تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

از کجا لوازم جانبی عمده بخریم؟

میدانیم که یکی از دغدغه های فروشندگان لوازم جانبی موبایل این است که محصولی را که خریداری می کنند با کیفیت و اصل باشد. همچنین یکی دیگر از نکاتی که برای آنها مهم است قیمت محصول است که انتظار دارند قیمتی مناسب را بیابند. از تولید کننده تا مصرف کننده دست های زیادی در کار است و شما باید راجب بازار لوازم جانبی اطلاعات بروز داشته باشید تا فروشگاه و شرکتی را انتخاب کنید که کالای اصل به شما ارائه دهد.

لیست خرید انواع لوازم جانبی ضروری و غیر ضروری موبایل:

اگر اول راه هستید و قصد دارید فروشگاه لوازم جانبی راه اندازی کنید به شما توصیه میکنم راهنمای راه اندازی فروشگاه لوازم جانبی موبایل ما رو از دست ندید. ما در این مقاله به صورت دقیق و قدم به قدم شما را راهنمایی میکنیم. همچنین در زیر لیستی را برای شما آماده کردیم که محبوب ترین لوازم جانبی موبایل رو که متقاضیان زیادی دارند را آوردیم:

  • قاب یا همان کاور
  • کیف 
  • گلس محافظ ( صفحه نمایش، دوربین)
  • شارژر 
  • پاوربانک
  • هندزفری 
  • باتری 
  • رم ( کارت حافظه)
  • اسپیکر بلوتوثی
  • مبدل OTG
  • کابل تبدیل
  • کابل AUX
خرید لوازم جانبی موبایل به صورت عمده

مراکز خرید لوازم جانبی

پاساژ علاالدین: 

یکی از قدیمی ترین و معروف ترین پاساژ های عرضه لوازم جانبی موبایل و گوشی های نو و کارکرده است که به دلیل تنوع برندهای مختلف و اورجینال عنوان بورس موبایل ایران را به نام خود ثبت کرده است. این پاساژ در تهران خیابان جمهوری قرار گرفته و ساعات کاری آن در تمام روز ها بجز تعطیلات و عزاداری ها از ساعت 11ظهر تا 21 می باشد.

مطالعه بیشتر: راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل از پاساژ علاالدین

مطالعه بیشتر:  بهترین تبلت برای ترید کردن کدام است؟

چارسو:

پاساژ چارسو در تهران در خیابان حافظ در نزدیکی پاساژ علاالدین قرار دارد. هر چند در عرضه لوازم جانبی موبایل به پای پاساژ علاالدین نمی رسد اما یکی از رقیب های سر سخت قیمتی در مقابل علاالدین مشغول به کار است.

گناوه:

گناوه به دلیل لب مرز بودن قیمت های پایین تری نسبت به جاهای دیگر دارد اما با مشکلات فراوانی نیز همراه است مانند هزینه بالای ارسال یا مصادره محصول به دلیل نداشتن مجوز

بانه:

بازار بانه نیز با قیمت های رقابتی در فروش لوازم جانبی همراه است ولی شرایط آن مانند بازار گناوه ریسک پذیر و سخت است.

مطالعه بیشتر: از کجا قاب گوشی عمده بخریم؟

اصفهان:

جدیدا اصفهان نیز وارد بازار فروش لوازم جانبی موبایل شده و توجه کاربران زیادی را به دلیل قیمت مناسب به خود جلب کرده که بازار های لوازم جانبی موبایل در خیابان احمدآباد اصفهان واقع شده است.

یکی از معایبی  که خرید حضوری دارد شاید شما به دلیل شلوغی یا هر مسئله دیگر فرصت دقت بر روی محصول مورد نظر را نداشته باشید و بعد از خرید پشیمانی هایی را به بار بیاورد یا اینکه اصلا به این بازار های گفته شده دسترسی نداشته باشید. خب در این صورت بهترین راه حل خرید از فروشگاه اینترنتی است. 

اما همانطور که قرار است به صورت عمده خرید کنید و خرید بزرگی داشته باشید قطعا باید از معتبر بودن فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی مطمئن شوید. فروشگاه تهران جانبی یکی از بهترین عرضه کنندگان لوازم جانبی اورجینال به صورت عمده است که به دلیل تنوع فراوان در محصولات و برند های با کیفیت کاربران زیادی را به خود جذب کرده است.

خرید لوازم جانبی به قیمت عمده

چرا از تهران جانبی خرید کنیم؟

 اطمینان از خرید: داشتن نماد اعتماد و ثبت آن در سایت ساماندهی سبب کسب اعتبار تهران جانبی شده است.

مطالعه بیشتر:  هولدر موبایل چیست + راهنمای جامع خرید انواع پایه برای گوشی

مشاوره قبل از خرید: اگر قبل از خرید در سایت به مشکلی برخوردید یا نیاز به اطلاعات بیشتر راجب محصول مورد نظر داشتید مشاوران تهران جانبی در خدمت شما هستند تا کمک های لازم را به شما ارائه دهند.

ضمانت و گارانتی: به دلیل واردات مستقیم از چین و شرکت های معتبر تمامی محصولات چه ساده و چه هوشمند دارای گارانتی و ضمانت هستند که در قسمت دسته بندی محصولات می توانید آن را مشاهده کنید.

حق انتخاب فراوان: متنوع بودن برند ها محصولات سایت تهران جانبی به شما این امکان را می دهد تا تنوع لوازم جانبی را در فروشگاه خود افزایش دهید همچنین قبل از خرید به دقت تمام ویژگی و اطلاعات محصول را بررسی کنید.

سخن آخر

احتمالا تا اینجای مقاله دانستید که از کجا لوازم جانبی عمده بخرید. ما در این مقاله یک معرفی کوتاه و مختصر از مراکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل را ارائه کردیم. حالا تصمیم با خود شماست که کجا را برای خرید عمده انتخاب کنید. خرید اینترنتی یا خرید حضوری؟ اگر وقت آن را ندارید که به صورت حضوری اقدام به خرید کنید بهتر است به صورت اینترنتی خرید خود را از سایت تهران جانبی انجام دهید و منتظر بار خود باشید. زمان رسیدن بار بعد از ثبت سفارش بین 4 روز تا 7 روز خواهد بود.

سایت تهران جانبی

سوالات متعدد

چطور به قیمت عمده در تهران جانبی دسترسی داشته باشم؟

با مراجعه به صفحه اصلی سایت تهران جانبی و انتخاب قسمت دسته بندی ها محصول مورد نظر را انتخاب کنید بعد از آن می بینید که قیمت عمده محصولات در زیر تصاویر محصول درج شده است.

چگونه از کالای تخفیف دار مطلع شویم؟

در تهران جانبی بخشی در سایت قرار داده شده که کالا های تخفیف دار را به همراه اطلاعات آن در سایت قرار میدهیم. برای مشاهده محصولات تخفیف دار، به قسمت پیشنهادات شگفت انگیز سایت مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر:  پخش عمده لوازم جانبی موبایل در بانه

چرا خرید عمده لوازم جانبی برای خرده فروشان بهتر از خرید تکی است؟

  • مقرون به صرفه و اقتصادی است.
  • در خرید عمده تنوع بیشتری را در فروشگاه خود موجود میکنید.
  • از اصالت و کیفیت کالای مورد نظر مطلع میشوید.

چرا باید از فروشگاه های معتبر برای خرید عمده لوازم جانبی اقدام کرد؟

  • خرید با قیمت کف بازار: فروشگاه های معتبر چون به طور مستقیم از خارج از کشور محصولات را وارد میکنند یا به طور مستقیم محصول خود را خریداری میکنند نسبت به فروشگاه های دیگر از قیمت مناسب تر و کیفیت بالاتری برخوردار است.
  • امکان مرجوعی کالای معیوب: این ویژگی را فقط فروشگاه های معتبر دارند چون محصولات آنها دارای گارانتی و ضمانت است که باعث میشود شما هیچ ضرری در خرید خود نداشته باشید.
  • خرید کالای اصل: همانطور که گفته شد چون فروشگاه معتبر تهران جانبی محصولات خود را به طور مستقیم از چین و دبی وارد میکند میتوانید از اصل بودن برند کالا مطمئن شوید.

آیا خرید عمده از کانال های اجتماعی گزینه خوبی است؟

ببینید عزیزان در کل انتخاب پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی میتواند گزینه خوبی برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل باشد اما ممکن است شما را با مشکلاتی روبه رو کند. همچنین بررسی محصول در سایت می تواند دقیق تر صورت بگیرد. باز هم در این مورد باید کانال تلگرام و یا پیچ اینستاگرام انتخابی شما معتبر باشد. که سایت تهران جانبی از بهترین پیج های اینستاگرامی و کانال تلگرام در پخش عمده لوازم جانبی موبایل می باشد برای اطلاعات بیشتر از کانال تلگرام تهران جانبی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مطالعه بیشتر: کانال تلگرام پخش عمده لوازم جانبی موبایل

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا