تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

بهترین اپلیکیشن های گذاشتن آهنگ روی ویدیو برای اندروید و iOS

از آنجایی که امروزه ضبط فیلم و ساختن کلیپ برای هر منظور بسیار زیاد شده و از طرفی برنامه های ادیت ویدیو و عکس نیز بسیار زیاد است، در این مقاله از تهران جانبی قصد داریم که بهترین اپلیکیشن های گذاشتن آهنگ روی ویدیو برای اندروید و ios معرفی کنیم. برنامه خوب برای چنین کار های اهمیت زیادی در تولید محتوا دارد. اگر به دنبال تولید محتوایی تمیز و عالی هستید به شما پیشنهاد میشود این مقاله را به خوبی مطالعه کنید. لیستی از بهترین اپلیکیشن ها برای گذاشتن آهنگ روی ویدیو در ادامه قرار داده ایم.

  • اپلیکیشن inshot
  • اپلیکیشن imovie
  • اپلیکیشن vivavideo
  • اپلیکیشن magisto
  • اپلیکیشن Filmorago
  • اپلیکیشن Audio video Mixer
  • اپلیکیشن Add Music To video
  • اپلیکیشن clipper

اپلیکیشن اینشات (inshot)

مطمئنا همه شما عزیزان با نام این برنامه و معروفیت آن آشنا هستید. یکی از بهترین نرم افزار ها برای گذاشتن آهنگ روی ویدیو اینشات است که هم بر روی دستگاه اندروید نصب میشود و هم ios. در این برنامه علاوه بر ساخت ویدیو و گذاشتن موزیک های جذاب بر روی آن می توانید عکس مورد نظر خود را ادیت بزنید. به دلیلی کارایی ساده و راحتی کار با آن بیش از میلیون ها نفر اقدام به نصب این اپلیکیشن کرده اند. از مزایای این اپلیکیشن میتوان به کاربری راحت و آسان، وجود امکانات زیاد بر روی برنامه، قابلیت حذف لوگوی اینشات بر روی کلیپ (برای اینکار تنها کافیست چند ثانیه از تبلیغ برنامه را مشاهده کنید) البته در نسخه های آپدیت این نرم افزار لوگو بر روی کلیپ قرار نمی گیرد.

اپلیکیشن اینشات (inshot)

اپلیکیشن imovie

این اپلیکیشن قابل استفاده برای هر دو گوشی های اندرویدی و ios می باشد. با استفاده از برنامه imovie میتوانید آهنگ های مورد نظر خود را به ویدیو و کلیپ خود استفاده کنید. علاوه بر اضافه کردن آهنگ میتوانید عکس های ویدیو را ادیت بزنید. بنابراین یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های گذاشتن آهنگ روی ویدیو در این مقاله imovie است. همچنین با استفاده از این برنامه میتوانید به عکس مورد نظر خود نیز موسیقی اضافه کنید و ادیت های خفن و شگفت انگیزی را انجام دهید. با وجود چندین فیلتر در این برنامه میتوانید کیفیت ویدیوی خروجی خود را بهتر کنید. دانلود این برنامه رایگان است و هزاران نفر آن را دانلود کرده اند.

اپلیکیشن imovie

اپلیکیشن vivavideo

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های ادیت ویدیو که بسیار میان افراد محبوب شده است نرم افزار vivavideo است. مانند بقیه نرم افزار های معرفی شده به راحتی میتوانید عکس ها را به ویدیو تبدیل کنید یا روی کلیپ های آماده آهنگ بگذارید. ادیت عکس و فیلم با فیلتر ها و کیفیت های مختلف نیز موجود است. کاربری آسان و راحت با این اپلیکیشن از مزیت های مفید آن می باشد. این برنامه بر خلاف اینشات لوگوی خود را روی ویدیو های ساخته شده ثبت میکند. این برنامه در گوشی های اندرویدی و ios قابل اجرا میباشد اما متاسفانه در گوشی های مدل پایین بسیار کند اجرا میکند.

اپلیکیشن vivavideo

اپلیکیشن magisto

این برنامه با وجود کاربری آسان و راحتی که دارد یکی از بهترین برنامه های گذاشتن آهنگ روی ویدیو است. با این برنامه به راحتی میتوانید فایل ویدیویی خود را ویرایش بزنید و ادیت های جدیدی روی آن وارد کند. با افزودن چندین عکس و اهنگ به راحتی میتوانید تولید محتوای خوبی انجام دهید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. با دانلود و نصب این برنامه بهترین کلیپ ها را بسازید. فیلتر های زیبای این اپلیکیشن جلوه ویژه ای به ویدیوی شما خواهد داد.

اپلیکیشن magisto

جمع بندی

در این مقاله از سایت تهران جانبی بهترین اپلیکیشن های گذاشتن آهنگ روی ویدیو برای اندروید و ios معرفی شد. با چنین برنامه های پیشرفته ای میتوانید بهترین کلیپ ها را برای تولید محتوا خود بسازید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اگر شما از برنامه های بهتری در این زمینه نیز استفاده کرده اید حتما نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید و مزایا و معایب هر کدام را هم ذکر کنید.

Rate this post
مطالعه بیشتر:  بهترین برنامه های ادیت عکس حرفه ای

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا