تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

معرفی بهترین مارک اسپیکر خانگی، بلوتوثی و…

به دلیل استقبال زیادی که امروزه از اسپیکر های بلوتوثی شده است تصمیم گرفتیم یک مقاله برای شما عزیزان راجب بهترین مارک های اسپیکر بلوتوثی قرار دهیم تا بتوانید یک اسپیکر با کیفیت را میان تنوع های فراوان برگزینید و از انتخاب خود پشیمان نشوید. میدانیم که مهم ترین فاکتور برای شما عزیزان پس از کیفیت، قیمت یک اسپیکر بلوتوثی است. در این مقاله بهترین مارک های اسپیکر که از قیمت مناسبی نیز برخوردارند را معرفی کرده ایم. پس به سود شماست تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین اسپیکر بلوتوثی در بازار ایران

اسپیکر های بلوتوثی به دلیل قابل حمل بودنشان در هر زمان و مکان طرفداران و متقاضیان بسیار زیادی پیدا کرده است. اما هر اسپیکری نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد و از کیفیت صدای خوبی برخوردار باشد. به همین دلیل در ادامه بهترین مارک ها را معرفی کرده ایم:

اسپیکر بلوتوثی تسکو

تسکو از بهترین برند های ایرانی در تولید لوازم جانبی موبایل میباشد که در کنار آن انواع اسپیکر های بلوتوثی را نیز با بهترین کیفیت تولید میکند. تسکو در هر زمینه ای در لیست بهترین مارک ها قرار گرفته است. اگر محصولات اورجینال این برند را خریداری کنید از گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه ای برخوردار خواهید شد. تنوع رنگ در اسپیکر ها موجود نیست و تنها به رنگ مشکی می توانید آن را خریداری کنید. این برند جزو اقتصادی ترین اسپیکر های با کیفیت بازار قرار دارد. حداکثر برد اسپیکر تسکو  تا 10 متر میباشد و از بلوتوث نسخه 5 بهره میبرد. همچنین دارای باتری 2400میباشد که 5 الی 6 ساعت میتواند پخش موسیقی را پوشش دهد.

برای شارژ کامل اسپیکر باید 4 ساعت آن را در شارژ قرار دهید. در بسته بندی اسپیکر تسکو علاوه بر خود اسپیکر ریموت کنترل، کابل شارژ، و یک میکروفون سیم دار موجود است.

اسپیکر بلوتوثی تسکو

اسپیکر پرووان

اسپیکر بلوتوثی پرووان نسبت به اسپیکر تسکو دارای قیمت مناسب تر و حجم کمتری می باشد و به صورت بی سیم و سیمی میتوانید از آن استفاده کنید. البته قدرت شارژدهی این اسپیکر از تسکو کمتر است به طوری که باید آن را 6 ساعت در شارژ قرار دهید در صورتی که تنها 3 ساعت می تواند پخش موسیقی را پوشش دهد. پرووان مدل های مختلفی دارد و همه آنها به راحتی قابل حمل می باشد.

اسپیکر پرووان

اسپیکر انرجایزر

از برند های مشهور اسپیکر میتوانیم به انرجایزر اشاره کنیم. این اسپیکر دارای وزن 8 کیلوگرمی است و برای فضاهای بسیار بزرگ مناسب است. از ویژگی های جذاب این اسپیکر میتوانیم به متصل شدن به طور همزمان به دو دستگاه اشاره کنیم. شارژدهی اسپیکر انرجایزر نیز 6 ساعت میباشد. از دیگر ویژگی ها میتوان به ورودی گیتار در این اسپیکر و دارا بودن میکروفون بی سیم اشاره کرد و در آخر این اسپیکر از نسخه 5 بلوتوث برخوردار است.

اسپیکر انرجایزر

اسپیکر بلوتوثی سونی

اگر به دنبال اسپیکر بلوتوثی با ابعاد بسیار کوچک هستید اسپیکر سونی بهترین گزینه است. چراکه به راحتی در کیف جا میشود و با وجود ابعاد کوچک از کیفیت صدای بالایی برخوردار است. طول عمر بالای باتری اسپیکر سونی نیز از دلایل معروف شدن این برند و قرارگیری آن در لیست بهترین مارک اسپیکر میباشد.

اسپیکر بلوتوثی سونی

اسپیکر بلوتوثی شیائومی

همه شما عزیزان با برند شیائومی یکی از رقبای سرسخت سامسونگ آشنا هستید. این برند علاوه بر تولید بهترین گوشی ها و ساعت های هوشمند و همچنین لوازم جانبی موبایل در زمینه تولید اسپیکر های بلوتوثی نیز بسیار موفق بوده و در لیست بهترین برند ها قرار گرفته است. این اسپیکر از باتری 2600 لیتیوم یونی برخوردار است و بازده بسیار عالی دارد و با هر بار شارژ کامل 13 ساعت شارژ دهی را برای موسیقی به شما میدهد. جالب است بدانید شارژ شدن خود اسپیکر 4 ساعت زمان میبرد.

اسپیکر بلوتوثی شیائومی

برخی دیگر از بهترین مارک های اسپیکر خانگی، بلوتوثی و .. به شرح زیر است:

  • اسپیکر بلوتوثی جی بی ال در مدل های مختلف
  • اسپیکر قابل حمل انکر
  • اسپیکر هارمن کاردن و…

حرف آخر

ما در این مقاله تنها بهترین مارک های اسپیکر بلوتوثی را معرفی کردیم. اگر نمیدانید که قبل از خرید اسپیکر به چه نکاتی باید توجه کنید ما به شما عزیزان مقاله راهنمای خرید اسپیکر خانگی، بلوتوثی و .. را پیشنهاد میکنیم. از طرفی سایت تهران جانبی انواع اسپیکر های بلوتوثی را به منظور فروش عمده اسپیکر موجود دارد و میتوانید تنوع ها را در سایت مشاهده کنید. برای خرید هر لوازم جانبی موبایل ما راهنمای خریدی قرار داده ایم که پیشنهاد میشود قبل از خرید حتما مطالعه کنید تا خرید رضایتمندی داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا