تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

راهنمای خرید اسپیکر sony

اسپیکر سونی یک برند مطرح و شناخته شده در جهان است که از کیفیت بالایی در محصولات خود برخوردار است. بنابراین جای تعجب نیست که این شرکت اسپیکر های بلوتوثی را در طیف گسترده ای از اندازه ها و قیمت ها ارائه می دهد. چیزی که جای تعجب دارد این است که همه بلندگوهای سری سونی در تست ما به یک اندازه خوب عمل نمیکنند. برخی با توجه به قابلیت ها در لیست بهترین ها قرار دارند در حالی که برخی دیگر ممکن است از آن قابلیت ها برخوردار نباشند و کیفیت بالایی نداشته باشند. بنابراین نیازی به گفتن نیست که این امر می تواند خرید اسپیکر مناسب سونی را کاملاً گیج کننده کند. بنابراین ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

اسپیکر سونی مدل SRS XP500 

در لیست اسپیکر های قابل حمل یکی از بالاترین رتبه ها را دارد. این یک اسپیکر مناسب برای مهمانی های بزرگ است که همه کاره و به راحتی قابل استفاده می باشد، و در حالی که با صدای زیاد پخش می‌شود، در جلسات صمیمی‌تر که نیاز به صدای کمتری دارید نیز کار می‌کند. همچنین دارای جلوه های روشنایی LED سرگرم کننده یا همان رقص نور است. یکی از قابلیت های این اسپیکر کنترل کردن بیس و افکت های تنظیم صدا در آن میباشد که به کمک اپلیکیشن های sony/music center میتوانید انجام دهید. این اسپیکر دارای نسخه بلوتوث 5.0 است و از جک 3.5 میلیمتری نیز برخوردار است. وزن این محصول نیز حدود 12 کیلوگرم مشخص شده است.

اسپیکر سونی مدل SRS XP500 

مطالعه بیشتر: معرفی بهترین مارک اسپیکر خانگی، بلوتوثی و…

اسپیکر سونی مدل XG300

یک بوم باکس کوچک اما قدرتمند! XG300 یکی از بلندگوهای قابل حمل با کیفیت بالای صدا است که طبق تست ها در لیست بهترین اسپیکر های sony قرار گرفته است. به گفته سونی، XG300 آنچه را که می‌خواهید در یک بلندگوی عقب با اندازه متوسط ​​با صدای مناسب، استاندارد IP67 در برابر آب (که به این معنی است که باید در آب دوام بیاورد) و باتری قابل شارژی که 25 ساعت عمر باتری را ارائه می‌دهد، ارائه می‌کند. در مجموع، آزمایش کنندگان ما می گویند که این اسپیکر به طور قابل توجهی بهتر از برادر گران قیمت خود XG500 است.

اسپیکر سونی مدل XG300

اسپیکر سونی مدل  SRS-XB 23

یک مدل با ارزش بالا و همه چیز تمام!اسپیکرها معمولا برای پخش موسیقی هستند و XB23 ،عملکرد اصلی خود را به طرز تحسین‌آمیزی انجام می‌دهد. این اسپیکر دارای اندازه متوسط و وزن کمی ​​است که به این وسیله حمل و نقل آن آسان تر میشود. وزن این اسپیکر تنها 580 گرم است. نسبتاً ارزان است، در برابر آب مقاوم است (سونی می‌گوید) و صدای بسیار خوبی دارد. شارژدهی این اسپیکر با یکبار شارژ حدود 12 ساعت میباشد. برای شارژ کردن این اسپیکر نیاز به کابل تایپ سی خواهید داشت

اسپیکر سونی مدل  SRS-XB 23

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اسپیکر خانگی، قابل حمل و بلوتوثی

اسپیکر سونی مدل Sony XE300 

اگر به دنبال یک اسپیکر پیشرفته هستید این مدل از سونی بسیار مناسب است. اندازه آن بزرگتر و میزان صدای آن نیز بلندتر از SRS-XB 23 می باشد، اما کمی گران تر نیز هست. به طور کلی کیفیت صدای این اسپیکر، راضی کننده است. این اسپیکر از متریال بسیار با کیفیتی ساخته شده است و در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است. رنگ بندی این محصول یکی از دلایل محبوبیت آن است اسپیکر ایکس ای 300 سونی در سه رنگ نقره ای، آبی و مشکی تولید میشود. همچنین از بلوتوث 5.2 پشتیبانی میکند که اتصال قوی تر و پایدار تری را برای افراد رقم میزند.

از دیگر ویژگی های این اسپیکر از برند معروف سونی داشتن باتری با شارژدهی 24 ساعت با یکبار شارژ کردن اسپیکر است که بسیار آن را فوق العاده جلوه داده است. همچنین علاوه بر مقاوم بودن در برابر ضربات که پیش تر گفتیم بدنه این اسپیکر ضد آب میباشد و میتوانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید.

اسپیکر سونی مدل Sony XE300 

اسپیکر سونی مدل SRS XB13

اگر به دنبال اسپیکر های جمع و جور و کوچک هستید این نوع اسپیکر از برند سونی با عنوان اسپیکر های جیبی شناخته شده اند؛  که اندازه ای کاملا کوچک و جمع و جور دارند به طوری که در جیب هم جا می شوند. قدرتمندی صدای این اسپیکر نسبت به اندازه ای که دارد بسیار شگفت انگیز است و یکی از دلایل محبوبیت آن محسوب میشود. دارای بلوتوث نسخه 5.0 است و تا برد 10 متری را پشتیبانی میکند. شارژدهی این محصول طی یکبار شارژ 16 ساعت است و به طور کلی در لیست بهترین اسپیکر سونی قرار گرفته است.

اسپیکر سونی مدل SRS XB13

اسپیکر سونی بهتر است یا جی بی ال؟

به طور کلی اگر برای شما قابل حمل بودن اسپیکر، شارژدهی و ارزش خرید آن در اولویت و مهم تر است بهتر است برند جی بی ال را برای خرید اسپیکر بلوتوثی انتخاب کنید. اما اگر به دنبال اسپیکر خانگی هستید و ظاهر اسپیکر نیز برایتان مهم است اسپیکر های سونی حرف اول را میزنند.

سخن پایانی

بازار اسپیکر ها بسیار گسترده شده است و برند های مختلفی به تولید انواع اسپیکر های بلوتوثی پرداخته اند. برند سونی یکی از معروف ترین و بهترین برند ها محسوب می شود بنابراین قطعا از کیفیت صدای خوبی در اسپیکر های خود برخوردار است. در این مقاله راهنمای خرید بهترین اسپیکر sony را برای شما عزیزان قرار دادیم که نمونه های اصل و اورجینال آن را در سایت تهران جانبی میتوانید مشاهده کنید. همچنین با خرید عمده اسپیکر sony از سایت تهران جانبی بهترین قیمت ها کسب و کارتان را گسترش دهید.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا