تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

خرید و لیست قیمت انواع شارژر شیائومی

شارژر های شیائومی از با کیفیت ترین شارژر های بازار هستند و قابل استفاده برای گوشی هایی با برند های مختلف می باشد. خرید شارژر شیائومی از چندین جهت گزینه بسیار خوبی محسوب میشود. برای مثال این شارژر ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مناسب برای گوشی های هوشمند امروزی می باشد. همچنین قیمت آن نسبت به کیفیتی که ارائه می دهد بسیار قانع کننده و مناسب می باشد. در اینجا مطلبی راجب خرید و لیست قیمت انواع شارژر شیائومی قرار داده ایم که میتوانید شارژر مناسب دستگاه خود را با اطلاعات کامل پیدا کنید.

پیشنهاد ویژه: خرید عمده شارژر موبایل با قیمت ارزان از سایت تهران جانبی

قیمت شارژر شیائومی

قیمت شارژر شیائومی به توان خروجی آن بستگی دارد. هر چه توان خروجی بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. برای مثال قیمت شارژر شیائومی 120 واتی از 67 واتی بیشتر است. اما با توجه به کیفیتش قیمتی بسیار منطقی را به شما ارائه میدهد. بنابراین با توجه به ظرفیت و توان باتری خود باید شارژر مناسب را خریداری کنید. در سایت تهران جانبی انواع اورجینال آن موجود است و می توانید قیمت اصلی هر کدام را مشاهده کنید.

انواع شارژر شیائومی

شارژر های شیائومی مانند هر شارژر دیگری به سه دسته دیواری، فندکی و بی سیم تقسیم میشود. همه آنها از کیفیت کافی برخوردارند و تا مدت طولانی بدون آسیب رساندن به موبایل شما کار میکند. در ادامه انواع آن را بررسی کرده ایم.

شارژر دیواری: از رایج ترین نوع شارژر ها شارژر دیواری است. انواع شارژر ها از 10 تا 120 وات با برند شیائومی تولید میشوند. شارژر شیائومی ZMI HA622 یکی از بهترین و محبوب ترین شارژر های برند شیائومی میباشد که از قابلیت فست شارژ پشتیبانی میکند و موبایل شما را با سرعت بالایی شارژ میکند. این شارژر با توان خروجی 18 وات دارای دو درگاه است و میتواند دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کند.

شارژر وایرلس: این شارژر ها با نام شارژر بی سیم نیز شناخته میشود. یکی از جذاب ترین و محبوب ترین شارژر های وایرلس شیائومی مدلی است که برای خودرو طراحی شده است و در زمان کمی موبایل شما را شارژ خواهد کرد. این شارژر با توان خروجی 20 وات روی کولر خودرو نصب میشود و قیمت بیشتری نسبت به شارژر دیواری با همین توان خروجی دارد.

شارژر فندکی: نوع دیگر شارژر های برند شیائومی شارژر فندکی است که در خودرو استفاده میشود. با دوام و کیفیت بالایی که دارد یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای خرید شارژر فندکی می باشد. شارژر فندکی شیائومی حتی با توان خروجی 37 وات در بازار موجود است و می توانید جدیدترین گوشی ها را با آن شارژ کنید.

لیست قیمت انواع شارژر شیائومی

خرید عمده شارژر شیائومی

برای خرید شارژر شیائومی لازم است چند نکته را برای شما عزیزان مطرح کنیم. نکته اول این است که اگر از نظر بودجه مشکل و محدودیتی ندارید پیشنهاد ما به شما خرید شارژر 120 واتی برند شیائومی است. اما اگر بودجه کافی ندارید میتوانید شارژر 67 واتی را تهیه کنید و کیفیت عالی را دریافت کنید. البته ناگفته نماند که تفاوت قیمت ها آنچنان نیست و بهتر است شارژر 120 واتی را تهیه کنید.

نکته دومی که باید در نظر بگیرید این است که به اورجینال بودن شارژر توجه کنید. یکی از نشانه های اصل بودن شارژر شیائومی این است که در بسته بندی جعبه خود فاقد کابل شارژ میباشد و مهم ترین نشانه ها هم که اطلاعات درج شده روی شارژر است. ما برای تشخیص شارژر شیائومی اصل از تقلبی مقاله ای قرار داده ایم که بهتر است قبل از خرید مطالعه کنید. برای خرید کابل USB نیز میتوانید از طریق سایت تهران جانبی اقدام کنید.

قیمت بالای شارژر شیائومی در مدل های معمولی گران نیست. بنابراین اگر موبایلتان از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمیکند نیازی به خرید شارژر گران قیمت شیائومی نخواهید داشت.

پیشنهاد ویژه: خرید عمده پاوربانک با قیمت مناسب از سایت تهران جانبی

سخن آخر

همانطور که مطالب را خواندید شارژر ها شیائومی انواع مختلفی دارند و هر کدام قیمت متفاوتی دارند. ما در اینجا تنها مدل های کاربردی شارژر را بررسی کردیم شما میتوانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت انواع مدل های شارژر شیائومی اصل به همراه اطلاعات و جزئیات کامل مشاهده کنید. این تنوع در سایت تهران جانبی تنها برای شارژر نیست و در هر زمینه ای از لوازم جانبی موبایل تهران جانبی بیشترین تنوع را دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا