اتاق خبر

واكنش با ايموجي قابليت جديد گوگل!

گوگل اخیراً اعلام کرده است که کاربران جیمیل قادر خواهند بود از ایموجی‌ها در پاسخ به ایمیل‌ها استفاده کنند. این ویژگی که قبلاً در برنامه‌های پیام‌رسان مشاهده شده بود، به جیمیل افزوده شده است.

جیمیل با ویژگی‌های مفیدی مانند پاسخ‌های هوشمند، پاسخ دادن به ایمیل‌ها را ساده تر کرده است. اما اگر نمی‌خواهید به هیچ ایمیلی پاسخ دهید، می‌توانید از این ویژگی جدید استفاده کنید: واکنش با ایموجی.

افزودن واکنش با ایموجی به جیمیل به طور غیرمنتظره‌ای رخ داده است؛ زیرا معمولاً این ویژگی در برنامه‌های پیام‌رسان مشاهده می‌شود. گوگل در یک بیانیه به رسانه‌ها اعلام کرده است که این ویژگی فعلاً فقط در گوشی‌های اندرویدی قابل دسترس است.

اگر این ویژگی جدید را دریافت کرده‌اید، پس از باز کردن ایمیل، ایموجی لبخند را در پایین آن مشاهده خواهید کرد. با لمس ایموجی، منوی ایموجی‌ها باز خواهد شد. ایموجی‌ها در کنار آیکون اصلی نمایش داده می‌شوند. گوگل می‌گوید برخی از ایموجی‌ها حاوی انیمیشن هستند.

قابلیت جدید گوگل

به گفته گوگل، واکنش با ایموجی در ماه‌های آینده برای کاربران نسخه وب و نسخه آیفون نیز منتشر خواهد شد. این به کاربران این اپلیکیشن‌ها اجازه می‌دهد تا با استفاده از ایموجی‌ها به ایمیل‌ها واکنش نشان دهند.

با افزودن این ویژگی، گوگل قصد دارد تجربه کاربری جیمیل را بهبود بخشد و امکان بیان احساسات و عواطف بیشتری را برای کاربران فراهم کند. این ویژگی می‌تواند در ارتباطات ایمیلی بهبود قابل توجهی را به همراه داشته باشد و امکان برقراری ارتباط مؤثرتر و عمیق‌تر را فراهم کند.

به طور کلی، افزودن واکنش با ایموجی به جیمیل نشان می‌دهد که گوگل به مفهوم برقراری ارتباط مؤثر و جذاب توجه دارد و تلاش می‌کند تا ابزارهای خود را برای رضایت کاربران بهبود بخشد. با این ویژگی جدید، کاربران جیمیل به راحتی می‌توانند نظرات، عواطف و واکنش‌های خود را در مورد ایمیل‌های دریافتی نشان دهند و به این ترتیب، ارتباطات خود را به سطح بالاتری برسانند.

مقالات بیشتر در تهران جانبی :

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا