تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

لوازم جانبی آیفون 15

 آِیفون 15 یکی از جدیدترین موبایل ها در سال 2023 است که با قابلیت های بروز تر و قوی تری توسط شرکت اپل ساخته شده است و وارد بازار شده است. اما متاسفانه یکی از مشکلاتی که ما ایرانی ها با آن روبرو هستیم رجیستر نشدن و عدم آنتن دهی آن میباشد. البته قابلیت های بی نظیر دیگر این موبایل باعث شده است افراد زیادی از آن استفاده کنند. برای استفاده مطمئن از این گوشی با ارزش که قیمت بالایی نیز دارد استفاده از لوازم جانبی بسیار اهمیت دارد. بنابراین شما به عنوان فروشنده باید لوازم جانبی آیفون 15 را نیز موجود داشته باشید.

در این مقاله از تهران جانبی به معرفی انواع لوازم جانبی آیفون 15 میپردازیم که راهنمای خوبی برای صاحبان آیفون 15 و فروشندگان گرامی می باشد.

قاب آیفون 15

امروزه گوشی های هوشمند به ابزاری جدایی ناپذیر تبدیل شده اند که و کمتر کسی وجود دارد که از موبایل هوشمند استفاده نکند. از طرفی گوشی های پرچمداری مانند آیفون به دلیل قیمت بالا و ظرافت نیاز به محافظت بالایی نیز دارند. قاب گوشی یکی از مهم ترین لوازم جانبی موبایل است که افراد بلافاصله بعد از تهیه موبایل مورد نظر خود کاور مناسب را نیز تهیه میکند. 

اگر به دنبال خرید عمده قاب گوشی آیفون 15 هستید بهترین منبع برای شما سایت تهران جانبی است. زیرا مطمئنا هم به دنبال کیفیت مناسب برای اعتبار خود و همچنین قیمت مناسب با توجه به بودجه خود هستید! در ادامه انواع قاب های موجود در تهران جانبی برای آیفون 15 معرفی شده است:

مطالعه بیشتر:  مرکز پخش و فروش عمده لوازم جانبی موبایل در زاهدان

خرید عمده قاب case pro آیفونی: این نوع گارد گوشی دارای پشت بدنه خشک اما دور سیلیکونی می باشد که در وبسایت دارای طرح و رنگ های مختلفی می باشد.

خرید عمده گارد ضد ضربه ژله ای: قاب های ژله ای شفاف نمونه ای دیگر از قاب های پرطرفدار آیفون 15 است. برخی افراد می خواهند رنگ خود بدنه گوشی شان نمایان باشد. قاب های ژله ای برای چنین افرادی پیشنهاد بسیار خوبی است. قاب های ژله به طور کامل بدنه و دور گوشی را میپوشاند و از حافظت بالایی در برابر ضربه برخوردار است.

خرید گارد ضد ضربه ژله ای برای آیفون 15

قاب آیفون 15 با قابلیت شارژ بی سیم: مطمئنا جدیدا در بازار قاب های ژله ای را دیده اید که یک دایره در وسط آن طراحی شده است. این نوع قاب ها قابلیت شارژ بی سیم یا به عبارتی مگ سیف دارند که به راحتی میتوانید از پاوربانک یا شارژر های بی سیم بدون درآوردن قاب گوشی استفاده کنید.

قاب سیلیکونی آیفون 15: قاب های سیلیکونی در طرح و رنگ های مختلف در تهران جانبی موجود است و میتوانید به صورت عمده تهیه کنید.

قاب سیلیکونی آیفون 15

شارژر آیفون 15

در بسته بندی آیفون 15 شارژر برداشته شده است. بنابراین مشتریان چنین موبایلی نیاز به خرید شارژر نیز دارند. شما میتوانید با موجود کردن شارژر های اصل در کنار خرید مشتری هایتان شارژر های با کیفیت را نیز با قیمتی مناسب پیشنهاد دهید. حال چرا قیمت مناسب؟ زیرا از تهران جانبی زیر قیمت بازار میتوانید خرید کنید. ویژگی های شارژر آیفون 15 شامل سریع شارژ شدن و طراحی زیبای شارژر است که به راحتی قابل حمل و استفاده میباشد.

مطالعه بیشتر:  بهترین مارک قاب گوشی برای سامسونگ و آیفون

از ویژگی های دیگر شارژر آیفون 15 این است که با سایر گوشی های آیفون نیز سازگار میباشد. شارژر های موجود در تهران جانبی به دلیل اورجینال بودن دارای ضمانت و گارانتی میباشند.

پاوربانک برای ایفون 15

آیفون 15 قابلیت مگ سیف دارد و دیگر نیاز نیست از پاوربانک های سیمی استفاده کنید. کافیست پشت گوشی خود را روی پاوربانک وایرلس قرار دهید و منتظر شوید تا در کمترین زمان ممکن شارژ شود. در ادامه چند نمونه ار بهترین پاوربانک ها را معرفی کرده ایم: 

پاوربانک های بی سیم مگ سیف

اگر به دنبال شارژر های بی سیم و قابل حمل هستید مگ سیو یک انتخاب ایده آل برای شما عزیزان خواهد بود. همانطور که گفتیم آیفون 15 دارای قابلیت مگ سیف می باشد بنابراین کافیست که پاوربانک را پشت گوشی خود قرار دهید تا شارژ شود. البته قیمت این پاوربانک کمی بالا است و ظرفیت بالایی ندارد.

پاوربانک های بی سیم مگ سیف

پاوربانک های بی سیم غیر مگ سیف

ظرفیت این پاوربانک 20000 میلی آمپر است که می تواند بارها آِیفون شما را شارژ کند. ناگفته نماند که این پاوربانک دارای یک پورت USB-C است که دستگاه های دیگر را میتوانید با آن شارژ کنید. 

پاوربانک PAVpower20000 mAh

این پاوربانک معمولا برای افرادی مناسب است که در سفر هستند و نیازمند شارژر بدون استفاده از پریز برق هستند. این پاوربانک همانطور که گفتیم 20000 میلی آمپر است و میتواند بارها موبایل شما را شارژ کند. همچنین دارای دو پورت USB است  که به شما امکان این را میدهد همزمان دو دستگاه را شارژ کنید.

مطالعه بیشتر:  بهترین بازی های آیفون برای بزرگسالان و کودکان

به طور کلی بهترین پاوربانک برای شما عزیزان به نیاز و ترجیحتان بستگی دارد. با این حال  چند تا از مناسب ترین پاوربانک ها را به شما معرفی کردیم که میتوانید برای آِیفون 15 خود تهیه کنید.

لوازم جانبی های دیگر آِیفون 15؛ سخن پایانی

لوازم جانبی موبایل زمینه ای بسیار گسترده است مانند انواع گلس آیفون 15، اکسسوری های موبایل، انواع قاب ها، ایرپاد و هندزفری ها و… که دنیای تنوع آن را در سایت تهران جانبی میتوانید مشاهده کنید. تهران جانبی بزرگترین فروشگاه فروش لوازم جانبی موبایل عمده است. شما میتوانید بهترین محصولات را برای مغازه خود با قیمتی بسیار مناسب و با ضمانت تهیه کنید. 

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا