تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

آموزش روش های تشخیص شارژر شیائومی اصل از فیک

امروزه شیائومی به یکی از برند های بسیار محبوب و فعال میان افراد شناخته شده است و به طور جدی با برند سامسونگ در حال رقابت است. این برند از حوزه تولید گوشی و انواع لوازم جانبی موبایل غوغا به پا کرده است. قطعا هر موبایلی برای کار کردن نیاز به شارژ و شارژر دارد. از آنجایی که شرکت ها در حال حذف شارژر ها روی بسته بندی موبایل می باشند، خرید شارژر یکی از پر اهمیت ترین لوازم جانبی است که هنگام خرید باید به کیفیت آن بسیار توجه کنیم. همچنین اگر شارژر از روی بسته بندی موبایل برداشته نشود، به طور طبیعی پس از مدتی شارژر اورجینال گوشی خراب خواهد شد و باید به فکر شارژر جدیدی باشید.

همانطور که میدانید فروش لوازم جانبی سود قابل توجهی دارد و برخی دلالان و سودجویان هستند که جنس های تقلبی و فیک را در هر زمینه از لوازم جانبی موبایل خصوصا شارژر در بازار به اسم اصل به مردم می فروشند. ما در این مقاله نکاتی مهم برای شما قرار داده ایم که با استفاده از آن میتوانید شارژر شارژر شیائومی اصل را از فیک آن تشخیص دهید. بهتر است ارزش گوشی خود را بدانید و این مقاله را تا انتها بخوانید.

برای خرید انواع شارژر اصلی و اورجینال بر روی خرید عمده شارژر موبایل کلیک کنید!

5 روش برای تشخیص شارژر شیائومی اصل از فیک

چندین نکته در شارژی که خریداری میکنید میتواند نشان دهنده تقلبی بودن شارژر باشد. تا جایی که میتوانید از مکان های معتبر اقدام به خرید این لوازم جانبی مهم و ضروری کنید تا در آینده آسیب های هزینه بر و یا غیر قابل جبرانی به دستگاه شما وارد نشود. برخی از این نشانه ها به شرح زیر است:

مطالعه بیشتر:  واردات گلس گوشی از چین به ایران

دیر شارژ کردن باتری گوشی

شاید تا بحال برای شما هم اتفاق افتاده باشد که شارژی با قیمت بسیار مناسب خریداری کرده باشید و از این بابات بسیار خوشحال باشید اما پس از استفاده ببینید که باتری گوشی شما بسیار دیر شارژ می شود. این مورد نشان میدهد که شارژر تقلبی بوده و قدرت و کیفیتی ندارد. از قدیم گفتن هیچ ارزانی بی دلیل نیست!

استثناء:  در برخی موارد حتی ممکن است ولتاژ ورودی بیش از حد استاندارد باتری گوشی باشد و پس از مدتی باعث خرابی باتری گوشی شود.

بررسی آرم شیائومی بر روی آداپتور

روی محصولات اورجینال و اصل شیائومی لوگوی مخصوص آن ثبت شده است. البته برخی از محصولات شیائومی در بازار لوگوی شیائومی را ندارند این موضوع نشان میدهد که محصول فیک است. البته برخی از متقلبان در تلاشند تا لوگو را روی محصول خود درج کنند. اما اگر آن را با لوگوی اصلی مقایسه کنید تفاوت در فونت و.. را احساس میکنید. در شارژر های شیائومی اصل لوگوی شیائومی بر روی آداپتور درج شده و می توانید هنگام خرید آن را با لوگوی اصلی شرکت مقایسه کنید.

محصولات اورجینال و اصل شیائومی

کیفیت و متریال استفاده شده در شارژر شیائومی

از طریق متریال استفاده شده در شارژر های شیائومی میتوانید به اصل بودن و یا تقلبی بودن آن پی ببرید. حالا چجوری!؟ شارژر های اصلی شیائومی معمولا از مس ساخته شده اند و به آهنربا نمی چسبد. در حالی که نسخه های شارژر تقلبی 2 پین یا 3 پین شیائومی به راحتی به آهن میچسبند. همچنین شارژر های تقلبی طول عمر کوتاهی دارند و بعد از گذشت مدتی کوتاه خراب خواهند شد. در شارژر های فیک شیائومی توجه به جزئیات و ظرافت دیده نمیشود.

مطالعه بیشتر:  تفاوت ظرفیت اسمی با ظرفیت واقعی پاوربانک

برای خرید انواع کلگی شارژر اصلی بر روی خرید عمده کلگی شارژر کلیک کنید!

کد QR ثبت شده روی آداپتور

شرکت شیائومی برای تشخیص اورجینال بودن محصول کد QR را برای مشتریان خود قرار داده است. معمولا این کد یا بر روی بسته بندی شارژر چاپ شده است و یا روی بدنه آداپتور قرار گرفته  است. شما برای تشخیص شارژر شیائومی اصل از فیک کافیست این کد را اسکن کرده و متوجه اورجینال یا تقلبی بودن آن شوید. ناگفته نماند که در شارژر های تقلبی نیز ممکن است این کد بر روی کابل شارژر زده باشند و یا مانند برچسب روی آداپتور یا بسته بندی چسبانده باشند. بنابراین نیاز تشخیص شارژر اصل اسکن QR کد است.

بسته بندی استاندارد شارژر شیائومی

شرکت شیائومی به بسته بندی محصولات خود بسیار اهمیت میدهد و شارژر های آن دارای بسته بندی با کیفیت و استاندارد خود هستند در صورتی که شارژر های فیک یا بسته بندی بی کیفیت دارند یا اصلا بسته بندی ندارند و تنها درون یک کاور برای فروش قرار گرفته اند. توجه به این نکته ساده میتواند شما را به خوبی آگاه کند.

بسته بندی استاندارد شارژر شیائومی

توجه به ابعاد شارژر

اگر تمام موارد گفته شده را بررسی کرده اید اما هنوز شک و تردیدی در اصل بودن آن دارید آخرین روش برای تشخیص ابعاد آداپتور و طول کابل شارژر شیائومی است. طول کابل اورجینال شیائومی 120 سانتی متر میباشد.

برای خرید عمده انواع کابل شارژر اصلی بر روی خرید عمده کابل شارژر کلیک کنید!

سخن آخر

در این مطلب از تهران جانبی آموزش روش های تشخیص شارژر شیائومی اصل از فیک را برای شما عزیزان قرار دادیم و تمام نکات موجود را توضیح دادیم. خواندن این مطلب به شما کمک میکند به راحتی شارژر اصلی را خریداری کنید. همچنین اگر به دنبال مکانی معتبر برای خرید عمده شارژر شیائومی و دیگر شارژر ها هستید ما به شما سایت تهران جانبی را معرفی میکنیم که تمامی محصولات و لوازم جانبی موبایل را به صورت عمده با کیفیت بالا و اورجینال به فروش میرساند.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا