تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

بهترین مارک قاب گوشی برای سامسونگ و آیفون

میدانید که گوشی های هوشمند امروزه به وسیله های بسیار کاربردی و ضروری روزانه ما تبدیل شده است و به دلیل ظرافت بالا و قیمت بالایی که دارند نیازمند محافظت هستند. مطمئنا شما به منظور محافظت از قاب گوشی استفاده میکنید که امروزه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. اما برای انتخاب قاب مناسب باید بهترین مارک قاب گوشی را بشناسید و هر قاب تقلبی که تنها به صورت ظاهری محافظ گوشی شما باشد خریداری نکنید. در این مقاله از تهران جانبی به شما بهترین مارک قاب گوشی برای سامسونگ و آیفون را معرفی کرده ایم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

بهترین مارک قاب گوشی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانیم که یک قاب گوشی مناسب با داشتن چه ویژگی هایی به بهترین خود تبدیل میشود و شما با خیال راحت می توانید آن را تهیه کنید. برخی از مهم ترین ویژگی ها به شرح زیر است:

  • اصلی ترین وظیفه خود یعنی محافظت از گوشی را به خوبی انجام دهد.
  • طراحی خاص و جالب نیز یک برند را بهترین برند قاب تبدیل میکند.
  • از متریال مناسب برای ساخت آن استفاده شده باشد و دچار کهنگی و رنگ پریدگی نشود.
  • استاندارد باشد و مزاحم پورت های گوشی  نباشد.
  • باعث گرم شدن گوشی نشود.
  • خاصیت ضد لک و ضد چربی داشته باشد.
  • قابلیت شستشو داشته باشد زیرا پس از مدتی دچار آلودگی می شود و نیاز به شستشو دارد.
  • قیمت مناسبی داشته باشد.
قاب گوشی برای سامسونگ و آیفون

معرفی 7تا از بهترین برند های قاب گوشی

خب بریم سراغ معرفی بهترین برند ها که علاوه بر جنس عالی و محافظت بالا دارای قیمت های مناسبی می باشد. اگر برای خرید قاب گوشی تردید دارید میتوانید از مقاله راهنمای خرید قاب گوشی در سایت تهران جانبی کمک بگیرید.

قاب برند اسپیگن

برند اسپیگن از شرکت های متخصص در تولید لوازم جانبی و اکسسوری موبایل خصوصا تولید قاب گوشی در انواع مختلف می باشد که از سال 2008 شروع به فعالیت کرده است. بیشترین تمرکز این شرکت بر روی تولید قاب گوشی است به همین دلیل موجب شده است تا به بهترین مارک قاب گوشی تبدیل شود. قاب های اسپیگن به دو نوع نرم و سخت تقسیم شده اند. همچنین قاب های ضد ضربه اسپیگن از محبوبیت بالایی میان افراد برخوردار است. از نظر ظاهر نیز دارای طرح های بسیار زیبا و مینیمال و خلاقانه میباشد که قطعا به آن علاقه پیدا میکنید. 

قاب برند نیلکین

یکی دیگر از برند های مشهور قاب گوشی، برند نیلکین است که به دلیل کیفیت بالا توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. کاربران زیادی این برند را به عنوان بهترین کاور گوشی های سامسونگ معرفی کرده اند و سالهاست که جزو پرفروش ترین قاب های گوشی است. این برند علاوه بر تولید کاور های ظریف و با کیفیت به تولید انواع لوازم جانبی موبایل پرداخته است. بهترین گزینه هایی که برای خرید قاب با این برند پیش روی شما موجود است به شرح زیر است:

  • کاور چرمی نیلکین
  • کاور ضد ضربه نیلکین که از TPU و فیبر ساخته شده است.
  • کاور TPU و ژله ای نیلکین
  • قاب 360 درجه نیلکین نیز جذابیت زیادی برای افراد داشته است.

قاب برند K-Doo

از بروز ترین برند های قاب گوشی که به تازگی پا به عرصه تولید قاب گذاشته و در همان ابتدای کار به دلیل کیفیت بالا در لیست بهترین مارک های قاب گوشی قرار گرفته است برند k-Doo می باشد. البته ناگفته نماند که این برند تنها برای گوشی های آیفون قاب محافظ طراحی میکند. بنابراین می توان گفت بهترین برند قاب گوشی آیفون برند کی دو است. انواع بالایی نیز در قاب های خود قرار داده است تا گزینه های انتخاب برای شما فراوان باشد.

قاب برند x-level

این برند کاور های ژله ای مقاومی تولید میکند که برای انواع گوشی های سامسونگ، آیفون، هواوی و… قابل استفاده است. از ویژگی های منحصر به فرد این کاور می توان به لایه اشعه فرابنفشی که روی کاور قرار گرفته اشاره کرد. این لایه باعث میشود تا نور خورشید نتواند به بافت آن آسیبی برساند و در طولانی مدت رنگ خود را از دست ندهد. همچنین قاب های ژله ای از خاصیت ضد ضربه نیز برخوردارند.

قاب برند Auto-Focus

این برند یک قابلیت بسیار جذاب دارد که با همان به بهترین مارک قاب گوشی تبدیل شده است. کاور های اتوفوکوس همانطور که از نامش پیداست قابلیتی در دوربین ایجاد میکند که سبب می شود دوربین به صورت اتوماتیک روی یک منطقه فوکوس کند. قیمت این نوع قاب ها بسیار مناسب است و با هر بودجه ای می توانید آن را تهیه کنید.

قاب برند باسئوس

اگر مقالات دیگر سایت تهران جانبی را مطالعه کرده باشید متوجه کیفیت بالای برند باسئوس شده اید. این برند در هر زمینه ای از تولید لوازم جانبی موبایل در لیست بهترین ها قرار گرفته است. اگر به دنبال قاب گوشی سبک و انعطاف پذیر هستید نمونه ترکیب لاستیک و چرمی آن گزینه بسیار مناسبی برای گوشی شما خواهد بود که هم ظاهر شیک و ساده ای به گوشی شما می بخشد و همچنین به دلیل انعطاف پذیری بالا محافظت خوبی در برابر ضربات از گوشی شما میکند. از طرفی فناوری های ضد لک و ضد چربی در این کاور ها استفاده شده است که اثر انگشت به هیچ عنوان روی آن باقی نمی ماند.

قاب برند otterbox

این برند دارای 4 مدل قاب گوشی است که هر زمان صحبت از بهترین قاب گوشی باشد هر 4 مدل در لیست بهترین ها قرار میگیرد. محبوبیت آن هم به این دلیل است که با توجه به محافظت بالایی که دارند از ضخامت زیادی برخوردار نیستند و جلوه زشتی به گوشی نمیدهند. در عوض ظرافت گوشی را چند برابر میکنند. بهترین مدل از این 4 مدل نوع Defender آن است. برای تمام گوشی های آیفون، سامسونگ و.. قابل استفاده است.

مطلب آخر

برای خرید قاب گوشی دقت بالایی باید به خرج بدهید و تنها قیمت را فاکتور برای کیفیت قرار ندهید. این تفکر که هر چه قیمت بالاتر باشد کیفیت بهتر است کاملا اشتباه است. بنابراین کیفیت در انتخاب قاب گوشی بسیار مهم است. در سایت تهران جانبی نیز میتوانید انواع قاب گوشی اورجینال را به صورت عمده خریداری کنید.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا