تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

معرفی بهترین لوازم جانبی S23 لاکچری بمون

همانطور که میدانید سامسونگ یکی از برترین شرکت های تولید گوشی و لوازم جانبی موبایل میباشد. به تازگی از گوشی پرچمدار خود به نام گلکسی s23 رونمایی کرده است. این گوشی به دلیل ظرافت بالایی که دارد و همچنین عدم وجود هندزفری و شارژر در بسته بندی خود نیازمند بهتری لوازم جانبی موبایل می باشد. البته بسیاری از لوازم جانبی های برند های محبوب با این گوشی سازگار است و نیاز نیست حتما لوازم جانبی این سری را خریداری کنید. در هر صورت ما در این مقاله به معرفی بهترین لوازم جانبی S23 پرداخته ایم.

گلس های مخصوص S23

گوشی های هوشمند S23 مانند هر گوشی دیگری دارای گلس های متنوعی است و همه مدل آن مانند گلس های فول کاور، گلس مات، گلس سرامیکی، گلس پرایوسی و گلس super d موجود است. بهترین گلس آن است که نور آفتاب را منعکس کند و در برابر ضربه و گرد و غبار مقاوم باشد. همچنین از چسب خوب و با کیفیتی برخوردار باشد که هنگام چسبیدن حباب زیر گلس ایجاد نشود. در ضمن گوشی های s23  صفحه نمایش خمیده دارند و نصب گلس بر روی آن کار هرکسی نیست و بهتر است به فرد با تجربه برای نصب گلس مراجعه کنید. اگر از لحاظ برند میخواهید بهترین گلس را برای این گوشی ها بشناسید بهتر است به سایت تهران جانبی مراجعه کنید.

گوشی سامسونگ s23

پیشنهاد ویژه: برای خرید عمده گلس موبایل سری به سایت تهران جانبی بزنید

بهترین قاب ها برای S23

 قاب ها نیز در سایز ها و مدل های متنوعی برای این گوشی موجود است. با توجه به ظرافت بالا و قیمت بالای گوشی های اس 23 شما باید بهترین قاب را از لحاظ کیفیت انتخاب کنید حتی اگر قیمت بالایی داشته باشد. البته در تهران جانبی قیمت بالا معنایی ندارد و بهترین جنس ها با قیمت های منصفانه ای به فروش میرسد. در ادامه بهترین قاب ها را برای گوشی S23 به همراه ویژگی آنها معرفی کرده ایم.

قاب محافظ مگنتی: این قاب ها برای افرادی طراحی شده که اغلب موبایلشان از دستشان می افتد و در معرض خطر است. قاب های مگنتی  از پلاستیک های بسیار مقاوم ساخته شده است که در برابر ضربه های ناگهانی به طور کامل از گوشی شما محافظت میکند. البته قیمت نسبتا بالایی برای مدل S23 دارد اما با وجود محافظتی که دارد با ارزش است. قسمت پشت این نوع کاور ها دارای طراحی مورب است که باعث خوش دستی و راحتی در دست گرفتن گوشی میشود.

قاب گوشی سامسونگ s23

پیشنهاد ویژه: برای خرید عمده قاب گوشی در طرح های مختلف سری به فروشگاه تهران جانبی بزنید!

کیف هوشمند اصلی: از بهترین کیف های کلاسوری که سامسونگ برای گوشی های S23 طراحی و عرضه کرده می باشد. علاوه بر محافظت بسیار خوبی که از بدنه و صفحه نمایش گوشی دارد کاربرد های هوشمند دیگری دارد که به آن smart view میگویند که به صورت پنجره هوشمند بر روی صفحه نمایش قرار میگیرد. این  پنجره هوشمند اطلاعاتی نظیر تاریخ ، ساعت، و مقدار شارژ گوشی را برای شما نمایش میدهد. همچنین در حین زنگ خوردن گوشی میتوانید از طریق این پنجره هوشمند به تماس خود پاسخ دهید. 

لوازم جانبی موبایل سامسونگ s23

بهترین شارژر برای گوشی سامسونگ s23

همانطور که گفتیم شرکت سامسونگ شارژر و هندزفری را روی بسته بندی گوشی های سری s23 حذف کرده است. بنابراین باید بهترین شارژر را برای آن تهیه کنید زیرا شارژر یکی از مهم ترین لوازم جانبی موبایل به شمار می رود و بدون آن گوشی غیر قابل استفاده میشود. شارژر مناسب برای این سری از گوشی های سامسونگ باید آداپتور 45 واتی داشته باشد. همچنین دارای کابل تایپ سی معمولی نیز باشد. البته از آداپتور 25 واتی هم میتوانید استفاده کنید اما اگر به دنبال بهترین ها هستید پیشنهاد ما 45 واتی آن میباشد. اگر بتوانید شارژر سامسونگ اصل را از مکان های معتبر بگیرید بسیار عالی میشود اما در غیر این صورت میتوانید از برند های بیسوس، انکر، مکدودو و… نیز استفاده کنید. همچنین گوشی های s23 سامسونگ از قابلیت شارژ بی سیم 15 واتی نیز پشتیبانی میکند که با خریدد پد آن دیگر نیاز به کابل شارژر نخواهید داشت.

شارژر گوشی سامسونگ s23

پیشنهاد ویژه: برای خرید عمده شارژر موبایل سری به فروشگاه تهران جانبی بزنید!

بهترین هندزفری برای گوشی های s23 سامسونگ

گوشی های سامسونگ گلکسی s23  از جک 3.5 میلیمتری برای هندزفری برخوردار نیستند. بنابراین یا باید از تبدیل جک 3.5 میلیمتری استفاده کنید یا از هندزفری های بلوتوثی و بی سیم استفاده کنید. بلوتوث قوی گوشی های اس 23 موجب شده استفاده از هندزفری بلوتوثی بهتر باشد و انتقال صدا نیز سریعتر باشد و مصرف انرژی کمتری داشته باشد. برای انتخاب بهترین هندزفری بلوتوثی بهتر است از برند سامسونگ استفاده کنید که سازگاری خوبی نیز دارد. بالاترین نوع هندزفری بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds 2  می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. البته این برند از هندزفری بلوتوثی دارای استایل دایره ای شکل است. در صورتی که از این استایل خوشتان نیامد میتوانید از برند های محبوب دیگر مانند شیائومی، بسوس، انکر و.. استفاده کنید.

هندزفری سامسونگ s23

سایر لوازم جانبی های محبوب سری s23

لوازم جانبی ها تنوع بسیار زیادی دارند و شما به عنوان فروشنده در وهله اول باید بهترین و ضروری ترین آن را تهیه کنید و در مغازه خود موجود داشته باشید. لیستی از لوازم جانبی های دیگر سامسونگ s23 را در زیر قرار داده ایم که برای همه افراد ضروری نیست اما بهتر است آن ها را بشناسید.

  • کابل AUX صدا
  • هاب تایپ سی
  • کابل انتقال تصویر HDMI
  • دسته بازی
  • هولدر رومیزی
  • فن خنک کننده مخصوص گیم
  • کیبورد و موس بی سیم و…

جمع بندی

بهترین لوازم جانبی موبایل سامسونگ گلکسی S23 را به شما معرفی کردیم و حال امیدوارم در خرید لوازم جانبی های کاربردی این گوشی بتوانید بهترین ها را برگزینید. توجه به کیفیت و اصل بودن محصول از فاکتور های مهم هنگام خرید لوازم جانبی می باشد که باید هنگام خرید به آن توجه کنید بنابراین چه بهتر که در کنار همه این مطالب یک فروشگاه معتبر نیز برای تهیه این محصولات کاربردی معرفی کنیم. پیشنهاد ما سایت بزرگ تهران جانبی است که عرضه تمام لوازم جانبی های موبایل در همه مدل و دسته بندی برای هر نوع گوشی که بخواهید موجود دارد و مدت ارسال بار برای شما نهایت 4 روز میباشد.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا