راهنمای خرید

راهنمای خرید بهترین اسپیکر تسکو؛ معرفی 8 مدل برتر

امروزه اسپیکر های بلوتوثی کاربرد بیشتری نسبت به اسپیکر های قدیمی ارائه میدهند و همچنین موسیقی به بخش مهمی از زندگی افراد تبدیل شده است. بنابراین اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل به یکی از گجت های بسیار پرفروش بازار تبدیل شده اند و اغلب فروشندگان لوازم جانبی موبایل و موبایل به فروش انواع اسپیکر ها نیز مشغولند. یکی از برند های فعال و با کیفیت ایرانی در زمینه تولید بهترین اسپیکر بلوتوثی، برند تسکو است که تنوع گسترده ای از اسپیکر ها را در بازار عرضه کرده است. در این مقاله از تهران جانبی، بزرگترین منبع فروش عمده اسپیکر و لوازم جانبی موبایل به معرفی 8 مدل برتر از اسپیکر های تسکو میپردازیم.

اسپیکر تسکو مدل TS 2085

اگر به دنبال یک  اسپیکر قدرتمند برای مراسم های خود هستید و از بودجه کفای برخوردارید این مدل از تسکو به خوبی نیاز شما را برآورده میکند. چرا که یکی از جدید ترین محصولات برند تسکو است و با ابعاد 420 در 420 در 1040 میلیمتر و وزن سنگین 24 کیلوگرمی دارای توان خروجی 110 وات می باشد که صدا را با دو خروجی با حداکثر توان 55 اینچی به گوش مخاطب میرساند. البته برای حمل این اسپیکر ممکن است نیاز به کمک داشته باشید. ناگفته نماند که این اسپیکر دارای چرخ و دستگیره است که حمل آن را آسان تر کرده.

ظاهر این محصول استوانه ای است و دکمه های کنترل آن بالای اسپیکر قرار گرفته است. تسکو برای اسپیکر TS 2985 خود یک میکروفون نیز در نظر گرفته است و روی بسته بندی به شما ارائه میشود. اطراف باند شاهد نورپردازی خواهید بود که زیبایی اسپیکر را چند برابر میکند. نسخه بلوتوث استفاده شده در این اسپیکر 5.0 است و تا برد 10 متری را پشتیبانی میکند. امکان استفاده از کابل AUX را نیز با استفاده از جک 3.5 میلیمتری و همچنین استفاده از کارت حافظه و ورودی USB در اسپیکر خواهید داشت.

اسپیکر تسکو مدل TS 2085

اسپیکر تسکو مدل TS 2084

یکی دیگر از بهترین اسپیکر های بلوتوثی تسکو، مدل TS 2084 است که علاوه بر داشتن ظاهر جذاب، کیفیت صدای آن باعث شده این اسپیکر به یکی از گزینه های بسیار خوب برای مراسم و جشن ها محسوب شود. این محصول نیز ابعاد نسبتا بزرگ و وزن سنگین 21 کیلوگرمی دارد که جابه جایی آن ممکن است برای همه آسان نباشد. این اسپیکر همچنین از قابلیت نورپردازی نیز برخوردار است که فضای جذابی را برای شما فراهم میکند. برای کنترل این اسپیکر میتوانید از صفحه LED تعبیه شده روی آن استفاده کنید.

در این اسپیکر امکان تنظیم بیس موزیک را خواهید داشت و با استفاده از میکروفون خارجی که در بسته بندی آن قرار داده اند میتوانید از قابلیت کارائوکه نیز استفاده کنید. توان خروجی صدا از این دستگاه حداکثر 18000 وات میباشد. برای متصل شدن به اسپیکر علاوه بر بلوتوث میتوانیم به ورودی های USB، میکرو SD و ورودی های میکروفون اشاره کنیم که یک پکیج کامل محسوب میشود.

تسکو برای این محصول یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت و 18 ولت در نظر گرفته است که برای ساعت های طولانی شما را در جشن و مهمانی ها همراهی میکند. البته شارژ شدن کامل باتری این باند به 6 الی 8 ساعت زمان نیاز دارد. از طرفی میتوانید همزمان با متصل کردن اسپیکر به برق از آن استفاده کنید.

اسپیکر تسکو مدل TS 2084

اسپیکر تسکو مدل TS 2082

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2082 یکی دیگر از بهترین اسپیکر بلوتوثی بازار است که 82 درصد از رضایت مشتریان را شامل خود کرده است. ابعاد این اسپیکر نسبت به دو مدل معرفی شده جمع و جور تر است و وزن نسبتا سنگینی هم دارد. این اسپیکر دارای دو ورودی AUX و USB نیز می باشد که امکان اتصال به دستگاه های دیگر مانند تلفن همراه، تبلت، لپتاپ و یا فلش مموری را فراهم می کند.

اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2082 دارای باتری 1200 میلی آمپر ساعتی است که باعث می شود از طریق بلوتوث تا 10 متر فاصله از دستگاه متصل شده پخش موسیقی را انجام دهد. این اسپیکر دارای یک باتری قابل شارژ است که امکان استفاده مداوم تا 4 ساعت را فراهم می کند.

با قدرت خروجی صدای 5 وات، اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2082 صدایی با کیفیت و بالا را ارائه می دهد که می تواند اتاق های کوچک و متوسط را پر کند. همچنین، این اسپیکر دارای دکمه های کنترل موسیقی و تماس های تلفنی نیز می باشد که امکان استفاده آسان از آن را فراهم می کند.تسکو همچنین برای راحتی حمل و نقل این اسپیکر چرخ و دستگیره در نظر گرفته است و در بسته بندی آن اقلامی مانند ریموت کنترل، میکروفون بی سیم، کابل پاور، کابل رادیو و کابل مناسب AUX-IN قرار داده است.

اسپیکر تسکو مدل TS 2082

اسپیکر تسکو مدل TS 2081

 در میان اسپیکر های بلوتوثی از برند تسکو معرفی شد. یکی دیگر از بهترین ها در این بازه قیمتی مدل TS 2081 است که کیفیت بسیار فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد. این اسپیکر پر امکانات ابعاد کوچکتر و وزن کمتری نسبت به مدلهای قبلی دارد. بنابراین راحت تر قابل حمل است. بنابراین اگر فضای زیادی برای نگهداری از اسپیکر های بلوتوثی ندارید این مدل را انتخاب کنید.

در بخش بالایی این اسپیکر تسکو مدل TS 2082، یک پنل تنظیمات بسیار گسترده و قابل تنظیم مشاهده می‌شود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا صدا را بر اساس سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنند. همچنین، این اسپیکر بلوتوثی دارای تنوع بسیار زیادی در پورت‌های خود است که شامل پورت USB FLASH، خروجی AUX، شیار TF CARD، دو درگاه ورودی میکروفون با نام های MIC1 و MIC2 و یک درگاه ورودی گیتار می‌شود. امکان اتصال میکروفون به این اسپیکر، به کاربران این امکان را می‌دهد تا در مراسم‌ها و جشن‌ها به میزبانی بپردازند یا آهنگ‌های مورد علاقه خود را با استفاده از آن هم‌خوانی کنند. همچنین، این محصول دارای نورپردازی RGB است که با ریتم موسیقی هماهنگ می‌شود و صحنه‌های جذابی را برای کاربران ایجاد می‌کند. امکان TWS نیز در این اسپیکر وجود دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا دو اسپیکر را همزمان به یکدیگر متصل کنند.

در این محصول، تسکو از بلوتوث نسخه‌ 5.0 استفاده کرده است که اتصال پایداری با دستگاه‌های هوشمند فراهم می‌کند و تا مسافت 10 الی 15 متری قابل پشتیبانی و اتصال است. دو عدد ساب کربنی 10 اینچی در این محصول استفاده شده که حجم صدای بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهند و از لحاظ تفکیک صدا نیز عملکرد بسیار مناسبی دارند. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل اسپیکر TS 2082 بین 7 تا 8 ساعت است که 2 الی 2 و نیم ساعت قابلیت پخش موسیقی دارد. از اقلام همراه این اسپیکر می‌توان به میکروفون، آداپتور و ریموت کنترل نیز اشاره کرد. این محصول همچنین قابلیت اتصال به جریان مستقیم برق را نیز دارد.

اسپیکر تسکو مدل TS 2081

اسپیکر تسکو مدل TS 1915

اگر رنج قیمتی کمتری نسبت به مدل های معرفی شده اسپیکر تسکو تا کنون مدنظرتان است میتوانید این مدل را انتخاب کنید. تسکو مدل TS 1915 نیز در لیست بهترین اسپیکر های تسکو قرار دارد. جنس بدنه این اسپیکر از پلاستیک و تی پی یو سخت است که محافظت خوبی در برابر ضربات از خود نشان میدهد. با اینکه نسبت به مدل های قبلی  وزن سبک تری دارد تسکو همچنان برای راحتی حمل و نقل چرخ و دستگیره را برای اسپیکر خود در نظر گرفته است.

توان خروجی این اسپیکر به کمک دو عدد باند خروجی 4 اینچی 30 وات است. که علاوه بر صدای بلند و خوب تفکیک صدا را نیز به خوبی انجام میدهد. در این اسپیکر علاوه بر اتصال میکروفون قابلیت ضبط صدا نیز موجود است. اتصالات به این اسپیکر به روش های مختلفی نظیر پورت USB، AUX، درگاه کارت حافظه، رادیو و بلوتوث 5.0 می باشد. بلوتوث این دستگاه تا 7 متر برد مفید دارد. باتری استفاده شده در این اسپیکر دارای 7200 میلی آمپر ظرفیت است که تا ساعت ها شارژدهی برای شما فراهم میکند و شارژ شدن آ« به 6 الی 8 ساعت زمان نیاز دارد.

اسپیکر تسکو مدل TS 1915

اسپیکر تسکو مدل TS 1900

اسپیکر تسکو مدل TS 1900 یکی از محصولات محبوب و با کیفیت شرکت تسکو است که با قدرت و کیفیت صدای بالا و طراحی زیبا، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این اسپیکر دارای یک بلندگوی قدرتمند با توان خروجی 20 وات است که به شما امکان می‌دهد تا از صدای با کیفیت و واضحی برخوردار شوید.

همچنین اسپیکر تسکو TS 1900 دارای ورودی AUX و پورت USB می‌باشد که به شما امکان پخش موسیقی از منابع مختلف را می‌دهد. با استفاده از این اسپیکر، شما می‌توانید از تمامی دستگاه‌های خود از جمله تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر، به راحتی موسیقی پخش کنید.

دیگر ویژگی‌های این اسپیکر شامل داشتن ریموت کنترل، کنترل حجم صدا، قابلیت تنظیم باس و تریبل، و همچنین داشتن باتری داخلی قابل شارژ می‌باشد. با این ویژگی‌ها، اسپیکر تسکو TS 1900 یک انتخاب عالی برای تجربه گوش دادن به موسیقی با کیفیت و لذت بخش است.

اسپیکر تسکو مدل TS 1900

اسپیکر تسکو مدل TS 1890

این اسپیکر بلوتوثی از برند تسکو نسبت به قیمت مناسبی که دارد کیفیت و قابلیت های بسیار خوبی را برای افراد به ارمغان آورده به طور یکه 100 درصد رضایت مشتریان را شامل خود کرده است.این اسپیکر دارای یک بلندگوی قدرتمند با توان خروجی 10 وات و فرکانس پاسخ‌دهی 100Hz تا 20KHz است که به شما امکان می‌دهد از صدای با کیفیت و واضحی برخوردار شوید.

همچنین اسپیکر تسکو TS 1890 دارای ورودی AUX، پورت USB و پورت کارت حافظه می‌باشد که به شما امکان پخش موسیقی از منابع مختلف را می‌دهد. این اسپیکر نیز دارای ویژگی‌هایی همچون ریموت کنترل، کنترل حجم صدا، قابلیت تنظیم باس و تریبل، و همچنین داشتن باتری داخلی قابل شارژ می‌باشد.

با توجه به ویژگی‌های مذکور، اسپیکر تسکو TS 1890 نیز یک انتخاب عالی برای تجربه گوش دادن به موسیقی با کیفیت و لذت بخش است. این اسپیکر با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در منزل، محیط‌های کاری و یا مسافرت‌های خارج از شهر باشد.

اسپیکر تسکو مدل TS 1890

اسپیکر تسکو مدل TS 2305

اگر در بازه قیمتی مناسب به دنبال اسپیکر هستید این مدل از اسپیکر تسکو میتواند بسیار مناسب باشد چرا که اگر به بخش نظر های این محصول بروید میبینید که 100 درصد کاربران خرید آن را پیشنهاد کرده اند. ابعاد و وزن سبک این محصول حمل و نقل اسپیکر را بسیار آسان کرده است. یکی از ویژگی های بسیار خوب اسپیکر تسکو مدل TS 2305 ظرفیت بالای باتری است که 7200 میلی آمپر میباشد. برای متصل شدن به این محصول میتوانید از بلوتوث نسخه 5.0 ، درگاه USB و همچنین AUX استفاده کنید. ای محصول از رادیو نیز پشتیبانی میکند.

اسپیکر تسکو مدل TS 2305

نتیجه گیری

تسکو یکی از برند های معروف و با کیفیت بازار است. هر چند که برند های متنوع و با کیفیت دیگری نیز در سایت تهران جانبی میتوانید مشاهده کنید. در اینجا به معرفی 8 مدل برتر اسپیکر های تسکو پرداختیم. همانطور که در ابتدای مطلب هم گفتیم اسپیکر های بلوتوثی امروزه به یکی از گجت های پرفروش تبدیل شده است. بنابراین با خرید عمده آنها می توانید حاشیه سود بالایی از فروش اسپیکر بلوتوثی داشته باشید. برای خرید عمده اسپیکر بلوتوثی میتوانید از طریق سایت تهران جانبی اقدام کنید.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا