تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

مرکز پخش و فروش عمده لوازم جانبی موبایل در زاهدان

زاهدان یکی از بزرگ ترین منابع فروش عمده لوازم جانبی موبایل است که علاوه بر تنوع بسیار  به ارزان قیمت بودن محصولات خود نیز معروف می باشد. در زاهدان، تعداد زیادی از مراکز پخش و فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت دارند، اما تعدادی از آن‌ها به دلیل کیفیت بالا، تنوع محصولات و خدمات برتر، به عنوان بهترین‌ها شناخته می‌شوند. در این معرفی، به بررسی و معرفی بهترین مراکز پرداخته خواهد شد تا خریداران بتوانند به سرعت به اهداف خرید خود دست یابند و از خدمات با کیفیت بهره‌مند شوند. همچنین در ادامه با ما همراه باشید تا راه آسان تری برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم.

لیست بهترین مراکز پخش عمده لوازم جانبی در زاهدانآدرس
موبایل ایرانیانزاهدان، خیابان بهشتی، بین مصطفی خمینی و بهشتی 26
زبیر موبایلزاهدان، خیابان امام خمینی، بین میلان 1 و بهشتی
موبایل صداقتزاهدان، امام خمینی، بین میلان 1 و بهشتی
زاهدان موبایلزاهدان، امام خمینی، بین میلان 1 و بهشتی
موبایل آفرینشزهدان، امام خمینی، بین خط ویژه اتوبوس و امام خمینی 46
بازار مرکزی موبایلزاهدان، امام خمینی، بین میلان 1 و بهشتی

انواع لوازم جانبی موبایل عمده در زاهدان

بازار لوازم جانبی موبایل یکی از گسترده ترین حوزه ها را دارد که تنوع محصولات در هر زمینه نیز بسیار زیاد میباشد. شما به عنوان فروشنده بهتر است با پر فروش ترین و پر استفاده ترین لوازم جانبی موبایل آشنا باشید تا در ابتدا آنها را برای مغازه خود تهیه کنید. در ادامه چند تا از مهم ترین لوازم جانبی موبایل را معرفی کرده ایم که لازم است به لیست خرید خود اضافه کنید.

مطالعه بیشتر:  راهنمای خرید اسپیکر خانگی، قابل حمل و بلوتوثی

قاب موبایل

قاب‌های موبایل یکی از پرطرفدارترین لوازم جانبی موبایل هستند که علاوه بر حفاظت از گوشی، به زیبایی و استایل آن نیز افزوده می‌شوند. این قاب‌ها از جنس‌های مختلفی مانند ترموپلاستیک، سیلیکون یا چرمی ساخته می‌شوند و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند. هر چه بتوانید قاب های بیشتر برای مدل گوشی های بیشتری تهیه کنید مطمئنا افزایش مشتری را به دنبال خواهید داشت.

 شارژرها

 شارژرهای یکی دیگر از لوازم ضروری برای استفاده روزمره از موبایل است. این شارژرها کوچک و قابل حمل هستند و به کاربران این امکان را می‌دهند که همیشه و همه‌جا بتوانند گوشی خود را شارژ کنند. به طور کلی موبایل بدون داشتن شارژر غیر قابل استفاده است و از آنجایی که شارژر ها پس از مدتی دچار خرابی می شود لازم است که شارژر های با کیفیت و اورجینال را برای فروش موجود داشته باشید. به این نکته توجه داشته باشید که حتما هنگام خرید عمده شارژر به اصلی بودن آنها توجه کنید تا بتوانید رضایت مشتری خود را جلب کنید.

هدفون و هندزفری

 هدفون و هندزفری‌ها لوازمی هستند که به کاربر امکان مکالمه و گوش دادن به موزیک یا پادکست را با کیفیت بالا می‌دهند. این لوازم در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود هستند. انواع مختلفی از هدفون ها، ایرپاد یا همان هندزفری های بلوتوثی، هندزفری های سیمی را به صورت عمده در زاهدان میتوانید تهیه کنید. انواع مختلف هدفون ها جزو محصولات پرفروش هستند؛ البته امروزه  معمولا مشتری های ایرپاد بیشتر از سایر هدفون ها میباشد.

 پاور بانک

مطالعه بیشتر:  راهنمای خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان

 پاور بانک‌ها یک راه حل مناسب برای شارژ زیررسانه‌ای گوشی موبایل در هنگامی که امکان دسترسی به پریز شارژ وجود ندارد. این دستگاه‌ها از اندازه و ظرفیت‌های مختلفی برخوردار هستند. در بازار زاهدان میتوانید انواع پاوربانک ها در مدل و برند های مختلف به صورت عمده تهیه کنید.

بهترین برند های لوازم جانبی موبایل 

 Spigen: برند Spigen یکی از معروفترین و پرطرفدارترین برندهای قاب‌ها و کاورهای گوشی موبایل است. این برند از مواد با کیفیت و طراحی‌های مدرن برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. قاب‌ها و کاورهای Spigen معمولاً مقاوم در برابر ضربه، خط و خش هستند و به زیبایی گوشی شما افزوده می‌شوند.

 Anker: Anker یکی از برندهای معتبر و نام آشنایی در زمینه شارژرهای همراه و پاور بانک‌های با کیفیت است. محصولات Anker از نظر کیفیت و عملکرد بسیار برتر هستند و به کاربران امکان شارژ سریع و ایمن گوشی موبایل خود را می‌دهند.

 JBL: برند JBL به عنوان یکی از برندهای معتبر در زمینه هدفون و هندزفری شناخته می‌شود. این برند محصولاتی با کیفیت صدای بسیار بالا و طراحی جذاب عرضه می‌کند که به کاربران امکان گوش دادن به موسیقی با تجربه صدای فوق‌العاده می‌دهد.

هر یک از این برندها به عنوان گزینه‌های برتر در زمینه لوازم جانبی موبایل شناخته می‌شوند و با کیفیت و عملکرد بالا، محصولات مورد نیاز کاربران را فراهم می‌کنند.

پخش عمده آنلاین لوازم جانبی موبایل (سخن آخر)

اگر برای شما هم سخت است که برای خرید لوازم جانبی عمده به زاهدان سفر کنید بهتر است از روش های امروزی که بسیار آسان و سریع تر است استفاده کنید. خرید آنلاین امروزه یکی از بهترین روش ها برای خرید هر محصولی می باشد. چرا که با داشتن فضا و عکس های کاملی که از محصولات به همراه اطلاعات کامل راجب هر محصول به شما ارائه میدهند میتوانید در کمتری زمان بهترین محصول را انتخاب کنید و تنها با فشردن یک گزینه مراحل خرید آن را تکمیل کنید. البته باید توجه داشته باشید که از سایت های معتبر تهیه کنید خصوصا برای محصولات عمده! 

مطالعه بیشتر:  چرا پاوربانک زود شارژ خالی میکند؟

تهران جانبی یکی از معتبر ترین و در عین حال بزرگترین سایت های پخش عمده لوازم جانبی موبایل است که با تنوع بالای محصولات خود به شما این امکان را میدهد تا خرید کامل و بسیار به صرفه ای را تجربه کنید و در حالی که در خانه خود به راحتی نشسته اید سفارش محصولات عمده خود را ثبت کنید و در آدرس مورد نظرتان تحویل بگیرید. با داشتن قیمت های استثنایی، سایت تهران جانبی حتی از قیمت های زاهدان نیز پیشی گرفته است.

5/5 - (1 امتیاز)

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا