و باتری 1200میلی‌آمپر ساعتی که زمان پخش موسیقی تا 6 ساعت، زمان مکالمه تا 5-4 ساعت و زمان استندبای تا 20 ساعت را فراهم می‌کند.

باتری این اسپیکر توسط کابل MicroUSB قابل شارژ است و دارای نورپردازی داخلی و دکمه‌های فیزیکی برای مدیریت پخش موسیقی و تنظیم ولوم می‌باشد. این اسپیکر با کیفیت و قابلیت‌های بی‌نظیر، گزینه‌ی ایده‌آلی برای لذت‌بردن از موسیقی در هر زمان و مکان است.

کدام یک از این دو اسپیکر بهتر است؟

هر دوی این اسپیکر در جای خود کیفیت بسیار خوبی را ارائه میدهند. برای خرید بهترین اسپیکر تسکو کافیست در ابتدا نیاز های خودتان از یک اسپیکر را در نظر بگیرید. هر دوی این اسپیکر ها قابل حمل هستند و دارای قابلیت اتصال بلوتوث هستند. از نظر ظاهری نیز هر دو اسپیکر جذاب و قابل پسند هستند. بنابراین با توجه به معرفی کاملی که راجب هر دو اسپیکر قرار دادیم میتوانید اسپیکر مناسب خود را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

همانطور که میدانید خرید عمده اسپیکر بلوتوثی و تکی  امروزه بسیار افزایش یافته است. برند های مختلفی در این زمینه فعالیت میکنند. در سایت تهران جانبی انواع برند های اسپیکر بلوتوثی را میتوانید به صورت عمده تهیه کنید. خرید عمده اسپیکر تسکو در مدل های مختلف نیز موجود است.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا