تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

معرفی بهترین تبلت های قلم دار موجود در بازار

تبلت ها میتوانند یکی از کاربردی ترین ابزارهای روزمره شما باشند و امور کاری شما را راحت تر کنند. خصوصا اگر از ویژگی قلم پشتیبانی کند. بهترین تبلت هایی که قرار است در ادامه به شما معرفی کنیم مطمئنا امور کاری شما را سریع تر پیش میبرند و به طراحی شما ظرافت و کیفیت ویژه ای میدهند. همین ویژگی باعث شده است که قیمت نسبتا بالایی داشته باشد. اما برای یک طراحی عالی و کیفیت کار عالی ارزش این هزینه بالا را دارد. در ادامه به معرفی بهترین تبلت های قلم دار موجود در بازار پرداخته ایم.

نکاتی که هنگام خرید تبلت باید توجه کنیم

قبل از معرفی بهترین تبلت قلم دار موجود در بازار امروز بهتر است شما را با چندین معیار برای انتخاب تبلت آشنا کنیم تا بهتر با نیاز خود و نوع تبلتی که قرار است خریداری کنید آشنا شوید.

  • معیار اول: هر شخصی به توجه به نیاز خود تبلت را بررسی و تهیه میکند. برای مثال برخی افراد با توجه به کیفیت سخت افزار تبلت آن را تهیه میکنند و اما برخی بر اساس برند، قیمت و کیفیت نرم افزاری، تبلت مورد نظر خود را بررسی میکنند.
  • معیار دوم: همانطور که گفتیم برخی افراد بر اساس قیمت و بودجه ای که در اختیار دارند تبلت را انتخاب میکنند. اکثر تبلت های پرچمدار (بهترین تبلت ها)  از قیمت بالایی برخوردارند اما مطمئنا با بودجه شما که به دنبال بهترین تبلت روز هستید سازگار است. کیفیتی که این نوع تبلت ها در اختیار شما قرار میدهند قیمت آن را توجیه میکند.
  • معیار سوم: از موارد مهم دیگری که افراد هنگام خرید باید توجه کنند میزان صفحه نمایش تبلت است. اگر کار شما جزئیات زیادی دارد هر چه صفحه نمایش بزرگتر باشد ظرافت کار شما بیشتر میشود خصوصا برای کارهایی مثل طراحی لوگو و… همچنین گیمر ها ترجیح میدهند صفحه نمایش بزرگتری داشته باشند.
  • معیار چهارم: طول عمر باتری از دیگر معیار های مهمی است که باید هنگام خرید تبلت به آن توجه کنید. تبلت هایی که از صفحه نمایش بزرگ برخوردارند مصرف باتری بیشتری دارند. اما کمپانی ها باتری های قوی قرار داده اند که بتواند پاسخگوی شما در طول شبانه روز باشد البته اگر میخواهید میزان مصرف باتری کمتر شود باید تبلت هایی را تهیه کنید که صفحه نمایش آنها زیاد بزرگ نیست.

پیشنهاد ویژه: از کجا بفهمیم گوشی سامسونگ اسنپدراگون است یا اگزینوس؟

4 تا از بهترین تبلت های قلم دار بازار

رسیدیم به اصل مطلب یعنی معرفی بهترین تبلت های قلم دار موجود در بازار! در زیر لیست هر کدام را با اطلاعات و ویژگی هایش قرار داده ایم. پرفروش ترین تبلت ها در چند سال اخیر به شرح زیر است.

آیپد پرو 12.9 اینچی 2022

از بهترین تبلت های آمریکایی می باشد. همانطور که میدانید کیفیت گوشی و تبلت های اپل بسیار بالا است که البته از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد. پردازنده این نوع تبلت M1 می باشد. نمایشگر آیپد پرو 12.9 اینچ رتینا XDR با رفرش ریت 120 هرتز و پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR 10 است که کیفیت بسیار بالایی در اختیار شما قرار میدهد. آیپد پرو دارای رم 8/16 گیگابایت و حافظه های 128/256/512 و حتی 1 ترابایت می باشد. دوربین های آن نیز 10+12 مگاپیکسل به همراه سنسور مدت پرواز می باشد. مهم ترین اطلاعات راجب این تبلت قیمت آن است که نسخه وای فای آن از 30 میلیون شروع میشود و نسخه 5G آن از 33 میلیون تومان شروع میشود. نکات مثبت در این آیپد عملکرد بی رقیب آن و نمایشگر بک لایت آن است. نکات منفی آیپد پرو تنها قلم آن است که جداگانه به فروش میرسد.

آیپد پرو 12.9 اینچی 2022

پیشنهاد ویژه: معرفی بهترین لوازم جانبی S23 لاکچری بمون

تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 اولترا

افرادی که به سیتم عامل اندروید علاقه دارند این تبلت سامسونگ از بهترین تبلت های قلم دار موجود در بازار است که مزایا و کیفیت بسیار بالایی دارد. نمایشگر این تبلت با اندازه 14.6 اینچی و قابلیت های Super AMOLED با رزولوشن 1848 در 2960 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز می باشد. CPU تبلت سامسونگ S8 اولترا اسنپدراگون 8 نسل 1 است که از بهترین پردازنده های موجود می باشد و سرعت عملکرد بی رقیب و بالایی دارد. رم این تبلت 8 با حافظه های 128/256 و 512 موجود است. ظرفیت باتری این تبلت 11200 میلی آمپر ساعت است و دارای دوربین دوگانه 13 واید+ اولترا واید و دوربین سلفی دوگانه 12 مگاپیکسل واید+ اولترا واید است. از مزایای بسیار خوب این تبلت این است که بر خلاف آیپد پرو نیاز به خرید قلم جداگانه نیست و میتوانید قلم را در بسته بندی تبلت ببینید.

تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 اولترا

تبلت شیائومی پد 5

علاوه بر سامسونگ و اپل، شیائومی نیز تبلت بسیار با کیفیتی روانه بازار کرده است که از جمله آنها  شائومی پد 5 است. یان تبلبت نیز یکی دیگر از بهترین تبلت های قلم دار است که از قابلیت قلم پشتیبانی میکند اما مانند اپل باید قلم آن را جداگانه تهیه کنید. قلم تبلت شیائومی از دارای دو کلید می باشد که یکی از آن برای ثبت اسکرین شات و دیگری برای باز کردن اپلیکیشن یادداشت مورد استفاده قرار میگیرد. تبلت شیائومی پد 5 دارای نمایشگر 11 اینچی از نوع IPS LCD است که از قابلیت های بسیار خوبی مانند ریت 120 هرتزی، دالبی ویژن و HDR10 پشتیبانی میکند. وضوح  تصویر نیز در این تبلت های فوق العاده 1600 در 2500 پیکسل می باشد. CPU آن نیز اسنپدراگون می باشد و دارای رم حداقل 6 و حافظه 256 داخلی می باشد.

تبلت شیائومی پد 5

پیشنهاد ویژه: راهنمای خرید قاب سیلیکونی موبایل

تبلت مایکروسافت Surface Pro 9

چهارمین تبلت از بهترین تبلت های قلم دار موجود در بازار مایکروسافت میباشد. این نوع تبلت ها در دو نوع در بازار موجود است که قدرت تبلت با پردازنده اینتل از دیگری بالاتر است. از مزایای این تبلت وجود رنگ های متنوع مانند پلاتینیوم، گرافیت، یاقوت کبود و سبز جنگلی  می باشد. اندازه صفحه نمایش 13 اینچ است. ظرفیت باتری 47.7Wh و دارای حافظه های 128/256/512 و 1 ترابایت است. همچنین از سیستم عامل windows 11 برخوردار است. قیمت تبلت شیائومی پد 5 حدود 60 میلیون تومان می باشد.

تبلت مایکروسافت Surface Pro 9

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین تبلت های قلم دار موجود در بازار و معیار های مهم برای انتخاب تبلت پرداختیم. چنین تبلت هایی از قیمت بالا و از طرفی ظرافت بالایی برخوردارند. بنابراین نیازمند محافظت بالا و استفاده از لوازم جانبی تبلت هستند. شما برای خرید باید محصولات معتبر و ضروری مانند گلس تبلت، قاب و کاور تبلت، کیف تبلت و… را تهیه کنید تا تبلت گران قیمت خود را در برابر ضربات ناگهانی حفظ کنید. سایت تهران جانبی برای شما عزیزان وجود دارد که در حوزه پخش عمده لوازم جانبی موبایل و تبلت فعالیت میکند. همچنین گزینه بسیار مناسبی برای فروشندگان می باشد تا با خرید لوازم جانبی مهم تبلت آن را به مشتری خود پیشنهاد دهند. کافیست بر روی تهران جانبی کلیک کنید و به صفحه اصلی دسته بندی محصولات دسترسی پیدا کنید.

2/5 - (1 امتیاز)

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. به عنوان یک فرد که به دنبال یک تبلت قلم دار بودم و تعداد زیادی از آنها را تست کردم، باید بگویم که iPad Pro از اپل برای من بهترین انتخاب بود. صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت، قلم Apple Pencil حساس و دقیق و عملکرد سریع و پرقدرت این تبلت را به یک ابزار حرفه ای برای کارهای هنری و طراحی تبدیل کرده است. به طور کلی، iPad Pro از اپل برای من بهترین تبلت قلم دار بوده و به شدت توصیه می کنم. البته اگر اندروید میپسندین تبلت های قلم دار سامسونگ هم که توی این مقاله معرفی شده عالین!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا