تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

چرا گلس گوشی رنگین کمانی میشود؟

شاید شما هم شاهد چنین اتفاقی بوده باشید که پس از مدتی طرح هایی رنگین کمانی را بر روی صفحه نمایش موبایل خود مشاهده کنید و اما دلیل آن را ندانید. این مشکل مربوط به گلس گوشی شما خواهد بود و هیچ ارتباطی به صفحه نمایش آن ندارد. چنین اتفاقی چندین دلیل میتواند داشته باشد که در این مقاله به آنها می پردازیم. قبل از هر چیز اگر به دنبال خرید عمده گلس گوشی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما عزیزان سایت تهران جانبی است که وارد کننده لوازم جانبی موبایل اورجینال می باشد و بهترین کیفیت در گلس را به شما ارائه میدهد.

دلایل رنگین کمانی شدن گلس موبایل

خب در این بخش از مقاله به این سوال که چرا گلس گوشی رنگین کمانی میشود پاسخ میدهیم. اصلی ترین دلایل بوجود آمدن این مشکل به شرح زیر است:

  1. نداشتن چسب کامل یا همان فول چسب نبودن گلس

اگر گلسی که تهیه می کنید به طور کامل دارای چسب نباشد و یا چسب آن بی کیفیت باشد، قطعا پس از مدتی روی صفحه نمایش گوشی نمی ماند و همین امر باعث میشود که خاصیت خود را از دست بدهد. همچنین هنگامی که گلس چسب خود را از دست بدهد لمس گوشی نیز ضعیف خواهد شد و شما مجبور به وارد کردن فشار بیشتری روی صفحه نمایش هستید که به مرور باعث رنگین کمانی شدن گلس خواهد شد.

مطالعه بیشتر:  معرفی بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون

البته ناگفته نماند که ممکن است بلافاصله پس از خرید گلس و نصب آن روی موبایل دچار چنین مشکلی شوید و گلس چسب محکمی نداشته باشد. در این صورت شما با گلکسی بی کیفیت روبرو هستید که علاوه بر رنگین کمانی شدن آن، محافظتی از گوشی شما نخواهد داشت.

  1. تغییر دمای محیط

یکی دیگر از علت هایی که باعث رنگین کمانی شدن گلس گوشی میشود افزایش یا کاهش دما است. اما به چه صورت؟ به این صورت که اگر گلس را در دمای بالایی قرار دهید لایه های محافظ آن اسیب میبینند و با کاهش یکباره دما اثر رنگین کمانی به وجود می آید. البته با ثابت شدن دما این مشکل برطرف خواهد شد و نیاز به انجام کاری نیست!

  1. ناهموار بودن گلس

اگر از گلس های بی کیفیت و ارزان قیمت استفاده کنید دچار چنین مشکلی می شوید. چرا که چنین گلس هایی از مواد مناسبی تهیه نشده اند و همین استفاده نکردن از متریال با کیفیت باعث ناهموار شدن سطح گلس میشود و پس از مدتی ممکن است رنگین کمانی نیز شود. ناگفته نماند که ناهموار بودن گلس به طور واضحی قابل مشاهده نیست و ممکن است این موضوع را تشخیص ندهید.

راه های جلوگیری از رنگین کمانی شدن گلس

راه های جلوگیری از رنگین کمانی شدن گلس

  • از گلس های با کیفیت و استاندارد و اصلی استفاده کنید. گول قیمت ارزان گلس را نخورید. گلس یکی از مهم ترین لوازم جانبی موبایل است بنابراین با کیفیت ترین آن را انتخاب کنید.
  • از فروشگاه های معتبر که دارای جنس های اورجینال هستند خرید کنید.
  • از مارک و برند های معروف گلس مانند نیلکین استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید که گلس مختص به گوشی شما باشد و مشابه نباشد.
مطالعه بیشتر:  معرفی انواع جدید محافظ صفحه نمایش برای گوشی های امروزی

پایان مطلب و نتیجه گیری

همانطور که اشاره کردیم گلس یکی از مهم ترین لوازم جانبی موبایل است که هر فردی بلافاصله بعد از خرید گوشی گلس را تهیه میکند. استفاده از گلس بی کیفیت مشکلاتی نظیر رنگین کمانی شدن و.. را بوجود می اورد. شما به عنوان فروشنده برای اعتماد سازی و همچنین رضایت مشتری خود باید با کیفیت ترین گلس ها را در مغازه خود موجود داشته باشید.

 سایت تهران جانبی در زمینه پخش عمده لوازم جانبی موبایل فعالیت میکند که محصولات خود را به طور مستقیم از چین وارد میکند. یکی از ویژگی های این وبسایت قیمت مناسب است که هر چه سفارش شما تعداد بیشتری باشد قیمت کمتری برای شما محاسبه خواهد شد. پیشنهاد میکنیم حتما از محصولات این وبسایت دیدن کنید.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا