تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

راهنمای خرید قاب سیلیکونی موبایل

یکی از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین قاب گوشی در بازار امروز قاب سیلیکونی می باشد. تنوع رنگ و طرح در این نوع کاور ها بسیار زیاد است که در این مقاله انواع قاب سیلیکونی را معرفی می کنیم و بهترین فروشگاه برای خرید عمده قاب گوشی به شما عزیزان پیشنهاد خواهیم داد. میدانید که از هر نوع لوازم جانبی موبایل هم اصل آن موجود است و هم تقلبی آن و هنگام خرید باید اطلاعات کافی راجب اصل آن محصول را داشته باشید که در این مقاله نحوه تشخیص قاب سیلیکونی اصل را هم برای شما گذاشته ایم. بنابراین یک راهنمای خرید قاب سیلیکونی کامل را در اختیار دارید.

انواع قاب سیلیکونی

برای هر مدل گوشی مانند سامسونگ، شیائومی، اپل و.. قاب های سیلیکونی با تنوع فراوان موجود است. این نوع قاب ها به دو نوع زیر باز و زیر بسته تقسیم میشود که تنها تفاوتشان در انحنای قاب قرار دارد و از نظر جنس و مواد به کار رفته در ساخت آن کاملا یکسان است و تفاوتی ندارد. خرید هر نوع آن با توجه به سلیقه مشتری میباشد. بهتر است هر دو نوع آن را در مغازه خود موجود کنید.

راهنمای خرید قاب سیلیکونی

مزایای خرید قاب سیلیکونی

قطعا قاب های سیلیکونی مزایای زیادی دارند که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است و فروش آن بسیار بالا رفته! علاوه بر ظاهر شیک و ساده و همچنین طرح داری که برای قاب های سیلیکونی در نظر گرفته شده مزایای دیگری مانند انعطاف پذیری بالا، ضد ضربه، ضد تعریق دست ( اگر دستتان عرق میکند و گوشی لیز میخورد بهترین نوع قاب گوشی، سیلیکونی میباشد)، همچنین قابل شستشو هستند و میتوانید به کمک دستمال مرطوب نیز آن را تمیز کنید بدون اینکه رنگ و کیفیتش کاهش یابد، در دسته قاب های نرم قرار دارد و مشکلی برای دکمه و پورت های گوشی ایجاد نمیکند و در نهایت در برابر حرارت بسیار مقاوم اند و مشکلی برای گوشی ایجاد نمیکند.

نکات مهم هنگام خرید قاب سیلیکونی

توجه به جنس و کیفیت قاب  از فاکتورهای مهم خرید قاب سیلیکونی میباشد. تولید کنندگان این قاب در داخل و خارج کشور زیاد شده اند که هر کدام موادی با کیفیت مختلف برای ساخت قاب سیلیکونی استفاده میکند. این موضوع نشان میدهد که به برند قاب سیلیکونی نیز توجه کنیم و برند های مطرح را تهیه کنیم. اگر برای مغازه خود قصد خرید عمده قاب سیلیکونی دارید که باید انواع مدل ها را تهیه کنید اما برای مصرف فردی توجه دقیق به قاب کنید که با مدل گوشی و پورت ها سازگار باشد.

خرید قاب سیلیکونی موبایل

مطالعه بیشتر: راهنمای خرید قاب چرمی به صورت تکی و عمده

چگونه قاب سیلیکونی اصل را تشخیص دهیم؟

قاب سیلیکونی اصل به سختی کثیف میشود و میزان کثیف شدن آن به صفر بسیار نزدیک است. حتی اگر کثیف هم شود با یک شستشوی ساده یا دستمال مرطوب تمیز میشود و لکه ها از بین میروند. دومین مورد « قاب سیلیکونی ژله ای نیست» درسته که قاب سیلیکونی جزء قاب های نرم به شمار می رود اما سختی های خود را هم دارد و به اندازه قاب ژله ای نرم نیست. موردد بعدی که با آن میتوان قاب سیلیکون اصل را تشخیص داد بسته بندی آن میباشد که پلمپ میباشد. همچنین رنگ قاب اصلی ثابت است و در اثر شستشو کمرنگ نمیشود. از لحاظ قیمتی هم کمی گران تر است.

قاب سیلیکون بهتر است یا tpu

با بررسی نظرات دیگران و تحقیقات انجام شده متوجه شدیم که به طور کلی قاب های تی پی یو بهتر از سیلیکون عمل میکند و مزایای بیشتری دارند و مشتریان بیشتری را به خود جلب کرده است. البته به این معنی نیست که قاب سیلیکونی فروش نداشته باشد. امروزه تکثر افراد از قاب سیلیکونی هم بخاطر ظاهر شیک هم کیفیت محافظت آن استفاده میکنند.

سخن آخر

در این مقاله یک راهنمای خرید قاب سیلیکونی برای شما عزیزان قرار دادیم. قول داده بودیم که یک منبع خوب برای خرید این قاب ها به صورت عمده پیشنهاد کنیم که تمام نکات گفته شده را رعایت کرده باشد و بهترین برند ها را ارائه دهد. سایت تهران جانبی پیشنهاد ما به شما عزیزان سات که پخش عمده انواع لوازم جانبی موبایل دارد و بخش فروش قاب گوشی در این سایت بسیار گسترده و متنوع است. خودتان میتوانید به سایت سر بزنید و با خرید از آن تخفیفات ویژه را شامل خود کنید.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا