اتاق خبر

کانال تلگرام پخش عمده لوازم جانبی موبایل

بهترین کانال تلگرام پخش عمده لوازم جانبی موبایل

آیا به دنبال کانال تلگرام برای خرید های عمده خود هستید؟ خرید عمده لوازم جانبی موبایل امروزه دغدغه بسیاری از فروشندگان شده است که بتوانند هر محصول مورد نظر خود را به طور کامل بررسی کنند و از کیفیت و قیمت و برند کالا مطلع شوند و با خیال آسوده خرید خود را انجام دهند. همانطور که میدانید خرید آنلاین از بهترین گزینه ها برای خرید عمده می باشد که شما می توانید به طور کامل محصولات را بررسی کنید . 

خرید آنلاین روش های مختلفی از جمله پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام و سایت دارد. با من همراه باشید تا در ادامه چند تا از بهترین کانال های تلگرام که پخش لوازم جانبی موبایل رو به صورت عمده دارن بهت معرفی کنم:

راستی نکاتی که قبل از خرید هم باید توجه کنی در ادامه به طور کامل توضیح میدم.

معرفی چندین کانال تلگرام معتبر لوازم جانبی موبایل

  • کانال تهران جانبی
  • کانال پردازشگر
  • کانال فروشگاه جانبی غفوری
  • کانال گروه شیائومی
  • کانال گرین لاین
  • کانال موبایل ستاره و….

برای پیدا کردن کانال های تلگرام گفته شده کافیست اسم کانال را در سرچ تلگرام خود درج کنید و پس عضو شدن محصولات موجود در هر کانال را مشاهده کنید . برای پاسخ به این سوال که از کجا لوازم جانبی عمده بخریم؟ قصد داریم در ادامه اطلاعات یکی از بهترین کانال ها را در اختیار شما قرار می دهم:

مطالعه بیشتر:  دکمه جدید آیفون 16 برای فیلم‌برداری آسان‌تر و سریع‌تر
کانال تلگرام تهران جانبی

کانال تلگرام فروشگاه تهران جانبی

 از بهترین فروشگاه های لوازم جانبی موبایل با حدود 5 هزار نفر عضو به شمار می رود و علاوه بر معتبر بودن این فروشگاه تنوع محصولات بسیار بالاست و هر لوازم جانبی موبایل را که بخواهید در تهران جانبی می توانید بیابید همچنین تمامی محصولات به طور مستقیم از چین و دبی وارد می شود و دارای ضمانت نیز می باشد.

از دیگر مزایای خرید از کانال تلگرام تهران جانبی این است که هر محصولی را در کانال قرار می دهند دارای عکس و اطلاعات کامل از جمله قیمت، برند، جنس و کیفیت و… می باشد. همچنین آیدی تلگرامی برای شما قرار داده اند که محصول انتخابی خود را سفارش دهید و یا اگر نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید از او سوال کنید. مرتب بودن و کامل بودن هر پست شما را سردرگم نمی کند و می توانید خریدی مطمئن و عالی داشته باشید!

چرا از طریق تلگرام خرید عمده لوازم جانبی خود را انجام دهیم؟

با توجه به اینکه تنوع لوازم جانبی موبایل بسیار زیاد است و تقریبا روزانه محصولات جدیدی وارد بازار میشود عضو بودن در یک کانال تلگرامی معتبر مثل تهران جانبی ایده بسیار خوبی برای مطلع شدن از محصولات ترند بازار است. حتی اگر از طریق تلگرام قصد خرید نداشته باشید.

حالا منظور از جمله آخرم چی بود؟ در کانال تلگرام تهران جانبی زیر هر محصول لینک وبسایت این فروشگاه نیز قرار داده شده که با کلیک بر آن همان محصولات را می توانید در سایت مشاهده کنید و به سبد خرید خود اضافه کنید.آخه کجا میتونی این امکانات بی نظیر رو پیدا کنی؟ 

مطالعه بیشتر:  جادوی Beeper Mini؛ فیس‌تایم آیفون برای گوشی‌های اندرویدی!
بهترین کانال تلگرام پخش عمده لوازم جانبی گوشی

معایب خرید لوازم جانبی موبایل از طریق کانال تلگرام

اولین مورد همانطور که می دانید کانال تلگرام در ایران فیلتره پس ممکنه خیلی افراد ازش استفاده نکنند. یا اینکه کانال انتخابی شما به درستی محصول را معرفی نکرده باشد. یا خطایی در خرید رخ دهد یا اینکه اصلا همه محصول های موجود را قرار ندهد که احتمال رخ دادن این موارد در سایت تهران جانبی صفر است. به طوری که مرتب بودن فضای کانال تلگرام این فروشگاه باعث جذب مشتری های زیادی شده است و ما قبل از ارسال دوباره محصول سفارشی شما را چک خواهیم کرد.

اما  خرید از سایت برای شما دسترسی آسان تری دارد و خبری از فیلترینگ نیست! امان از دست فیلتر شکن های تقلبی!!

چگونه کانال تلگرام برای مغازه لوازم جانبی موبایل بسازیم؟

ایجاد کانال تلگرام در معرفی خدمات و محصولاتتان کمک بسزایی می کند. اما چگونه می توانید یک کانال تلگرام منحصر به فرد داشته باشید؟ مراحل ساخت کانال تلگرام عمومی به شرح زیر است:

  • برنامه تلگرام را نصب و اجرا کنید( توجه داشته باشید قبل از ورود فیلتر شکن شما روشن باشد اما در آینده می توانید از پروکسی استفاده کنید)
  • پس از ساختن حساب کاربری، روی علامت 3 خط موجود در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.
  • گزینه  New channel را انتخاب کنید.
  • نام کانال را وارد کنید، در بخش  Description توضیحات و اطلاعات کاملی از نحوه کار و کانال خود بنویسید.
  • لوگوی مناسبی برای پروفایل طراحی کنید.
  • پس از وارد کردن موارد گفته شده حتما علامت تیک بالای صفحه را بزنید تا اطلاعات ذخیره شود.
  • از آنجایی که قصد دارید کانال شما عمومی باشد گزینه  Public channel را انتخاب کنید.
  • اگر مایل به ساخت لینک دعوتی برای کانال تلگرام خود هستید از بخشی که با عنوان  link  مشخص شده  استفاده کنید.
مطالعه بیشتر:  موتوواچ 120 دوام با یک بار شارژ!

به همین سادگی می توانید یک کانال تلگرام عمومی در رابطه با فروشگاه خود راه اندازی کنید هر چند توجه به چند نکته مهم است: برای اینکه کانال خوب و قابل قبولی داشته باشید روزانه از محصولات خود عکس با کیفیت تهیه کنید و به همراه اطلاعات کامل محصول و چگونگی ثبت سفارش در کانال خود قرار دهید. امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا