تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

بهترین لوازم جانبی آیفون 13 پرو در تهران جانبی

سری آیفون 13 و خصوصا آیفون 13 پرومکس یکی از پرفروش ترین موبایل های آیفون در چند سال اخیر است و همچنان ادامه دارد حتی با وجود قیمت بالایی که نسبت به قدیمی بودنش دارد همچنان پرطرفدار و بازار خوبی دارد. بنابراین اگر فروشنده لوازم جانبی موبایل هستید فروش بسیار بالایی از لوازم جانبی آیفون 13 پرو میتوانید داشته باشید. در این مقاله از تهران جانبی به لوازم جانبی پرفروش آیفون 13 پرو اشاره خواهیم کرد.

پرفروش ترین لوازم جانبی آیفون 13 پرو

میدانید که یکسری لوازم جانبی برای هر موبایلی بسیار ضروری و مهم است. معمولا پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل نیز از همین ضروری ها میباشد. برخی از آنها به شرح زیر است:

بهترین شارژر

از آنجایی که در جعبه آیفون 13 پرو و سری های دیگر، خبری از آداپتور شارژر نیست آداپتور از پرفروش ترین لوازم جانبی های آیفون است. البته کابل شارژر در جعبه موجود است. شما میتوانید کلگی آیفون را به صورت عمده از سایت تهران جانبی به هر تعدادی که می خواهید تهیه کنید. ناگفته نماند که هزینه تعمیر باتری آیفون 13 پرو بسیار بالا است به همین دلیل برای کاربر بسیار مهم است که آداپتور با کیفیت و اصل خریداری کند. محصولات تهران جانبی اصل و اورجینال است. بهترین شارژر های ایفون 13 پرو در تهران جانبی به شرح زیر است:

  • شارژر دیواری 20 وات Apple B/A
  • شارژر بی سیم اپل مگ سیف
  • شارژر دیواری انکر
مطالعه بیشتر:  بهترین بازی های آیفون برای بزرگسالان و کودکان

بهترین قاب گوشی

درسته که بدنه آیفون 13 پرو بسیار محکم و با کیفیت است اما طوری نیست که به راحتی بتوانید آن را بدون هیچ محافظی در دست بگیرید. بنابراین همه کسانی که آیفون 13 پرو و یا هر مدل گوشی دیگری را تهیه میکند بلافاصله قاب گوشی نیز خریداری میکنند. برای خرید بهترین کاور باید توجه داشته باشید که کل موبایل را پوشش دهد. معمولا قاب های سیلیکونی محافظت بسیار خوبی به دلیل پوشش کامل و انعطاف پذیری بالا دارند. سایت تهران جانبی پخش عمده قاب گوشی را انجام میدهد و می توانید انواع مختلف قاب های آیفون 13 پرو را تهیه کنید. برخی از بهترین قاب های گوشی به شرح زیر است:

  • قاب های نیلکین مدل Textured
  • قاب های سیلیکونی برند نیلکین
  • کیف کلاسوری گوشی نیلکین
  • قاب های با ویژگی مگ سیف

بهترین گلس آیفون 13 پرو

شرکت اپل در آیفون های سری 12 به بعد برای صفحه نمایش از سرامیک شیلد استفاده کرده است. اما با این وجود واجب است که برای محافظت از صفحه نمایش موبایل خود از گلس استفاده کنید چرا که در برابر خط و خش و ضربات ناگهانی مقاومت زیادی ندارد. گلس از مهم ترین لوازم جانبی هر موبایلی محسوب میشود. البته نه هر گلسی! به هیچ عنوان سراغ گلس های ارزان قیمت نروید زیرا هیچ حفاظتی از صفحه نمایش گوشی شما نخواهد داشت. در سایت تهران جانبی قیمت های جنس های اصل به دلیل عمده فروشی بسیار مناسب است و به عنوان بهترین گلس ها شناخته می شوند.

بهترین هندزفری آیفون 13 پرو

معمولا توی هیچ کدام از گوشی های پرچمدار خبری از جک ⅗ میلیمتری برای اتصال هدفون و هندزفری های سیم دار نیست. بنابراین شما هیچ راهی بجز استفاده از ایرپاد و هندزفری های بلوتوثی ندارید. خود شرکت اپل برای آیفون 13 و.. ایرپاد هایی با کیفیت بالا تولید کرده است اما با توجه به قیمت بالایی که دارد ممکن است برای همه مقدور نباشد. جای نگرانی نیست زیرا آیفون 13 پرو از بلوتوث 5.0 برخوردار است و شما میتوانید از هر نوع ایرپادی برای این نوع گوشی استفاده کنید. در سایت تهران جانبی انواع ایرپاد ها با قیمت های متفاوتی میتوانید به صورت عمده تهیه کنید.

مطالعه بیشتر:  بهترین تکنیک‌های فروش برای فروشگاه‌های موبایل

پاوربانک آیفون 13 پرو

در مواقعی که به پریز برق دسترسی نداریم و یا در مسافرت هستیم پاوربانک بسیار ضروری و مهم میشود. حال با قابلیت مگ سیف که در آیفون 13 پرومکس به کار برده شده است میتوانید از پاوربانک هایی با این قابلیت استفاده کنید و دیگر نیاز به حمل کابل نخواهید داشت. برای خرید پاوربانک باید به نکاتی مانند ظرفیت ، نوع اتصال  و برند توجه کنید. بهترین برند ها را میتوانید در سایت تهران جانبی مشاهده کنید.

ساعت هوشمند آیفون 13 پرو

امروزه ساعت های هوشمند از پرطرفدارترین و پرفروش ترین نوع ساعت ها شده است. شرکت اپل ساعت های هوشمند خود را با عنوان اپل واچ تولید کرده است. قیمت اپل واچ در کشور ما با توجه به قیمت دلار تعیین می شود و برای ما هزینه بالایی خواهد بود. نمونه های های کپی و یا سامسونگ و شیائومی هزینه کمتری دارند. بهترین اپل واچ ها را در سایت تهران جانبی مشاهده کنید.

جمع بندی

اگر فروشنده لوازم جانبی موبایل هستید خرید عمده مسئله مهمی برای شما خواهد بود و باید از فروشگاهی معتبر محصولات خود را معرفی کنید. همانطور که گفتیم آیفون 13 پرو و پرومکس از گوشی های پرفروش بازار است و فروش لوازم جانبی آن نیز بالا می باشد. فروشگاه تهران جانبی یکی از معتبر ترین فروشگاه های پخش عمده لوازم جانبی موبایل است که با ضمانت میتوانید لوازم جانبی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا