تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

معرفی بهترین شارژر وایرلس برای آیفون

در وهله اول این مقاله شاید براتون سوال باشد که شارژر وایرلس چگونه عمل میکند و یا در اطلاعات آن شک و تردید هایی داشته باشید. تهران جانبی به دلیل تجربه بالایی که در فروش عمده شارژر های وایرلس و انواع شارژر ها دارد این مقاله را قرار داده است که به شما عزیزان کمک کند بهترین شارژر وایرلس برای آیفون را انتخاب کنید و همچنین تمام شک و تردید های شما را راجب این شارژر با توضیحات کاملی که در اینجا قرار داده است از بین ببرد. بنابراین تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

شارژر وایرلس آیفون

امروزه تلفن های همراه بسیار کاربردی و پر استفاده شده اند. از آنجایی که ممکن است شارژ آن در روز کفاف کار شما را ندهد و مجبورید همواره با کابل شارژر آن را شارژ کنید و در یک مکان مستقر باشید با پیشرفت فناوری شارژر های وایرلس یا همان شارژر های بی سیم وارد بازار شدند که علاوه بر راحتی در شارژ کردن گوشی، سریع تر نیز گوشی شما را شارژ میکند. در ادامه مطلب شما را با نحوه کار با شارژر های وایرلس آشنا میکنیم.

مطالعه بیشتر: معرفی بهترین تبلت های قلم دار موجود در بازار

نحوه استفاده از شارژر های بی سیم آیفون (وایرلس)

آیفون های قدیمی تر از سری 8 قابلیت متصل شدن به شارژر های وایرلس را ندارند. زیرا فاقد چیپ الکترونیکی می باشد. اما راه دیگری وجود دارد که میتوانید کیف های شارژر وایرلس را تهیه کنید و آنها را شارژ کنید. برای استفاده از شارژر های بی سیم ابتدا شارژر را به برق متصل کنید. سپس صفحه شارژر را روی یک سطح صاف قرار دهید. پشت گوشی آیفون خود را در مرکز صفحه قرار دهید(به طوری که صفحه نمایش گوشی بالا باشد و پشت گوشی روی شارژر قرار گرفته باشد). هر چه گوشی در مرکز شارژر قرار گرفته باشد بهترین عملکرد را از خود نشان میدهد. پس از چند ثانیه کوتاه باید گوشی شروع به شارژ شدن کند.

نحوه استفاده از شارژر های بی سیم آیفون (وایرلس)

3 مدل از بهترین شارژر وایرلس برای آیفون

بهترین ها قطعا عملکرد بهتری از خود نشان میدهند و سریعتر آیفون شما را شارژ میکند. در صورتی که قصد خرید آنها را دارید بهترین پیشنهاد ها در این مقاله پیش روی شما قرار دارد. هر مورد را با دقت بخوانید تا به خوبی شارژر بی سیم مناسب را برای گوشی آیفون خود بیابید. بهترین شارژر های وایرلس برای آیفون به شرح زیر است:

شارژر وایرلس هوکو CW35

یکی از بهترین شارژر های بی سیم برای آیفون است که میتوانید در بازار های ایران آن را تهیه کنید. برای معرفی شارژر وایرلس هوکو CW35 میتوانیم به این نکته اشاره کنیم که این محصول پس از عرضه آیفون سری 12 به بازار عرضه شد. از آنجایی که آیفون 12 دارای قابلیت مگ سیف است این شارژر نیز این قابلیت را دارا میباشد. همین ویژگی باعث شد به عنوان بهترین شارژر وایرلس برای آیفون معرفی شود. این شارژر به طوری طراحی شده که به راحتی می توانید آن را پشت آیفون های 12 و 13 و 14 متصل کنید و با سرعت 15 وات آن ها را بدون نیاز به متصل کردن سیم و کابل شارژ کنید. ناگفته نماند که خروجی شارژر هوکو type-c است و باید از آداپتور تبدیل استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: از کجا بفهمیم گوشی سامسونگ اسنپدراگون است یا اگزینوس؟

شارژر وایرلس هوکو CW35

شارژر وایرلس مگنتی باسئوس مدل Simple Mini 2 Magnetic Wireless Charger

یکی دیگر از برترین برند هایی که در سال های اخیر به تولید شارژر وایرلس آیفون پرداخته است برند باسئوس است. اگر بخواهیم قابلیت های این شارژر را معرفی کنیم میتوانیم بگوییم که شارژر وایرلس مگنتی باسئوس مناسب ترین شارژر برای آیفون 13 است و از قابلیت مگ سیف برخوردار است. همچنین باتری آیفون 13 را با قدرت 15 وات شارژ میکند. از طرفی می توانید ایرپاد 3 یا محصولاتی که از شارژر وایرلس پشتیبانی میکنند را با باسئوس مگنتی شارژ کنید. این نوع شارژر تنها مختص به آیفون 13 نیست و مانند شارژر وایرلس هوکو برای سری آیفون های 12 و 13 و 14 مناسب است و بهترین عملکرد را نشان میدهد.

شارژر وایرلس مگنتی باسئوس مدل Simple Mini 2 Magnetic Wireless Charger

شارژر بی سیم اپل MagSafe 

قطعا بهترین شارژر وایرلسی که برای آیفون میتوانید تهیه کنید شارژر وایرلس اورجینال اپل است. شما با استفاده از این گوشی می توانید تمام  گوشی های آیفون را که از مگ سیف پشتیبانی میکنند با خروجی 15 وات شارژ کنید. علاوه بر گوشی میتوانید ایرپاد و یا اپل واچ خود را با این شارژ شارژ کنید.

مطالعه بیشتر: معرفی بهترین لوازم جانبی S23 لاکچری بمون

شارژر بی سیم اپل MagSafe 

هنگام استفاده از شارژر وایرلس به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • شارژر وایرلس توسط القای مغناطیسی گوشی شما را شارژ میکند. بنابراین هیچ چیز میان گوشی و شارژر نباید قرار بگیرد.
  • ویبره گوشی را قطع کنید زیرا اگر هنگام شارژ ویبره گوشی فعال باشد ممکن است با پیام یا زنگ دچار لرزش گوشی و تغییر موقعیت آن روی شارژر وایرلس شود.
  • سعی کنید شارژر را در مکان خنک قرار دهید زیرا اگر باتری داغ شود دستگاه شارژ گوشی را تا 80 درصد محدود میکند و پس از خنک شدن دوباره شروع به شارژ کردن میکند.

سخن پایانی

در این مقاله چند نوع از بهترین شارژر وایرلس برای آیفون را به شما به همراه اطلاعات کافی معرفی کردیم. با خرید شارژر وایرلس عمده و دیگر شارژر های عمده از سایت تهران جانبی میتوانید انواع آن را در مغازه خود موجود کنید و نیاز مشتری خود را برطرف کنید. استند های نگهدارنده شارژر وایرلس نیز موجود است که راحتی کار شما را افزایش میدهد. شما هم میتوانید دیدگاه خود و نظر خود را راجب شارژر های وایرلس با ما در میان بگذارید.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا